ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Преустройство на част от сграда в „Център за работа с деца на улицата“ в УПИ II-601 град Долна Баня”.
Настоящата обществена поръчка обхваща промяна на част от съществуваща сграда на бивш „Младежки дом“ в „Център за работа с деца на улицата“. Предвиденото преустройство е на площ от 392 кв. м. от 668 кв.м. застроена площ. Сградата е разположена свободно в паркова среда в кв. 26, УПИ II на гр. Долна баня.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към поканата инвестиционни проекти и количествени сметки.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45200000
Описание:
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към поканата инвестиционни проекти и количествени сметки, които са публикувани в Профила на купувача. Предвиденото преустройство е на площ от 392 кв. м. от 668 кв.м. застроена площ.
2. Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.
3. Източник на финансиране – бюджетни средства на Община Долна баня.
4. Срокът за изпълнение на предмета на поръчката е съгласно предложението на участниците, но не повече от 150 календарни дни.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
5. Изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците:
5.1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, всеки участник трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция или рехабилитация на сгради, които са на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на настоящата поръчка.
Доказва се със: Списък (образец №8) на изпълнените строително-монтажни работи през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите придружен от: -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на строителните дейности; и/или -удостоверения за добро изпълнение на СМР, които съдържат данни за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Представените удостоверения трябва да съдържат дата, подпис и данни за контакти на издателя им; и/или - участникът да посочи публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството.
5.2. За изпълнение на обществената поръчка участникът трябва да разполага с инженерно – техническия състав със следните специалисти: 1) Ръководител на обекта (1 бр.)–строителен инженер, специалност „ПГС/ССС”, притежаващ мин. 5 год. проф. опит и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 2 обекта с предмет, подобен на предмета на поръчката. 2) Технически ръководител (2 бр.) – лице, отговарящи на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващи мин. 5 год. проф. опит и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на поръчката; 3) Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството. 4)Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за мин. изисквания за ЗБУТ при извършване на смр или еквивалентен док. за чуждестранните участници.
Доказва се със: Списък на инженерно-техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на поръчката (образец №9). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец №9.1), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение за изпълнение на поръчката - Образец № 9.2).За обект с предмет, подобен или сходен на предмета на поръчката, възложителят ще приема строително-монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция или рехабилитация на сгради.
5.3. Участникът да има внедрени следните системи:
-система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен.
-система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен.
Сертификатите трябва да са с обхват сходен с предмета на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Доказва се със: Копия на сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
П1 – Срок за изпълнение на поръчката – с тежест 30 %
П2 – Срок за отстраняване на дефекти – с тежест 20 %
П3 – Предлагана цена – с тежест 50 %
Подробното описание на методиката за оценка на офертите за настоящатата обществена поръчка се съдържа в приложените към публичната покана указания за участие, публикувани в профила на купувача на интернет страницата на Община Долна баня.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
I. Всяка оферта трябва да съдържа:
1.1. Оферта за участие (Образец № 1);
1.2. Представяне на участника:
1.2.1. Административни сведения (Образец № 2);
1.2.2. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП (Образец №3)
1.3. Доказателства, съгласно т. 5 от раздел "Изисквания към изпълнението" за покриване на изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците:
1.3.1. Списък (образец №8) на изпълнените строително-монтажни работи през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите придружен от:
-копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на строителните дейности;
и/или
-удостоверения за добро изпълнение на СМР, които съдържат данни за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Представените удостоверения трябва да съдържат дата, подпис и данни за контакти на издателя им.
и/или
-участникът да посочи публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството.
1.3.2. Списък на инженерно-техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на поръчката (образец №9). Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец №9.1), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им.
Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение за изпълнение на поръчката - Образец № 9.2).
1.3.3. Копия на сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
1.4. При участници обединения – копие на договора за създаване на обединението. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
1.5. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители – декларация (образец №4) с посочено наименование на подизпълнителите и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка.
1.6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №5).
1.7. Декларация за извършен оглед на обекта (образец №5.1)
1.8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (образец №5.2)
1.9. Техническо предложение (Образец №6) с приложен към него Линеен график за изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката
1.10. Ценово предложение (Образец №7).
II. Oфертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Търговска” № 134, Община Долна баня. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на обществената поръчка.
III. Дата, част и място на отваряне на офертите: 22.12.2014 г., 11:00 часа, Сградата на Община Долна баня.
IV. Указания за участие, проект на договор и Образци 1-9 са публикувани в профила на купувача на интернет адреса на община Долна баня http://www.dolna-banya.net/
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: