Деловодна информация
00467
04-00-44 02/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
02/04/2020 (дд/мм/гггг)
00467-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Крумовград 000235913
пл. България № 5
Крумовград BG425 6900 България
Карамфилка Тюрдиева – директор на дирекция „Образование и социални дейности” и началник отдел „Финанси и счетоводство на функция образование” +359 36412016
minkrum@abv.bg +359 36417024

Интернет адрес/и

https://www.krumovgrad.bg/

https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/42-otkriti-protzeduri/1417-02-04-2020.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/42-otkriti-protzeduri/1417-02-04-2020.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград” по обособени позиции № 1, 2, 3, 4, 5 и 6
15000000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е: „Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград” по обособени позиции:
№ 1 – „Доставка на хляб и хлебни изделия”;
№ 2 – „Доставка на мляко и млечни продукти”;
№ 3 – „Доставка на месо, месни продукти и риба”;
№ 4 – „Доставка на плодове и зеленчуци”;
№ 5 – „Доставка на други хранителни продукти и подправки”;
№ 6 – „Доставка на консерви и захарни изделия”.
Обособените позиции и включените в тях продукти са описани подробно в Техническата спецификация към настоящата документация. Описаните количества продукти са прогнозни и не ангажират Възложителя с цялостното им усвояване при сключване на договор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1875041.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на хляб и хлебни изделия” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Ежедневна доставка на хляб и хлебни изделия след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград. Общото количество на доставките на хляб и хлебни изделия не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за участие са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 1 са заложени следните артикули за доставка:
Артикул Мярка Прогнозно к-во
Хляб "Бял" (0.650 кг.) нарязан Бр. 42 000
Хляб "Добруджа" (0.650 кг.) нарязан Бр. 42 000
Хляб "Типов" (0.650 кг.) нарязан Бр. 21 200
Хляб тип "Грахам" 0,650 кг. нарязан Бр. 4 000
Пълнозърнест хляб 0,650 кг. нарязан Бр. 42 000
Брашно "Бяло" Бр. 7 400
Брашно "Добруджа" Бр. 200
Пълнозърнесто брашно Бр. 500
Брашно "Типово" Бр. 1 000
Тесто Бр. 2 200
Кори за баница (0.500 кг) Бр. 1 400
Бутер тесто Бр. 600
Закуски (0.140 кг.) Бр. 1 000
Джобове за хамбургер 0,250 кг. Бр. 1 000
Козунак (0.500 кг) Бр. 400
Питки 0,250 кг. Бр. 2 200
Франзела 0,500 кг. Бр. 1 000
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
155762      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В предмета на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е предвидено ежедневни доставки на хляб и хлебни изделия.

II.2) Описание 1

„Доставка на мляко и млечни продукти” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на мляко и млечни продукти след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на мляко и млечни продукти не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за участие са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 2 са заложени следните артикули за доставка:
Артикул Мярка Прогнозно к-во
Прясно пастьоризирано краве мляко 3.6%, /бутилка 1 л./ Бр. 6 400
Прясно пастьоризирано краве мляко 3 %, /тетрапак кутия/1 л. Бр. 2 000
Прясно пастьоризирано краве мляко 2%, тетрапак кутия/ 1 л. Бр. 20 400
Кисело краве мляко 2 % /0,400 кг. кофичка/ Бр. 106 000
Кисело краве мляко 3.6% /0,400 кг. кофичка/ Бр. 4 400
Българско бяло саламурено сирене от краве мляко вакуум/ БДС Кг. 10 400
Български кашкавал от краве мляко вакуум/БДС Кг. 10 400
Крема сирене /0,125 кг. пакетче/ Бр. 200
Айрян 0.300 л. кофичка Бр. 2 000
Извара от краве мляко в опаковка по 1 кг. Бр. 600
Плодови кисели млека с парченца плод без консерванти за деца 0,200 кг. Бр. 3 000
Краве масло /0.125 кг. пакетче/ Бр. 16 400
Маргарин (0.500 кг./кутия) Бр. 2 400
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
453980      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

По отношение срока на изпълнение на доставките по обособена позиция № 2 Възложителят определя максимален срок за изпълнение, който да не е повече от 2 работни дни от получаване на заявката.

II.2) Описание 1

„Доставка на месо, месни продукти и риба” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на месо, месни продукти и риба след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на месо, месни продукти и риба не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за участие са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 3 са заложени следните артикули за доставка:
Артикул Мярка Прогнозно к-во
Пиле - цяло замразено Кг. 16 800
Кайма смес 60% свинско месо и 40% телешко месо Кг. 6 400
Карначета Кг. 200
Кайма смес 50% телешко месо и 50% свинско месо Кг. 18 000
Кайма 100 % телешка Кг. 18 000
Колбаси малотрайни /варено-пушени/ Кг. 1 000
Наденица Кг. 2 200
Биренки Кг. 400
Шпеков салам - траен колбас Кг. 2 200
Телешки салам Кг. 600
Хамбурски салам Кг. 400
Пастет (0.140 кг./кутия) Бр. 2200
Пилешки бутчета Кг. 1 000
Пилешки дреболии Кг. 1 000
Пилешка пържола - бут Кг. 600
Пилешко филе Кг. 1 000
Риба скумрия замразена Кг. 9 600
Риба филе хек Кг. 9 600
Кюфтета - 60 % свинско месо и 40 % телешко месо Бр. 38 000
Кебапчета - 60 % свинско месо и 40 % телешко месо Бр. 30 000
Телешко месо с кост - трупно Кг. 4 000
Телешка разфасовка - обезкостен бут Кг. 1 000
Телешки дреболии Кг. 400
Телешки шол Кг. 1 000
Свински бут с кост Кг. 500
Свински бут без кост Кг. 500
Агнешко месо - трупно Кг. 600
Агнешки дреболии Кг. 200
Овче месо с кост – трупно Кг. 400
Шкембе телешко Кг. 200
Шунка Кг. 200
Заешко месо Кг. 200
Пуешко месо Кг. 200
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
698370      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

По отношение срока на изпълнение на доставките по обособени позиции № 3 Възложителят определя максимален срок за изпълнение, който да не е повече от 2 работни дни от получаване на заявката.

II.2) Описание 1

„Доставка на плодове и зеленчуци” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на плодове и зеленчуци след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на плодове и зеленчуци не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за участие са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 4 са заложени следните артикули за доставка:
Артикул Мярка Прогнозно к-во
Лук кромид Кг. 8 600
Картофи Кг. 17 000
Картофи пресни Кг. 4 400
Домати Кг. 4 400
Краставици Кг. 5 400
Чушки зелени /пипер зелен/ Кг. 4 400
Зеле Кг. 6 400
Моркови Кг. 3 400
Чесън Кг. 200
Тиквички Кг. 1 000
Тиква Кг. 400
Череши Кг. 800
Кайсии Кг. 800
Праскови Кг. 2 000
Сини сливи Кг. 400
Дини Кг. 4 400
Пъпеши Кг. 2 400
Банани Кг. 14 400
Ябълки Кг. 21 000
Ягоди Кг. 200
Портокали Кг. 11 400
Мандарини Кг. 11 400
Лимони Кг. 1 000
Праз лук връзка Бр. 640
Марули салата в опаковка - плик Бр. 3 400
Ряпа Кг. 200
Патладжан Кг. 1 000
Зелен фасул Кг. 1 000
Гъби печурки, пресни Кг. 400
Спанак Кг. 1 000
Дюли Кг. 200
Круши Кг. 4 400
Грозде Кг. 6 400
Киви Кг. 200
Магданоз връзка Бр. 600
Копър връзка Бр. 200
Пресен лук връзка Бр. 600
Целина връзка Бр. 200
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
261172.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

По отношение срока на изпълнение на доставките по обособени позиции № 4 Възложителят определя максимален срок за изпълнение, който да не е повече от 2 работни дни от получаване на заявката.

II.2) Описание 1

„Доставка на други хранителни продукти и подправки” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на други хранителни продукти и подправки след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград.
Общото количество на доставките на други хранителни продукти и подправки не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за участие са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 5 са заложени следните артикули за доставка:
Артикул Мярка Прогнозно к-во
Слънчогледово олио 1 литър /пластмасова бутилка/ Л. 6400
Зрял фасул Кг. 4 400
Леща Кг. 3 000
Ориз Кг. 4 400
Сол готварска Кг. 2000
Оцет винен Бр. 600
Макарони Бр. 3 000
Фиде Бр. 4 400
Кус-кус Бр. 700
Юфка - домашна от пълнозърнесто брашно Бр. 400
Юфка Бр. 1600
Спагети Бр. 500
Макарони – препечени Бр.200
Макарони - пълнозърнести Бр. 400
Грис Бр. 500
Нишесте Бр. 15 000
Галета Бр. 100
Маслини черни Кг. 200
Майонеза кутия Бр. 400
Майонеза туба Бр.1000
Чай билков и плодов Кут. 3000
Жито Бр. 160
Сметана Бр. 200
Солети Бр. 200
Царевични пръчици Бр. 200
Стафиди Бр. 200
Мюсли Бр. п400
Кадаиф Бр. 200
Плодово- пшенична каша Бр. 1 800
Какао Бр. 100
Яйца Бр. 127 000
Кока кола, фанта и др. Бр. 200
Кока кола, фанта и др. Бр. 1 000
Изворна и трапезна вода Бр. 1000
Минерална вода Бр. 3 000
Боза Бр. 1 000
Сок пирамида Бр. 1 000
Риба консерва скумрия Бр. 1 200
Русенско варено Бр. 800
Телешка консерва Бр. 1 000
Чубрица Бр. 1000
Червен пипер Бр. 3000
Лимонена киселина Бр. 200
Ванилия 0,0002 кг. Бр. 3000
Канела Бр. 200
Дафинов лист Бр. 400
Шарена сол Бр. 200
Черен пипер Бр. 1600
Мая за хляб Кг. 500
Сода за хляб Бр. 400
Джоджен Бр. 100
Бакпулвер Бр. 1200
Кимион Бр. 400
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
114300.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

По отношение срока на изпълнение на доставките по обособени позиции № 5 Възложителят определя максимален срок за изпълнение, който да не е повече от 2 работни дни от получаване на заявката.

II.2) Описание 1

„Доставка на консерви и захарни изделия” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на плодове - замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти", доставка на хранителни продукти от група "Зеленчуци - сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове", доставка на хранителни продукти от група "Захар, захарни и шоколадови изделия, мед" и др, след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград.
Общото количество на доставките на плодове - замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти", доставка на хранителни продукти от група "Зеленчуци - сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове", доставка на хранителни продукти от група "Захар, захарни и шоколадови изделия, мед" и др. не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за участие са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 6 са заложени следните артикули за доставка:
Артикул Мярка Прогнозно к-во
Доматено пюре Бр. 600
Гювеч Бр. 1 600
Грах консерва Бр. 3 400
Кисели краставички Бр. 2 400
Зелен боб консерва Бр. 3 000
Лютеница Бр. 6 400
Домат консерва Бр. 17 000
Паприкаш Бр. 1 000
Кьопоолу Бр. 1 000
Гъби консерва Бр. 800
Капия печена белена Бр. 400
Кисело зеле /туршия/ Бр. 200
Мешана туршия Бр. 200
Замразени зеленчуци и плодове бр. 2 000
Компот различни видове Бр. 17 000
Натурален сок 100% Л. 13 400
Плодови сиропи Л. 100
Натурален сок Бр. 400
Нектари плодови/плодово-зеленчукови Бр. 2 400
Конфитюр Бр. 4 400
Мармалад Бр. 800
Пчелен мед Кг. 400
Халва Кг. 600
Мармалад Кг. 600
Шоколад млечен Бр. 200
Кроасан Бр. 3 000
Руло Бр. 200
Бонбони шоколадови Бр. 100
Бонбони шоколадови Бр. 100
Торта Бр. 100
Дребни сладки Бр. 200
Локум Бр. 100
Обикновена вафла Бр. 6 000
Суха паста Бр. 5 400
Шоколадова вафла Бр. 5 400
Обикновени вафли Бр. 2 400
Обикновени бисквити Бр. 11 000
Блатове за торти Бр. 400
Фъстъци печени Бр. 200
Захар Кг.8 000
Пудра захар Кг. 200
Орехи Кг. 400
Кетчуп Бр. 600
Овесени ядки Бр. 400
Царевица консерва Бр. 200
Течен шоколад Кг. 200
Пчелен мед Бр. 18 000
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
191455.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

По отношение срока на изпълнение на доставките по обособени позиции № 6 Възложителят определя максимален срок за изпълнение, който да не е повече от 2 работни дни от получаване на заявката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ИЗИСКВАНЕТО СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИЧКИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ!
Участникът трябва да има минимум един обект регистриран по чл. 12 от Закона за храните от ОДБХ по местонахождението на обекта за производство и/или търговия с храни в страната за съответната група храни/ за обособената позиция/и за която/ито участва, като обекта следва да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
Чуждестранните лица - да са вписани в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП), като посочва номер и дата на регистрация на обекта съгласно чл.12 от Закона за храните, адрес на обекта, както и групите храни за които е валидна регистрацията му, компетентен орган, издал удостоверението, уеб адрес, откъдето може да се направи справка за наличието на регистрацията на декларирания обект, а участниците чуждестранни лица: информация за наличие на еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, възложителят изисква заверено от участника копие на Удостоверение за регистрация на обект/и, съгласно чл. 12 от Закона за храните, обхващащо групите храни включени в предмета на поръчката или еквивалент, а за чуждестранно лице – аналогична регистрация, респ. вписване в аналогичен професионален регистър, съгласно законодателството на държавата , в която са установени. Документите се представят и за подизпълнителите , ако има такива.
Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, същият може да посочва един и същ обект, но при условие, че обектът има регистрация за търговия с различните групи хранителни продукти, за които участва.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя критерии за подбор свързани с икономическото и финансово състояние на участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да докаже опит в изпълнението на поне 1 (една) доставка, която е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
ИЗИСКВАНЕТО СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИЧКИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ! * Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на хляб и хлебни изделия”– на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Хляб и хлебни изделия”. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на мляко и млечни продукти” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Мляко и млечни продукти”. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Доставка на месо, месни продукти и риба” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Месо, месни продукти и риба” За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „Доставка на плодове и зеленчуци” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Плодове и зеленчуци” За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5: „Доставка на други хранителни продукти и подправки” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти като подправки - пресни и изсушени" и минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от група „Други храни”, където влизат хранителни продукти като: олио, сол, оцет, макаронени изделия, маслини, ориз, майонеза и т.н. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6: „Доставка на консерви и захарни изделия” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група – „Плодове - замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти” и минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от група „Зеленчуци - сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове” и минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от група „Захар, захарни и шоколадови изделия, мед”. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка. Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
.2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, минимум както следва: 1 /едно/ транспортно средство, вписано в Регистъра на обектите за производство и търговия с храни по реда на Закона за храните. Участникът следва да разполага с минимум 1 /едно/ техническо изправно специализирано транспортно средство за превоз на хранителните продукти, обект на доставка на съответната обособена позиция, за която участника подава оферта. Транспортното средство, предвидено от участника за доставка на продукти, предмет на съответната обособена позиция, за която подава оферта трябва да е вписано в списъка на .............. продължава в раздел VI.3


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да докаже опит в изпълнението на поне 1 (една) доставка, която е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
ИЗИСКВАНЕТО СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИЧКИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ! * Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на хляб и хлебни изделия”– на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Хляб и хлебни изделия”. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на мляко и млечни продукти” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Мляко и млечни продукти”. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Доставка на месо, месни продукти и риба” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Месо, месни продукти и риба” За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „Доставка на плодове и зеленчуци” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група - „Плодове и зеленчуци” За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5: „Доставка на други хранителни продукти и подправки” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти като подправки - пресни и изсушени" и минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от група „Други храни”, където влизат хранителни продукти като: олио, сол, оцет, макаронени изделия, маслини, ориз, майонеза и т.н. За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6: „Доставка на консерви и захарни изделия” - на минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от съответната група – „Плодове - замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти” и минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от група „Зеленчуци - сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове” и минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти от група „Захар, захарни и шоколадови изделия, мед”.
2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, минимум както следва: 1 /едно/ транспортно средство, вписано в Регистъра на обектите за производство и търговия с храни по реда на Закона за храните. Участникът следва да разполага с минимум 1 /едно/ техническо изправно специализирано транспортно средство за превоз на хранителните продукти, обект на доставка на съответната обособена позиция, за която участника подава оферта. Транспортното средство, предвидено от участника за доставка на продукти, предмет на съответната обособена позиция, за която подава оферта трябва да е вписано в списъка на транспортните средства за превозване на суровини и храни в ОДБХ или еквивалентни за чуждестранните лица. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, същият може да посочва една и съща техника, отговаряща на изискванията за съответната обособена позиция!
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение на договора за всяка обособена позиция поотделно е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичане на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите.
2. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
2.1. парична сума;
2.2. банкова гаранция;
2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
ВАЖНО!!! На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, възложителят допуска подаването на едно заявление, но за всяка от позициите се представя отделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри”, с посочване на позицията, за която се отнасят.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/11/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

залата на община Крумовград, находяща се на адрес: гр. Крумовград, пл. "България" № 5, ет. 1

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След две години - месец 04.2022 - месец 05.2022 година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

..... продължава от раздел III.1.3) ......транспортните средства за превозване на суровини и храни в ОДБХ или еквивалентни за чуждестранните лица. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, същият може да посочва една и съща техника, отговаряща на изискванията за съответната обособена позиция! Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“, „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ от еЕЕДОП, като участниците описват съответното техническо оборудване, като посочват вид, марка, модел и рег. номер. В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП. Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЛИЧНО СЪСТОЯНИЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ. 1. В процедурата за възлагане на ОП може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява доставката, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е установено. 2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. 3. Други специфични основания за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са изискванията по: - чл. 107, т. 4 от ЗОП, а именно наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците в процедурата (изискването не се прилага за подизпълнители и трети лица); - чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; - чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Удостоверяване: При подаването на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представянето на Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) – като попълва разделите на Част III „Основания за изключване“. Доказване: При сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП Възложителят изисква документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;- интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg - София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва