ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Димитринка Рускова, Диана Михайлова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392171; 02 9392173, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 02 9809677
Място/места за контакт: дирекция "Управление на собствеността", "Хранителен комплекс"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.
Адрес на профила на купувача: http://parliament.bg/bg/publicprocurement.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на мебели за сградите на Народното събрание, с две обособени позиции: обособена позиция № 1„Доставка на офис мебели за сградите на Народното събрание“ и обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на дървени маси, дървени столове и сервитьорски шкафчета за парламентарен клуб-ресторант и бюфета на Хранителния комплекс“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39100000
Описание:
Мебелировка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на офис мебели - осем вида артикули; доставка и монтаж на два вида дървени маси, дървени столове и сервитьорско шкафче - четири вида артикули
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
град София, сградите на Народното събрание, пл. „Княз Александър І” № 1, пл. „Народно събрание“ № 2 и сградата на парламентарен клуб-ресторант на Народното събрание на бул. „Княз Дондуков” № 2 (Ротондата)
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обществената поръчка включва:
По обособена позиция № 1: доставка на работен офис стол, директорски стол – два вида, посетителски стол, дървен стол без подлакътници, основно бюро, контейнер на колелца, офис закачалка и офис шкаф с рафтове и врати /предварително сглобени/.
По обособена позиция № 2: доставка и монтаж на два вида дървени маси, дървени столове и сервитьорско шкафче.
Техническата спецификация и условията за изпълнение на всяка обособената позиция са посочени в „Допълнителна информация и документи, свързани с обществената поръчка“.
Офертата се изготвя съгласно съответния Образец (Приложения № 2а и 2б към „Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка") и следва да съдържа:
1. Техническо предложение за изпълнение на съответната обособена позиция, съдържащо пълно описание на артикулите по наименование, производител, марка/модел (ако има такива), основни технически и функционални характеристики, мярка, количество и др. съгласно съответната Техническата спецификация – Приложение № 1а/1б от "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка". Към офертата задължително се прилагат: Описание на артикулите по съответната обособена позиция; Ценова листа, изготвена съгласно образец – Приложение № 3а/3б от "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка"; Документите за участие на оферента, посочени в т. 5 от "Допълнителната информация", в т.ч. цветни снимки на предлаганите мебели за съответната обособена позиция.
2. Ценово предложение, съдържащо общата цена за изпълнение на съответната обособена позиция, посочена в лева без ДДС. Неразделна част от офертата са и попълнените образци на ценова листа, съдържащи единични цени и приложени към "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка", съответно: Приложение № 3а – за участие в обособена позиция № 1 и Приложение № 3б - за участие в обособена позиция № 2.
3. Към офертата задължително се прилагат: Описание на артикулите по съответната обособена позиция; Ценова листа, изготвена съгласно образец – Приложение № 3а/3б от "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка"; Документите за участие на оферента, посочени в т. 5 от "Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка", в т.ч. цветни снимки на предлаганите мебели за съответната обособена позиция.
Срокът на валидност на офертите е еднакъв за всички оференти и е 120 календарни дни, считано от крайния срок за получаването им. Срокът за изпълнение на всяка една от обособените позиции е до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договор.
Начинът на плащане за всяка обособена позиция е посочен в т. 7.3 от „Допълнителната информация и документи, свързани с обществената поръчка".
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителната информация и документите, необходими за участие в обществената поръчка, се получават всеки работен ден до 22.04.2014 г. от 9:00 ч. до 16:00 ч. на адрес: Народно събрание на РБ, София, пл. "Княз Александър I" № 1, IV ет., стая 405а, тел.: 02/939-24-50 и 02/939-30-69. При поискване възложителят изпраща горепосочените документи по пощата.
Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик от оферента или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, в сградата на Народното събрание, София, пл. „Народно събрание” № 2, отдел „Деловодство", тел. 939-23-71, до 16:00 ч. на 22.04.2014 г. Върху плика задължително се поставя надпис: „Оферта за участие в обществена поръчка с предмет доставка на мебели за сградите на Народното събрание”, за обособена позиция № ..... и се посочват фирмата на оферента, точен адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: