ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Иван Иванов - Началник отдел "ТИИК" 082/881 659; Албена Добрева - Ст. експерт отдел "ОП" 082/881 725;, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881659, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обект: Ремонтно-възстановителни работи по общински пътища на Община Русе, както следва:
1.Път RSE 3146 Мартен – Сандрово – река Дунав
2.Път RSE 2149 Николово – Червена вода
3.Път RSE 1130 Русе-Юделник-разклон Долно Абланово
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45233120
Описание:
Строителни и монтажни работи на пътища
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
площ за преасфалтиране - в зависимост от единичните цени, в рамките на отпуснатите целеви средства
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
на територията на Община Русе
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Технически условия за изпълнение на поръчката
Кандидатите да имат опит в извършването на този вид дейност /поддържане, ремонт и изпълнение на улични и тротоарни настилки/
С документ да докажат, че имат необходимия ресурс и организационни възможности за изпълнение на задачата. Да разполагат с машини и технически съоръжения, специализирана техника, средства за комуникации и квалифициран технически персонал.
Необходима техника за ремонт на настилки
1. Машина за фрезоване и рязане на настилки
2. Машина за полагане на емулсия
3. Асфалтополагаща машина за топла смес
5. Валяк
6. Багер
7. Транспортираща техника /самосвали, бордови коли/
Кандидатът трябва да разполага с необходимия технически и кадрови потенциал и налична специализирана техника за извършване на специфичната работа по: - поддържане, ремонт и изпълнение на улични и тротоарни настилки,.
Участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета асфалтова база (мобилна или стационарна) или да имат договор за доставка на асфалтови смеси. В случай, че се използва мобилна база за нея трябва да бъде посочен терена, върху който ще бъде монтирана базата, като изискването е този терен да притежава всички разрешителни документи за монтаж на подобно съоръжение. Мобилната асфалтова база трябва да бъде действаща и да притежава Разрешение за въвеждане в експлоатация. За всяка от предложените асфалтови бази да се представи удостоверение от РИОСВ, че нямат наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2013г. В случай, че участникът не разполага със собствена и/или наета асфалтова база, следва да има договор за доставка на асфалтови смеси за период от мин. 60 кал.дни. Участниците следва да спазват следното технологично изискване при доставката на асфалтовите смес, поставено в „Техническа спецификация 2009 г.” одобрена от изпълнителен директор на АПИ: В раздел 5203.5 (Транспортиране на асфалтови смеси) е записано, че „…времето за транспортиране на сместа не трябва да бъде повече от 45 минути. Доставянето на сместа трябва да се извършва с еднаква скорост и в количества, съобразени с капацитета на оборудването за асфалтополагане и уплътняване. Участникът трябва да укаже транспортното разстояние по пътната мрежа (цифром и словом, в километри) от декларираната база до границите (входно – изходните табели) на гр.Русе, с посочен точен маршрут и разстояния по него.
2. Квалификационни изисквания към кандидатите
Кандидатът да представи референции за изградени обекти от транспортната инфраструктура – пътища, улици, хоризонтална маркировка, вертикална сигнализация, мостови и отводнителни съоръжения, принадлежности на пътя.
Кандидатът да бъде вписан в централния професионален регистър на строителите в България и да притежава втора група /транспортна инфраструктура/ за изпълнението на обекта.
3. Изисквания за качество
При изпълнение на строително-ремонтните работи да се използват материали, отговарящи на БДС и се спазва пълният технологичен ред при извършване на отделните видове работа.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да съдържа:
1. Образец № 1 - Оферта;
2. Списък на приложените документи;
3. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението;
4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът и възможностите за осигуряване на качествено изпълнение на дейността;
5. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителите;
6. Списък с техническите лица, ангажирани с изпълнението обекта на обществената поръчка;
7. Други доказателства за технически възможности, съгласно Раздел ІІІ. Изисквания за изпълнение на поръчката;
8. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка/ Образец №2;
9. Ценово предложение/ ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност, посочена в Раздел ІІІ от настоящата покана/ Образец №3;
10. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по - малко от 90 дни /деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти;
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и адресирана до:
Община Русе, гр. Русе, пл. "Свобода" 6, Информационен център гише "Обществени поръчки" за обществена поръчка с предмет:
Обект: Ремонтно-възстановителни работи по общински пътища на Община Русе, както следва:
1.Път RSE 3146 Мартен – Сандрово – река Дунав
2.Път RSE 2149 Николово – Червена вода
3.Път RSE 1130 Русе-Юделник-разклон Долно Абланово
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: