ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
  
  
  
"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431
Място/места за контакт:  Договорноправен отдел
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vik.bg/public-procurement/?category=2.
   
 
 
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
     
		
		
		Извършване на услуги от доктори по дентална медицина за нуждите на работниците и служителите на Дружеството, за срок от една година след подписване на договор с избрания изпълнител или до изчерпване на посочената прогнозна стойност. Услугите ще се извършват в кабинет, находящ се в гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 250, през работно време на Дружеството, с материали и консумативи на Възложителя.  Възложителят ще заплаща ежемесечно дължимото, в лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на справка от Изпълнителя за извършените услуги и данъчна фактура.
		
		 
		
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
     
		
		
			85130000
Описание:
		
Стоматологични услуги и свързани с тях услуги
 
			
			 
		
		
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
     
		
		
		Обемът на денталните услуги зависи от нуждите и потребностите на работещите в Дружеството, като посочената стойност е максимално възможната, но не задължава Възложителя да я оползотвори в пълен размер.
		
		 
		
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
     
		
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		Пловдив, бул. "Шести септември" № 250
		
		 
		
NUTS:
     
		
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		1. Изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в поканата за участие и в приложен Примерен ценоразпис, които могат да бъдат намерени в раздел "Профила на купувача", категория "Публични покани" на посочения интернет адрес на Възложителя - http://www.vik.bg/public-procurement/?category=2
2. При сключване на договор определеният за изпълнител участник представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 
3. Всеки участник трябва да участва за целия обем на предмета на поръчката, като представи оферта съобразена напълно с изискванията на Възложителя. Ако не е изпълнил което и да е от изискванията на Възложителя, офертата му няма да бъде разглеждана.
		
		 
		
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
     
		
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
		
		На оценка подлежи общата цена, получена при сумиране на единичните цени от Примерния ценоразпис, както е посочено в Образец 2. В случай, че участникът предложи варианти и/или не предложи единични цени за всяка позиция от Примерния ценоразпис, офертата му няма да бъде разглеждана. Участник, предложил оферта с най-ниска цена (обща), ще бъде класиран на първо място и ще бъде оценен с максималния брой точки – 100. За оценяване на офертите на останалите участници, ще се приложи следната формула: К = (К мин/К конкретна)*100.
		
		 
		
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
     
		
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
     
		
		
		Допълнителна информация може да се получи в отдел "Договорноправен", етаж 3, стая 301 на Административната сграда на Дружеството или на горепосочените телефони.
Офертите на участниците ще бъдат отворени в Заседателната зала на Дружеството, гр. Пловдив,  бул. "Шести септември" № 250,  на 24.02.2015 г. (вторник) в 10.00 часа. В случай на промяна на посочената дата и час, съобщение ще бъде публикувано в електронната страница на Възложителя, раздел "Профил на купувача", категория "Публични покани", в досието на поканата.
		
		 
		
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: