ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Холдинг БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж.Петър Муков, Република България 1080, София, Тел.: 0882 288342; 02 8907305, E-mail: pmukov@bdz.bg, Факс: 02 8907303
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на консумативи за офис техника, хартии, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „Холдинг БДЖ”ЕАД”, в две обособени позиции както следва:
- обособена позиция№1 – "Доставка на консумативи за офис техника”;
- обособена позиция№2 – "Доставка на хартии, хартиени изделия и канцеларски материали”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция №1 – "Доставка на консумативи за офис техника” в 54 позиции, и обособена позиция №2 – "Доставка на хартии, хартиени изделия и канцеларски материали” в 108 позиции.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Оферти може да представя всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, което отговаря на изискванията на ЗОП, за една или за всички обособени позиции.
Офертата да съдържа:
1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за юридически лица или еднолични търговци, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице.
2.Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/.При липса на регистрация по ЗДДС, следва да се представи декларация за липса на регистрация - в оригинал.
3.Доказателства за техническите възможности, както следва:
3.1.Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните три години сходни с предмета на поръчката.
3.2.Когато участникът не е производител или собственик на изделията и материалите, задължително представя в оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно, оторизационно писмо или друг документ от производителя, доказващо правото на участника да предлага и извършва доставка на неговата продукция през 2014г.
3.3.Документи, удостоверяващи, че доставяните хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника по вид и технически параметри отговарят на изискванията, посочени в Спецификации-Приложение №1 и Приложение №2.
3.4.За Обособена позиция №1-декларация, удостоверяваща, че доставяните консумативи за офис техника са напълно съвместими с оборудването, за което са предназначени.3.5.Участниците следва да представят в плика с офертата и 3 броя каталози на предлаганите от тях артикули.Каталозите се представят в отделен запечатан плик, ако съдържат цени.
4.Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или изрично упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформена с печат на участника.Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие.
5.Оферта, изготвена съгласно приложения към поканата образец-Приложение №1.
5.1.Срок и място на изпълнение на поръчката – при поискване с писмена заявка от Възложителя. Доставката се извършва на партиди, в срок ...... дни /не по-късно от 2 (два) работни дни/, след получаване на заявката.
5.1.3.Място на доставка-в сградата на възложителя на адрес: гр. София,ул. Иван Вазов №3;
5.2.Условия и срок за плащане - в лева по банков път, в срок не по-късно от 30 дни, след доставката на всяка партида от хартията, хартиените изделия, консумативите за офис техника и представяне на приемо-предавателен протокол и издадена фактура.
5.3.Срок на валидност на офертата - 90(деветдесет) дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
5.4.Предлагана цена, както и обща стойност (за всяка обособена позиция предлаганата цена се поставя в отделен малък непрозрачен плик) в съответствие с приложения към поканата образци на ценова оферта-Приложение №IIa и IIб.
6.Всички копия на документи, които са представени в офертата,да бъдат заверени с гриф "Вярно с оригинала", подписани със свеж подпис и с печат на представляващия участник по търговска регистрация.
7.Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, всички документи издадени от компетентни органи за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47, ал.5 от ЗОП да бъдат в официален превод.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Информацията и документите, съпровождащи поканата, са достъпни и налични на електронната страница на БДЖ - www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача".
Офертата на участник, заедно с приложените към нея изискани документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис:
До "Холдинг БДЖ" ЕАД
гр. София 1080, ул. "Иван Вазов" №3
Оферта за „Доставка на консумативи за офис техника, хартии, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „Холдинг БДЖ”ЕАД”, Обособена позиция № ........
точен адрес на подател, лице за контакт, факс, телефон за връзка.
Предвид на това, че критерий за оценка на офертите е "най-ниска цена", при предложени еднакви най-ниски цени в две или повече оферти изпълнителят се определя чрез жребий, от комисията, в присъствието на участниците.
За сключване на договора, определеният/те за изпълнител/и участник/ци следва да представи/ят:
1. Документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47 ал.1, т.1 от ЗОП и декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП - оригинали или нотариално заверени копия;
2. Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - представляваща 5% от общата стойност на договора без ДДС, учредена в полза на "Холдинг БДЖ" ЕАД. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, или парична сума внесена като депозит по банкова сметка на "Холдинг БДЖ" ЕАД.
В случай, че гаранцията за изпълнение е внесена в чуждестранна банка и в чужда валута е необходимо стойността да отговаря на левовата равностойност, изчислена по фиксинга на БНБ в деня на внасяне . Същата да бъде с официален превод на български език.
Договорът/ите с определения/те за Изпълнител/и участници ще бъде/ат сключен/и при условията на приложения проекто договор - Приложение №III към поканата. В договора ще бъде посочена обособената/е позиция/ии, за която се сключва.
Приложения към публичната покана :
Приложение № Ia - Образец оферта за обособена позиция 1;
Приложение № Iб - Образец оферта за обособена позиция 2;
Приложение № IIa - Образец Ценова оферта за Обособена позиция №1;
Приложение № IIб - Образец Ценова оферта за Обособена позиция №2;
Приложение № III - Договор - проект;
Приложение № IV - ДЕКЛАРАЦИЯ по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Приложение № 1 - Спецификация за доставка на консумативи за офис технока;
Приложение № 2 - Спецификация за доставка на хартия, хартиени изделия и канцеларски материали.
Отварянето на офертите ще се проведе в сградата на "Холдинг БДЖ"ЕАД на адрес гр.София ул."Иван Вазов" №3, на 30.10.2014г , в 10.00часа. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и други лица, съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: