ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Мини Марица изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова – експерт "Търговия" /инж.Драгомир Драгов - инженер - механик, отдел "Механичен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3483/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механичен”
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката е доставката на четки дискови телени ф100. Описанието на изделията и условията за изпълнение на поръчката са съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача и настоящата покана.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44512000
Описание:
Различни ръчни инструменти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP склад на Възложителя - отдел „Логистика и контрол”– гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.
Офертата следва да съдържа цялото изискуемо количество по предмета на процедурата.
2. Срок за изпълнение на поръчката – до 24 (двадесет и четири) месеца след сключване на договор. Доставката на четките ще се извършва на базата на отделни заявки, изготвяни и подавани по факс или с писмо от Изпълнителя от страна на Възложителя – отдел „Логистика и контрол”. Срок за изпълнение на всяка отделна заявка – до 1 (един) месец от изпращането й.
3. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане на всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Финансирането е със собствени средства.
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 25.11.2014 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: