ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на обществената поръчка е „Доставка чрез закупуване на един брой употребяван товарен автомобил с ремарке”, пълното описание на който е подробно разписано в документацията по обществената поръчка, както и условията и изискванията за изпълнението на доставките, включени в обхвата му.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
42418000
Описание:
Машини за повдигане, преместване на товари, товарене или разтоварване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
един брой употребяван товарен автомобил с ремарке
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Община Харманли, град Харманли, бул. "България" № 4а
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания и доказателства за наличие на техническите възможности, опит и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката:
-Участниците трябва да са изпълнили минимум една доставка с еднакъв или сходен предмет на настоящата поръчка през предходните 3 (2012, 2013 и 2014) години. Това се доказва с декларация, съдържаща списък на основните доставки с аналогичен предмет, извършени през предходните три години, включително стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт.
-Участникът трябва да представи минимум 1 бр. референции/препоръки за добро изпълнение на подобни доставки, издадени през последните три години, с посочени лица и телефони за контакт.
-Автомобилът напълно да съответства на техническите спецификации и техническите стандарти, посочени в документацията за участие;
-Участникът трябва да представи като доказателство за технически възможности: 1. Декларация, съдържаща списък на основните доставки с еднакъв или сходен предмет на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години /2012, 2013, 2014/ - по образец, като Декларацията да бъде придружена с минимум 1 брой заверени от участника копия на референции.
ВАЖНО: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните критерии за подбор, както и ако е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие в процедурата на възложителя, която документация е налична на адреса на профила на купувача - http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/dostavka-chrez-zakupuvane/
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Получаването на документацията по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Харманли: „Профил на купувача” - http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/dostavka-chrez-zakupuvane/ При постъпило искане от заинтересованото лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането, не по-късно от деня и часа, посочени в настоящата публична покана.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето - сградата на Възложителя, намираща се в град Харманли, пл. "Възраждане" 1. Датата на отварянето на офертите е 22.04.2015 г. в 11:00 часа на горепосочения адрес.
ВАЖНО: Оферти могат да се подават на същия адрес всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа.
Финансирането се извършва със средства, осигурени от бюджета на Община Харманли.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: