ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис оборудване по три обособени позиции"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис оборудване по 3 обособени позиции: № 1 „Доставка на канцеларски материали” на стойност до 20000 (двадесет хиляди) лева; № 2 „Доставка на консумативи за офис оборудване” на стойност до 16000 (шестнадесет хиляди) лева; № 3 „Отпечатване и доставка на бланки и формуляри” по предоставени от Възложителя образци, на стойност до 15000 (петнадесет хиляди) лева, които стойности включват доставните цени на отделните артикули с включени в тях транспортни разходи до обектите на Възложителя, без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, ул. "Житница" № 21; ул. "Резбарска" № 11; ул. "Кап. Любен Кондаков" № 7
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. За доказване на техническите възможности, участниците следва да представят списък на договори, сходни с предмета на поръчката - Образец № 4, придружен с доказателства за извършени доставки и услуги .2. За всеки вид канцеларски материали или консумативи от изброените в техническата спецификация, участниците следва да посочат единична цена, която ще подлежи на оценка и сравнение с останалите оферти. 3. Доставката се отнася за изделия съгласно технически спецификации, публикувани в Профила на купувача. 4. Всички изделия, за които се отнася поръчката, трябва да са новопроизведени, с СЕ маркировка, като: Консумативите трябва да бъдат нови (нерециклирани), оригинални за съответната техника, посочена в приложените към документацията техническа спецификация, за максимален брой страници (максимален капацитет) и да притежават стикер, удостоверяващ техния произход. Към момента на доставката консумативите трябва да бъдат с остатъчен срок на годност не по - малък от 75% от целия срок на годност. Всяка доставка трябва да се придружава със сертификати за качество (декларации за съответствие) за консумативите. Сертификатите (декларациите), които са на чужд език, трябва да се представят задължително и в превод на български език. Доставките трябва да се извършват комплексно, по предварителна заявка от Възложителя, по видове консумативи за съответната техника. Качеството на тонерите следва да отговаря на изделия за оригинално вграждане, одобрено от производителя на офис оборудването. 5. Доставката ще се изпълнява на партиди, по конкретни заявки на Възложителя, до складовете на същия в град София. Приемането и предаването става с двустранен приемо-предавателен протокол. Срок на доставка – максимум 2 работни дни за 1-ва и 2-ра обособени позиции и 5 работни дни за обособена позиция № 3. 6. Срок за изпълнение на поръчката: посочените средства са на база предварителните разчети за срок от една година. Изпълнението на поръчката реално ще приключи след изразходване на договорените средства. 7. Възложителят си запазва право при получаване на всяка партида да извършва оглед за външни видими дефекти и при констатиране на такива да отказва получаването. Изпълнителят ги заменя със същото количество, като срока на доставка е предложения такъв в офертата на Изпълнителя. 8. На оценяване подлежи общия сбор от единичните цени на артикулите, за конкретната обособена позиция. Участниците следва да представят Ценово предложение, в което са посочени единичните цени, както и общия им сбор. Участници, които представят ценово предложение, в което не са посочени единични цени за всеки един от артикулите, или общ сбор от единичните цени ще бъдат отстранявани от процедурата. 9.Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, посочен в публичната покана. 10. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Върху пликът задължително се изписва предмета на поръчката и обособената позиция за която участникът участва. Участникът може да участва за една или повече обособени позиции.Съдържание на офертата: Офертата следва да съдържа най-малко следните документи:1. Образец №1-Списък на документите съдържащи се в офертата; 2. Образец № 2 - Представяне на участника: Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, участникът трябва да представи оригинал или нотариално заверено копие от договора/споразумението за учредяване на обединението/участието на обединението в настоящата обществена поръчка. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Продължение в Допълнителна информация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В изпълнение на Решение № 3 по Протокол № 301 от14.01. 2015 г. на Съвета на директорите на "Столичен Автотранспорт" ЕАД.
Офертата се подава в сградата на "Столичен Автотранспорт" ЕАД, гр. София, ул. "Житница" № 21, ет. 3 - Деловодство, в запечатен непрозрачен плик, върху който участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес (ако има такъв) и предмета на поръчката.Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, посочен в публичната покана. Отварянето на офертите е публично и ще се извърши в сградата на "Столичен Автотранспорт" ЕАД, ул. "Житница" № 21, ет. 3, Заседателна зала,на 27.01.2015 г. от 14:00. При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
Продължение от Изисквания за изпълнение на поръчката : 3. Образец № 3 - Декларация за участие на подизпълнител (ако е приложима); Образец 3А - Декларация от подизпълнител за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложима); 4. Образец № 4 - Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 5. Образец № 5 – Списък на договори; 6. Предложениеза изпълнение на поръчката, изготвено при съблюдаване на изискванията на Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал; 6. Образец № 6 - Ценово предложение, представено в оригинал. Към ценовото предложение се прилага Списък ”Предлагани единични цени”, с посочени единични цени на предлаганите в Техническото предложение артикули. Цените се посочват в български лева, закръглени до втория знак след десетичната запетая без включен ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: