Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-2712-4 28/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0096 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
А. Гешева +359 52360811
a.gesheva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.nap.bg/news?id=3743
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно обслужване чрез охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна
79711000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

"Абонаментно обслужване чрез охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна". Плащането се извършва от ТД на НАП Варна до 30 кал. дни след представяне на приемо-предавателен протокол и фактура. Срок на изпълнение на поръчката: 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност в рамките на този срок, с начало на изпълнение 01.01.2019г. или от подписване на договора, в случай, че същият бъде сключен след тази дата. Максимално допустимата стойност на поръчката е 7000 лв. без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна с адрес: гр. Добрич, ул. ”Независимост” № 7 - административна сграда, ул.”Независимост” № 7 - „Фронт офис” и ул. „Независимост” № 31 - „Архив”

Предметът на поръчката включва: 1. Охрана със сигнално-охранителна техника/СОТ/, тип-радиосистема, собственост на Възложителя, от 19:00часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 /фронт офис/; 2. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7/фронт офис/; 3. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на Изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване от 19:00 часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на СОТ в обекти: административните сгради, находящи се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 и ул. „Независимост” № 31 /архив/.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за възлагане - икономически най-изгодната оферта, която се определя въз основа на критерий „най-ниска цена“. Показатели за определяне на оценката и относителната им тежест по всеки показател: К1-обща стойност на абонаментно обслужване чрез охрана със СОТ за 1 (един) месец в лева без ДДС – тежест 95 %. К2-обща стойност на единичните цени на резервни части в лв. без ДДС – тежест 5 %.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За доказване на годност, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел А „Годност" от еЕЕДОП. За доказване на наличието технически и професионални способности, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП. Детайлно описание на критериите за подбор се съдържа в документ "Указания за подготовка на офертата" неразделна част от документацията за участие. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частната охранителна дейност, чл. 5, ал. 1, т. 2

Гаранцията за изпълнение при сключване на договора е 3% от максимално допустимата му стойност.Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП; когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, включително, когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ДР на ЗМИП; когато са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и на посочените в чл. 107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата се попълва в еЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Офертите за участие ще бъдат отворени в 13:30 ч. на 05.11.2018 г. В зала 203 на адрес: гр. Варна Бул. "Осми Приморски Полк № 128. При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна. Срок на валидност на офертите - 6 месеца, считано от крайния срок на подаване на оферти.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

02/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Подробна информация за поръчката се съдържа в документацията за участие, публикувана в "Профил на купувача". НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва