BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова – експерт търговия / Емил Колев – Инженер - механик, отдел "Механичен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833058, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механичен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е ремонт на помпени блокове на грес-помпи, съгласно Техническа спецификация, публикувана в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

местобазиране на помпите - рудник „Трояново-1”, с. Трояново, рудник „Трояново-север”, с. Ковачево и рудник „Трояново-3”, с. Медникарово и ремонтната база на Изпълнителя /Инкотермс-2010/;

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 месеца от датата на подписването на договор или до достигане на общ размер на ремонтите от 60 000 лв без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. Всеки ремонт се възлага от съответното поделение на Възложителя с поръчка за ремонт, в която се уточняват конкретните ремонтни операции, обща стойност и срок за изпълнение на ремонта. 2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 /тридесет/ календарни дни след датата след изпълнение на дейностите, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност.Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 3. Други изисквания: Участниците да познават конструкцията на помпените блокове, които ще се ремонтират. През последните 3 години да са изпълнили поне 3 (три) поръчки за услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката - доказва се чрез списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Участниците да разполагат с оборудване за изпитване на работното налягане (над 320 atm) на изводите на помпените блокове - доказва се със списък на оборудването, с което участникът разполага за изпълнението на поръчката. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост- оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/08/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул.„Георги Димитров” - №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 28.08.2014 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/08/2014