ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Балчик, пл. ,,21 - ви септември - 6, За: Милен Йорданов, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: balchik.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Балчик
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът трябва да притежава необходимия капацитет и професионален опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката:
Да има изпълнен поне 1 договор за последните три години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) на стойност минимум 30 000 (тридесет хиляди) лева без ДДС, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка и приключил към крайния срок за подаване на офертата по настоящата процедура – доказва се с декларация – списък на договорите, с посочени предмет на договора, възложител и обща стойност без ДДС и с представени референции за добро изпълнение, договори или други документи, доказващи изпълнение на сходни договори, заверени с „Вярно с оригинала” и подпис на участника.
Под сходни договори да се разбират договори с предмет доставка на канцеларски материали.
Всички доказателства следва да бъдат заверени от представляващия участника.
• Участникът може да използва ресурсите на други юридически или физически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси (чл. 51а от ЗОП) за срока на изпълнение на договора.
• Срокът на валидност на офертата на участника следва да бъде минимум 60 дни от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: