ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Ненко Милев, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: nmilev@prb.bg, Факс: 02 9862270
Място/места за контакт: гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 2
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://prb.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на мебели за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор, по следните три самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1-Доставка на столове и мека мебел; Обособена позиция 2-Доставка на офис мебели; Обособена позиция 3- Доставка на метални шкафове“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39100000
Описание:
Мебелировка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
По ОП № 1: Стол 2 бр.; Стол работен 32 бр.; Стол посетителски 50 бр.; Диван двоен модул 2 бр.;
По ОП № 2: Бюро в комплект с помощно бюро и свързващ модул 2 бр.; Работно бюро 32 бр.; Контейнер с три чекмеджета 34 бр.; Офис шкаф с горен отворен модул с три рафта и две врати и рафт 32 бр.; Офис стелаж -5 рафта 32 бр.; Офис стелаж -3 рафта 32 бр.; Офис стелаж с 5 рафта 10 бр.; Офис гардероб- двукрил с релса за закачалки и един рафт 32 бр.; Маса заседателна 4 бр.; Малка кафе масичка 2 бр.
По ОП № 2: Метален шкаф за архивиране 15 бр.; Троен метален гардероб 10 бр. Метален шкаф с осем /клетки/ 1 бр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София,ул. „Майор Векилски“ №2, ет.2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Срок на договора/ите:
Срокът на действие на договора за всяка от трите обособени позиции е до изтичане на срока за отстраняване на гаранционна повреда, считано от датата на изтичане на срока за гаранционното обслужване на мебелите, по съответната обособена позиция.
2.Срок за изпълнение на доставките:
За всяка от обособените позиции срокът за изпълнение на доставките е до 20 /двадесет/ работни дни, считано от датата на сключване на договор за обществената поръчка.
3.Срок за монтаж:
Срокът за монтаж на мебелите е до 6 месеца от подписването на двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ дата на извършване на доставката. Монтажът следва да бъде извършен в срок до 5 работни дни от получаване на заявка за монтаж. Възложителят може да направи заявка за монтаж по факс, и-мейл адрес или по поща с писмо с обратна разписка. Монтажът следва да бъде извършен на място, посочено от Възложителя в заявката.
4.Срок за гаранционно обслужване:
За всяка от обособените позиции срокът за гаранционно обслужване следва да е не по-кратък от 12 /дванадесет/ месеца. Срокът за гаранционно обслужване започва от деня, следващ подписването на двустранни приемно-предавателни протоколи, удостоверяващи доставката на мебелите на посочения от Възложителя адрес.
5.Срок за отстраняване на повреди и/или дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок:
За всяка от обособените позиции срокът за отстраняване на повреди и/или дефекти, проявили се в рамките на гаранционния срок, е не повече от 10 работни дни. Срокът започва да тече от момента на уведомяване на Изпълнителя за повредата или недостатъка. Възложителят може да направи уведомяването по факс, и-мейл адрес или по поща с писмо с обратна разписка.
6.Условия за гаранционно обслужване:
През гаранционния срок Изпълнителят е длъжен да осигури гаранционно обслужване на доставените мебели. Гаранционното обслужване се осъществява на място или в сервиз на Изпълнителя. Товаро-разтоварните разходи, както и разходите за транспорт до сервиза и обратно, са за сметка на Изпълнителя. При приемането на мебелите за гаранционен ремонт Изпълнителят е длъжен да осигури подходяща опаковка, гарантираща безопасно транспортиране, в случаите когато това е необходимо.
7. Място на изпълнение на поръчката:
7.1 Доставката на мебелите за всяка обособена позиция се извършват на адрес: гр. София, ул. „Майор Векилски“ № 2, ет.2.
7.2 Доставката на мебелите по всяка обособена позиция се извършва в работното време на Бюрото по защита при главния прокурор и се предава на определено от Възложителя материалноотговорно лице, след предварително уговорен за това час. Работното време на Бюрото по защита при главния прокурор е от 8:30 до 17:00 часа от понеделник до петък.
7.3 Всяка доставка се удостоверява с подписване на приемно-предавателен протокол за доставените мебели.
7.4.При доставката, мебелите следва да бъдат придружени със следните документи:
- препоръки за правилна експлоатация;
- указания за монтаж;
7.5. Монтажът на мебелите се извършва на мястото, посочено от Възложителя в заявката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик, на адрес: гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебната палата, партер, стая 79, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България
Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
Дата, час и място на отварянето на офертите: 24.11.2014 г. от 10.00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: