ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за професионално образование и обучение, бул. "Цариградско шосе" 125, бл. 5, За: Красимира Брозиг, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: k.brozig@navet.government.bg, Факс: 02 9733358
Място/места за контакт: НАПОО
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.navet.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.navet.government.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на настоящата поръчка е „Осигуряване на информация и публичност“. Настоящата поръчка се изпълнява, съгласно Дейност 6 по проект договор ЦА12-22-82/05.06.2013 г. „Повишаване на квалификацията на служителите в Националната агенция за професионално образование и обучение чрез обучение, за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията“.
В рамките на поръчката трябва да бъдат изпълнени следните дейности:
-Организиране и провеждане на 2 броя пресконференции (начална и заключителна).
-Разработване и отпечатване на 200 броя информационни брошури с информация за програмата, проекта, целите, дейностите, очакваните резултати и целевите групи;
-Изработване на 3 броя банери във вързка провеждане на обученията по проекта;
-100 броя флашки – визуализирани, съгласно изискванията на ОПАК и съдържащи информация (ще бъде предоставена от Възложителя) за проекта, целите и резултатите, заложени в него.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000, 22150000, 70000000, 79000000, 79800000, 79900000, 79950000, 79952000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Печатни и други, свързани с печата услуги
Разнообразни бизнес услуги
Услуги по организиране на изложения, панаири и конгреси
Услуги, свързани с организирането на събития
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
В рамките на поръчката трябва да бъдат изпълнени следните дейности:
Организиране и провеждане на 2 броя пресконференции (начална и заключителна).
Разработване и отпечатване на 200 броя информационни брошури с информация за програмата, проекта, целите, дейностите, очакваните резултати и целевите групи;
Изработване на 3 броя банери във вързка провеждане на обученията по проекта;
Изработване на 1 брой информационна табела, която ще бъде поставена в НАПОО;
100 броя флашки – визуализирани, съгласно изискванията на ОПАК и съдържащи информация (ще бъде предоставена от Възложителя) за проекта, целите и резултатите, заложени в него;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Икономически и финансови възможности:
Участникът трябва да има минимален специфичен оборот от дейности, сходни с
предмета на възлаганата поръчка за предходните три приключени финансови години 2010г., 2011г. и 2012г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 14 000 (четиринадесет хиляди) лева без ДДС.
Сходни с предмета на поръчката са дейности, в областта на: услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или изработване и разпространение на рекламни печатни/промоционални материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия.
Доказва се с копие на годишен финансов отчет за приходите и разходите и попълнени данни в Приложение 7 и приложени референции и/или препоръки за добро изпълнение.
Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър, за което участника прилага декларация.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Технически възможности:
Участникът трябва да има през последните три години считани от датата на подаване на
офертата (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение) изпълнени съответно – минимум три договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчката.
Доказва се с данни в попълнени в Приложение №8 и приложени референции и/или препоръки за добро изпълнение.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка, ако не докаже наличието на някое от горните изисквания.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
“Комплексна оценка” - (КО) ще бъде формирана като сума от индивидуалните оценки по определените предварително показатели.
1.Предложена цена - П1 - 50 % (0,50 )- 100т
2.Срок за реализиране на дейностите - П2 - 50% (0,50) - 100т
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация може да бъде получена от интернет страницата на НАПОО в директорията "Профил на купувача", където е качен пълния комплект документи.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: