ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Лилия Пъргова - гл. експерт отдел ТИИК; Албена Добрева - ст. експерт отдел Обществени поръчки - 082 881725;, България 7000, Русе, Тел.: 082 881677, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Изработка и монтаж на 8 броя сглобяеми павилиони за търговска дейност.
Предвижда се изработване и монтаж на 8 броя еднотипни сглобяеми павилиони, съгласно проект по части архитектурна и СК. Павилионите ще имат характер на преместваеми обекти и ще се монтират на определено от Възложителя място съгласно одобрена схема на преместваеми обекти. Същите следва да са изработени така, че да позволяват многократен монтаж и демонтаж. Предвидено е да са с размери 2.0х2.0м, височина 2.25м., от метална носеща конструкция и ПВЦ обшивка от термопанели с дебелина 4 см. Покривът е едноскатен с външно отводняване. Всеки от тях е с врата, прозорец и с подпрозоречен подвижен перваз. За обслужване на павилионите се предвижда вътрешна осветителна и силова инсталации.
Павилионите се доставят готово изработени и на място се осъществява първоначален монтаж.
Поръчката включва и обучение на обслужващ персонал на Възложителя за демонтаж и повторен монтаж на павилионите при организиране на следващ временен базар.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45223800
Описание:
Монтажни работи на сглобяеми елементи (панели)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно публикуваната на профила на купувача количествена сметка.
Посочената прогнозна стойност е с вкл. ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към кандидатите: Кандидатът да е изпълнил в последните 3 години поне два обекта от метални конструкции, за което представя договори и референции от Възложителите
Начин на образуване на предлаганата цена: Кандидатите да представят цена за цялата поръчка, придружена от остойностена количествена сметка. Към количествено-стойностната сметка може да се добавят и други работи, които Възложителят е пропуснал. В цената да се включат всички операции, които технологично са необходими за окончателното завършване на изделието и монтажа му. В случай, че в единичната цена не са включени цени на съпътстващи операции, необходими за окончателното завършване и монтажа на изделието, същите ще се извършват за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Отчитане и заплащане на извършеното СМР – Предвидени са две плащания – авансово до 30% от договорената цена и окончателно. Авансовото плащане е на база данъчна фактура, а окончателното заплащане - след представяне на приемо-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и представители на Възложителя, Декларация за съответствие на изделието и сертификати за вложените материали, и данъчна фактура. В приемо-предавателния протокол следва да се отрази и че е представена Инструкция за монтаж и демонтаж и е извършено обучение на персонал.
Изисквания за качество: Изделието и монтажа му да отговарят на нормативните изисквания и стандарти за този вид работи. Изпълнителят да представи декларация за съответствие на изделието и сертификати за вложени материали.
Да се спазва Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР.
Кандидатът да предложи гаранционни срокове не по- малки от определените в Наредба 2 за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Предлагана цена - 50 точки;
2. Срок за изпълнение - 25 точки;
3. Гаранционен срок - 25 точки;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата се депозира в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail, описание на поръчката, съгласно раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции.
Минимално съдържание на офертата:
1. Списък на приложените документи;
2. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението;
3. Образец на оферта /Приложение №1;
4. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка/ Приложение №2;
5. Ценово предложение/ ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност, посочена в Раздел ІІІ от настоящата покана/ Приложение № 3;
6. Списък с изпълнени договори през последните три години/2010, 2011 и 2012г./;
7. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по - малко от 90/деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти;
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: