BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Метрополитен ЕАД, ул. Княз Борис I №121, За: инж. Нели Русева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 00359 29212069; 00359 29212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 00359 29877892

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.metropolitan.bg/bg/procurement/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на фискални устройства за издаваните в касите и автоматите на „Метрополитен” ЕАД хартиени билети за еднократно пътуване. Изпълнението на поръчката включва следните дейности: доставка на ново оборудване; надграждане на програмното осигуряване и модифициране на всички съществуващи устройства, издаващи билети на територията на „Метрополитен” ЕАД. Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22459000

Описание:

Билети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общият брой на устройствата, които трябва да се фискализират е около 150 броя. Техническите параметри на съществуващата Система за контрол на достъпа и таксуване на пътниците в Софийския метрополитен, както и функционалните изисквания към фискализирането на устройствата за издаване на хартиени билети са подробно описани в утвърдените от Възложителя Технически изисквания, приложени към Публичната покана и настоящата документация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, Метрополитен ЕАД

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания на Възложителя за технически възможности и квалификация, на които трябва да отговарят участниците: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години преди изтичане срока за подаване на офертите, минимум един договор за ”подобни видове услуги”, придружени от препоръки за добро изпълнение. За целта участникът трябва да представи списък на минимум един договор за „подобни видове услуги”, изпълнени през последните 3 /три/ години преди изтичане срока за подаване на офертите. „Подобни видове услуги” са услуги за фискализиране на устройствата за издаване на хартиени билети с баркод за еднократно пътуване. Договор, който не е приключил към датата на подаване на офертата няма да бъде признат за покриване на минималните изискванния на Възложителя. Препоръките за добро изпълнение трябва да посочват: - датата и мястото на изпълнение на услугата; - дали услугите са изпълнени качествено и в съответствие с изискванията на възложителя. Препоръките се представят като копия, заверени с подпис на участника и гриф „вярно с оригинала” . Те трябва да са с изходящ номер, дата и телефон за връзка с Възложителя на изпълнения договор. Договор, за изпълнението на който участникът не е представил препоръка за добро изпълнение, няма да бъде признат за покриване на минималните изисквания на Възложителя по т.1 от документацията за участие. 2. В предложения от участника екип за изпълнение на поръчката да бъдат включени специалисти със следната квалификация и опит: • 1 специалист инженер с най-малко 5 годишен опит в работата с фискални устройства и системи; • 1 програмист с най-малко 4 годишен опит в разработването на управлениет на специализирани микропрограмни системи за управление на системи за автоматично регулиране на достъпа с билети за препрограмиране на миропрограмните системи за управление на печтащите устройства с микропрограмно управление в автомати за билети; • 1 програмист с най-малко 3 годишен опит за управление на системи за автоматично регулиране на достъпа с билети и отлични познания за работата на информационните мрежи, програмните езици и протоколите, необходими за преработване на управляващите програми за отпечатване на баркода върху хартиените еднократни билети в касите и в автоматите за билети; • 2 служители с висше или средно специално образование за работа с фискалните устойства, които Изпълнителят ще внедри в хода на изпълнение на задачата. За целта е необходимо участникът да представи списък на екипа за изпълнение на поръчката с приложени автобиографии по образец, подписани лично от всеки един специалист. В образеца всеки от специалистите трябва да декларира, че ще бъде на разположение за срока на изпълнение на поръчката. Образованието се доказва с представяне на копие от дипломи за завършено образование със съответната образователна степен. Професионален опит се доказва с представяне на копия на трудови и/или служебни и/или осигурителни книжки, и/или референции, кaто oт документите да е видна заеманата длъжност и периода на работа и/или списък с трудов/и/ договор/и /или договор/и за извършване на услуги, съдържащ информация относно заеманата длъжност и периода на работа. 3. Участникът да е оторизиран за поддръжка и надграждане от производителите на приложния софтуер и фърмуер на системите, които се използват в касите и в автоматите за билети. За целта е необходимо участникът да представи заверено копие на оторизационно писмо за поддръжка и надграждане от производителите на приложния софтуер и фърмуер на системите, които се използват в касите и в автоматите за билети.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/10/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Към офертата трябва да бъдат приложени следните документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта за участие в процедурата - по образец; 3.Договор за обединение, в който задължително се посочва представляващия и дела на участие на всеки един от участниците в обединението, ако в процедурата участва обединение, което не е юридическо лице; 4.Пълномощно за лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (ако участника не се представлява от лицето, посочено в документа за актуално състояние); 5.Списък от Участника на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 6.Декларация от подизпълнителите за съгласие за участие /в приложимия случай/ – попълва се образец; 7.Документи, съгласно чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП: За юридически лица и еднолични търговци: Документ за регистрация на участника – заверено копие или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от три месеца преди подаване на офертата. За физически лица – документ за самоличност – заверено копие. Чуждестранните юридически лица прилагат документи еквивалентни на посочените в т. 7, издадени от съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в които изрично да се съдържа информация за законния/те представител/ли на участника; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата чл.47, ал. 1, т.1 (а) (д) вкл по образец /попълва се в зависимост от правно организационната форма на участниците, декларацията се представя от всяко едно от лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП; 9.Декларация от участника, че ще спазва нормативната уредба в Република България за изпълнение на поръчката – попълва се образец; 10. Доказателства за изпълнение на изискванията на Възложителя за технически възможности на участниците, съгласно чл.56, ал.1, т.5 от ЗОП /посочени в публичната покана и документацията за участие/; 11. Участникът да представи заверено копие на документ от сертифицирана метрологична лаборатория, удостоверяващ, че предлаганите от него устройства или методи за фискализиране на съществуващите са тествани и проверени в сертифицираната метрологична лаборатория; 12.Валиден сертификат, издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, които удостоверяват съответствието на участника /на всички партньори в Обединението, ако участникът е Обединение/ със стандарт за система за управление на качеството – ISO 9001:2008 или еквивалентно; 13. Декларация от участника по образец за приемане на условията в проекта на договор; 14. Декларация от участника /свободен текст/, че e посетил мястото на изпълнение на поръчката и се е запознал с всички условия, влияещи на изпълнение на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/10/2013