BG-гр. Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Основно училище "Васил Левски", гр. Пловдив, ул. "Ралица" № 2, За: Гергана Красимирова Витева, Република България 4017, гр. Пловдив, Тел.: 032 628681; 0884 994399, E-mail: ouvlevski@abv.bg, Факс: 032 628681

Място/места за контакт: директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sop.bg/vasil-levski-com-2/.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/vasil-levski-com-2/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката: „Доставка на закуски и плод, и осигуряване на обяд и следобедна закуска за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас на ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив” съгласно Постановление № 308/20.12.2010 г. и Постановление № 186/07.09.2010 г. на Министерски съвет”. Обществената поръчка включва следните две обособени позиции: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 с предмет: „Доставка на закуски и плод за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас при ОУ „Васил Левски” – гр. Пловдив”, при прогнозни данни, както следва: • прогнозен брой деца и ученици – 270 броя, от които 40 деца от ПГ и 230 ученици от І до ІV клас; прогнозен брой учебни дни – 125 учебни дни; - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 с предмет: „Осигуряване на обяд и следобедна закуска за децата от подготвителните групи при ОУ „Васил Левски” – гр. Пловдив” при прогнозни данни, както следва: • прогнозен брой деца – 40 деца от ПГ, прогнозен брой учебни дни – 125 учебни дни; Участниците могат да подават оферта за една от двете обособени позиции или за двете обособени позиции едновременно.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15800000, 15850000, 15300000

Описание:

Различни хранителни продукти
Тестени изделия
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Обществената поръчка включва следните две обособени позиции: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 с предмет: „Доставка на закуски и плод за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас при ОУ „Васил Левски” – гр. Пловдив”, при прогнозни данни, както следва: • прогнозен брой деца и ученици – 270 броя, от които 40 деца от ПГ и 230 ученици от І до ІV клас; прогнозен брой учебни дни – 125 учебни дни; - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 с предмет: „Осигуряване на обяд и следобедна закуска за децата от подготвителните групи при ОУ „Васил Левски” – гр. Пловдив” при прогнозни данни, както следва: • прогнозен брой деца – 40 деца от ПГ, прогнозен брой учебни дни – 125 учебни дни; Обемът на доставките на храна за обяд и за закуска/плод ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Основните параметри и изисквания, на които трябва да отговарят участниците за изпълнение предмета на поръчката по обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 са съгласно техническите спецификации на Възложителя за съответните позиции. 2. Общата прогнозна на стойност на поръчката е в размер е до 28 541,67 лв. /двадесет и осем хиляди петстотин четиридесет и един лева и 67 ст./ без включен ДДС, съответно до 34 250 лв. /тридесет и четири хиляди двеста и петдесет лева/ с включен ДДС, разпределена по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 с предмет: „Доставка на закуски и плод за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас при ОУ „Васил Левски” – гр. Пловдив”– 16 875 лв. /шестнадесет хиляди осемстотин седемдесет и пет лева/ без включен ДДС, съответно до 20 250,00 лв. /двадесет хиляди двеста и петдесет лева/ с включен ДДС; Обособена позиция 2 с предмет: „Осигуряване на обяд и следобедна закуска за децата от подготвителните групи при ОУ „Васил Левски” – гр. Пловдив” до 11 666, 67 лв. /единадесет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67 ст./ без включен ДДС, съответно до 14 000,00 лв. /четиринадесет хиляди лева/ с включен ДДС. Участници, които са предложили цени по-високи от посочените по-горе, се отстраняват от участие в обществената поръчка за съответната обособена позиция. Цената, предложена от участника включва всички разходи за изпълнение на дейностите по изпълнение на поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28542 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите по поръчката следва да бъдат извършени до франко-склада /приемателното помещение/ в сградата на ОУ „ВАСИЛ ЛЕВСКИ”, с адрес: гр. Пловдив, район “Източен”, ул. ”Ралица” № 2.

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Настоящата обществена поръчка включва две обособени позиции. І. По позиция № 1 трябва да се представи два броя менюта за две седмици за предлаганите закуски.Закуската трябва да вкл. разнообразни хранителни продукти и кулинарни изделия, които в рамките на една седмица да не се повтарят.1. Доставяните закуски трябва да са произведени в деня на доставката, при спазване изискванията на Наредба № 37/21.07.2009г. за здравословно хранене на учениците, Наредба № 6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 год. в детски заведения, Наредба №9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните предлагани в детските заведения и училищата, както и да са произведени при спазване на санитарните изисквания и да отговарят на държавните стандарти. Доставяните тестени закуски трябва да са етикирани съгласно чл.6 от Наредба за изискванията за етикирането и представянето на храните. 2.Доставяните пресни плодове следва да са: І качество, да са от сортове, предназначени за консумация в прясно състояние, да са цели, здрави, чисти, без присъствие на видими чужди частици, свежи на външен вид, практически без присъствие на вредители и без повреди причинени от вредители, без ненормално външна влага и без никакъв чужд мирис и/или вкус, без наличие на ГМО. Доставяните пресни плодове следва да отговарят на изискванията на Наредба № 16/28.05.2010г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци. Не се допуска доставката на плодове, които са загнили, развалени и негодни за консумация.3. По позиция № 1 доставките на закуски ще се извършват задължително четири пъти седмично, а доставките на плод веднъж седмично съобразно бройката на присъстващите за деня, деца в съответния учебен ден. 4. Закуската/плода за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас следва да се доставя до 7:45 ч. 5. При всяка доставка на закуски или плодове, същите трябва да бъдат придружени със съответните сертификати за качество и произход, издадени от производителя посочен на същите. Доставките на закуски следва да се извършват при спазване на всички хигиенни и санитарни изисквания. ІІ.Участникът, кандидатстващ за позиция № 2 трябва да се представи набор от два броя обед. менюта, включващи обяд: хляб, основно ястие и десерт. 1.Основното ястие трябва да отговаря на нормите за хранене на деца от 3 до 7 год. възраст и „Сборник рецепти наръчник за хранене на децата от 3 до 7 годишна възраст”. Участникът, определен за изпълнител трябва да приготвя и ежедневно доставя: топъл обяд до 11:45ч. в учебен ден; и следобедна закуска до 15:15 ч. в учебен ден. 2. Доставяните обедедни менюта трябва да са произведени в деня на доставката, при спазване на санитарните изисквания и да отговарят на държавните стандарти. 3. Доставяните обедедни менюта трябва да са произведени в деня на доставката, при спазване изискванията на Наредба № 37/21.07.2009г. за здравословно хранене на учениците, Наредба № 6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 год. в дет. заведения, Наредба № 9/16.09.2011г. за специф. изисквания към безопасността и качеството на храните предлагани в детските заведения и училищата, както и да са приготвени при спазване на санитарните изисквания и да отговарят на държавните стандарти. 3. Участникът, кандидатстващ за позиция № 2 трябва да представи набор от 2 броя менюта и за следобедна закуска. Доставяните следобедедни закуски трябва да са произведени в деня на доставката, при спазване изискванията на тех. спецификации към документацията и действащите национални и международни стандарти в тази област. ІІІ. Документите за участие в поръчката, които следва да бъдат представени от участниците и изискванията към съдържанието на участниците са подоробно посочени в документацията за участие: "Приложение към публична покана", в която подробно са посочени изискванията към изпълнението на поръчката и към съдържанието на офертата по съответните обособени позиции.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Критерий за оценка на офертите по обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. Офертите ще се оценяват по критерия - "икономически най-изгодна оферта". Ще бъдат използвани следните показатели за определяне на комплексната оценка и относителната им тежест: 1. Предложен срок за реакция след рекламация на доставката – К1, с относителна тежест 50 точки. 2. Предложена обща цена за изпълнение на поръчката с вкл. ДДС – К2, с относителна тежест 50. МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ОЦЕНКАТА ПО ВСЕКИ ПОКАЗАТЕЛ: 1. Показател К1 - Предложен срок за реакция след рекламация на доставката – изразява се в число, представляващо отношение между предложения най-кратък срок (в минути) за реакция след рекламация на доставката от участник и предложения срок (в минути) за реакция след рекламация на доставката от конкретния участник, чиято оферта се оценява, умножено с тегловен коефициент 50. най- кратък предложен срок за реакция след рекламация К1 = ------------------------------------------------ х 50 предложен срок за реакция след рекламация от конкр.участник ЗАБЕЛЕЖКА: В Техническото си предложение – Приложение № 1 за обособена позиция № 1 и Приложение № 1а за обособена позиция № 2 участникът следва да предложи срок / минути за реакция след рекламация на доставката не повече от 120 и не по-малко от 60 минути, в който срок същият ще следва в случай че му бъде направена рекламация за доставени закуски и/или плодове и/или обяди от представляващия възложителя или от определено от него лице, ще достави закуски и/или плодове и/или обяди, които напълно отговарят на изискванията на възложителя и на нормативните актове, посочени в техническите спецификации, като транспортните разходи за неприетата доставка ще бъдат за негова сметка. 2. Показател К2 - Предложена цена за изпълнение на поръчката – изразява се в число, представляващо отношение между предложената най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката в лева с вкл. ДДС от участник и предложената обща цена за изпълнение на поръчката в лева с вкл. ДДС от конкретния участник, чиято оферта се оценява, умножено с тегловен коефициент 50. най-ниска предложена обща цена К2 = ------------------------------------------------- х 50 предложена обща цена от конкр. участник Комплексната оценка /К/ се получава от сбора на двата показатели: К = К1 + К2 На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. При равна комплексна оценка на двама или повече участници, на първо място се класира участник, който е получил повече точки по показател К1 – „ Предложен срок за реакция след рекламация на доставката”.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/02/2015 10:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, като всички документи са систематизирани и подвързани в папка. 2. Техническото предложение и Ценовото предложение съответно Приложение № 1 и Приложение № 2 за обособена позиция № 1 и Приложение № 1а и Приложение № 2а за обособена позиция № 2 се постават в отделен, запечетан и непрозрачен плик, поставени в плика с офертата. Като същите се надписват по следния начин: “Техническо предложение за обособена позиция №………….” и Ценово предложение за обособена позиция №………….” 3.Върху плика с офертата се посочват наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Върху плика задължително се изписва и предмета на обособената позиция за която се участва, както следва: Оферта за участие в обществена поръчка, провеждана по реда на Глава Осма „А“ от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на закуски и плод, и осигуряване на обяд и следобедна закуска за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас на ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив” съгласно Постановление № 308/20.12.2010 г. и Постановление № 186/07.09.2010 г. на Министерски съвет”, и обособената позиция/и, за която се кандидатства. 4. Документите за участие в поръчката, които следва да бъдат представени от участниците са подоробно посочени в документацията за участие "Приложение към публична покана". 5. Желаещите да участват в обществената поръчка подават оферти лично или чрез упълномощено лице с писмено пълномощно. Документи могат да бъдат подавани и по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка като разходите са за сметка на участника като в този случай, участникът следва да е предвидил спазването на крайния срок за получаване на офертата в училището. Крайният срок за внасяне на оферти е до 10:30 часа на 20.02.2015г., на адрес: гр. Пловдив 4017, ул. "Ралица" № 2. 6. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, на публично заседание на 20.02.2015г. от 12:30 часа в учителската стая на ОУ „Васил Левски”, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. „Ралица” № 2, ет. 2 от комисия, назначена от Възложителя. 7. На интернет страницата на възложителя: Основно училище “Васил Левски”, а именно: http://sop.bg/vasil-levski-com-2/, в раздел „Профил на купувача”, е публикувана и може да бъде изтеглена цялата документация за участие в настоящата обществена поръчка с указания към участниците, както и всички необходими образци на документи. Заинтересованите лица могат да се запознаят с документацията за участие и на адрес: гр. Пловдив 4017, район «Източен», ул. "Ралица" № 2, всеки работен ден в рамките на работното време, не по-късно от деня и часа, посочени в публичната покана, като при желание от страна на кандидатите документацията може да им бъде предоставена безплатно и на хартиен носител.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/02/2015