ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Надежда Гергова - ст. инспектор отдел "Екология" ; Албена Добрева - ст. експерт отдел "Обществени поръчки" 082 881 725;, България 7000, Русе, Тел.: 082 881793, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Събиране на битови отпадъци от т. нар. кв. „Селеметя” (част от кв. „Дружба 2”, с граници: на север - част от ул. „Кръстец” №12; на изток - ул. „Боровец”; на юг – част от ул. „Ген. Кутузов”; на запад – борова гора) на територията на Община Русе и транспортирането им до инсталации за третиране на отпадъци.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90500000
Описание:
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
кв. „Селеметя” (част от кв. „Дружба 2”, с граници: на север - част от ул. „Кръстец” №12; на изток - ул. „Боровец”; на юг – част от ул. „Ген. Кутузов”; на запад – борова гора) на територията на Община Русе
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Технически условия за изпълнение на поръчката, квалификационни изисквания към кандидатите, необходими документи и информация и изисквания за качество:
Изпълнителят да организира дейността със специализиран сметосъбиращ автомобил (с варио преса) и/или с превозно средство, оборудвано с устройство за вдигане на контейнери тип „бургаски”, или други пригодени да обслужват разположените в квартала съдовете за съхраняване на битови отпадъци. Изпълнителят да извършва дейността с индивидуални курсове от „Селеметя”. Изпълнителят на поръчката да достави и разположи за срока на договора, за своя сметка съдовете за съхраняване на битови отпадъци. Съдовете да се разположат на места, осигуряващи достъп на техниката. Предвид стръмните, тесни и трудно проходими улици, препоръчително е да се използвани 6 броя съдове тип „бургаски” – 4,2 м3 с честота на извозване 2 пъти седмично (съгласно Заповед №РД-01-2496/22.10.2012 г. на Кмета на Община Русе). Изпълнителят може да предложи друг вид съдове за съхраняване на битови отпадъци, чиято обща вместимост е равна или по-голяма на съдовете по т.2.2. Броят и вида на съдовете се определя съобразно вместимостта им и честотата на сметоизвозване, а именно:
7 бр. съдове тип „бобър” – 1,1 м3, ежедневно, съгласно същата заповед.
210 бр. пластмасови кофи – 0,24 м3 ежеседмично, съгласно заповедта
При необходимост или при възлагане да се увеличи честотата на извозване.
Изпълнителят следва да осигурява съдове за лица, подали декларация по чл. 16, ал. 1 от Наредба 16 на ОбС-Русе, както и за подмяна на амортизирани такива.
Участникът да декларира, че ще извършва поддръжка на всички съдове за периода на договора. Горепосочената техника да е придружена с документи за собственост (фактури, лизингови договори, договори за покупка или наем или други еквивалентни документи – копия заверени от участника) с приложени технически характеристики на специализираната техника (марка, брой, обем в м3, степен на уплътняване, години на употреба, снимки на техниката и др.).
В края на всеки месец изпълнителя съставя протокол за извършената работа подписан от Изпълнителя на услугата. Количествата събрани и транспортирани битови отпадъци се доказват с кантарните бележки (или тяхно копие) от инсталацията за третиране на отпадъци за отчетния период – 1 месец. Упълномощените от Кмета на Община Русе (отдел „Екология) лица приемат и проверяват Протокола за извършената работа. При констатирани нарушения в качеството на извършената дейност, същите се отразяват в Протокола (ако е възможно се прилага снимков материал).
Участникът да докаже/декларира средногодишния брой на: работниците – 2 бр. и ръководен служител за последните три години -1 бр.
Участникът да има оборот от подобна на настоящата обществена поръчка дейност общо за последните 3 приключени финансови години минимум 196 110 лв. без ДДС (три пъти стойността на поръчката общо за последните три години).
Участника да има минимум 3 (три) години опит в дейността сметосъбиране и сметоизвозване и минимум 1 договор с предмет „сметосъбиране и сметоизвозване” с 1 община.
Участникът да представи списък на основните договори за услуги, свързани с предмета на поръчката през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение.
Участникът да представи валиден документ за дейности с отпадъци „събиране и транспортиране”, издаден по реда на ЗУО, със съответния приложим код, съгласно Наредба № 3/01.04.2004 г. за класификация на отпадъците.
Да се спазва честотата на сметосъбиране и сметоизвозване, съгласно ежегодната заповед на Кмета на Община Русе по чл.63, ал.2 ЗМДТ.
При всяко обслужване на съдовете за битови отпадъци Изпълнителя на услугата почиства прилежащите площи в радиус от 2 м. от съдовете. Съдовете да се поддържат в изправно състояние.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Предлагана цена - 70 т.
2. Техническо предложение/ стратегия и методология за изпълнение на поръчката/- 30 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да съдържа:
1. Списък на приложените документи/свободен формат/;
2. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението;
3. Образец на оферта /Образец №1;
4. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка/ Образец №2, с приложена Стратегия и методология за изпълнение на поръчката;
5. Ценово предложение/Образец № 3, вкл. анализ на получаване на единичните цени за дейността.
6. Информация за общия оборот и оборота от дейност, сходна с предмета на обществената поръчка за последните три години;
7. Списък на основните договори за услуги, свързани с предмета на обществената поръчка за последните три години, вкл. препоръки за добро изпълнение;
8. Копие на валиден документ за дейности с отпадъци „събиране и транспортиране”, издаден по реда на ЗУО, със съответния приложим код, съгласно Наредба № 3/01.04.2004 г. за класификация на отпадъците;
9. Декларация за средногодишния брой на работниците и служителите за последните три години;
10. Декларация на техническото оборудване с което разполага участника за изпълнение на поръчката, придружена с документи за собственост(фактури, лизингови договори, договори за покупка или наем или други еквивалентни документи – копия заверени от участника) с приложени технически характеристики на специализираната техника (марка, брой, обем в м3, степен на уплътняване, години на употреба, снимки на техниката и др.);
11. Декларация (свободен формат), че участникът ще извършва поддръжка на всички съдове за периода на договора;
12. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по - малко от 90 /деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти;
13. Копие на удостоверение за регистрация по ЗДДС - при наличие на такова;
14. Други доказателства, съгласно Раздел ІІІ. Изисквания за изпълнение на поръчката;
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и адресирана до: Община Русе, гр. Русе, пл. "Свобода" 6, Информационен център гише "Обществени поръчки" за обществена поръчка с предмет:
„Събиране на битови отпадъци от т. нар. кв. „Селеметя” (част от кв. „Дружба 2”, с граници: на север - част от ул. „Кръстец” №12; на изток - ул. „Боровец”; на юг – част от ул. „Ген. Кутузов”; на запад – борова гора) на територията на Община Русе и транспортирането им до инсталации за третиране на отпадъци.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: