Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
13289 29/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/08/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0080 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Л. Димитрова, М. Станчева +359 62617207/ +359 62617193
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3712


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.nap.bg/news?id=3712
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2, ет. 2, ст. 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3712

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административната сграда на офис Враца, находяща в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86 и ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди“
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

1. Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административната сграда на Офис на НАП Враца, находяща се в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86 в работни, почивни и празнични дни.
2. Осъществяване на контролно-пропускателен режим само в работните дни на администрацията за времето от 9,00 до 17,30 часа на входа на административната сграда на Офис на НАП Враца, находяща се в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86.
3. Поддръжка и текущ ремонт при необходимост /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ на аудиовизуална техника и оптични уреди, собственост на възложителя - 7 /седем/ бр. охранителни камери, монитор за наблюдение и записващо устройство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
78000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Aдминистративната сграда на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находяща в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86

Предмета на поръчката включва: 1. Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административната сграда на Офис на НАП Враца, находяща се в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86 в работни, почивни и празнични дни.
2. Осъществяване на контролно-пропускателен режим само в работните дни на администрацията за времето от 9,00 до 17,30 часа на входа на административната сграда на Офис на НАП Враца, находяща се в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86.
3. Поддръжка и текущ ремонт при необходимост /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ на аудиовизуална техника и оптични уреди, собственост на възложителя - 7 /седем/ бр. охранителни камери, монитор за наблюдение и записващо устройство.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
78000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критериите за подбор се съдържат в документ "Указания за подготовка на офертата",а изискванията към изпълнението се съдържат в документ "Технически спецификации.Описание предмета на поръчката.Изисквания за изпълнението",представляващи неразделна част от документацията за участие. Възложителят изисква гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За доказване на годност, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел А „Годност" от ЕЕДОП. За доказване на наличието технически и професионални способности, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. Детайлно описание на критериите за подбор се съдържа в документ "Указания за подготовка на офертата" неразделна част от документацията за участие. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 60 и чл. 64, ал. 1, т. 2, т.6 и т.9 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частната охранителна дейност, чл. 5, ал. 1, т. 2

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най -ниска цена /най-ниска месечна абонаментна вноска без ДДС/. Влаганите резервни части, материали и консумативи във връзка с осъществяване на ремонта и поддържането на аудиовизуална техника и оптични уреди ще се заплащат отделно от Възложителя по цена на придобиване - без надценка, след представяне на заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Офертите за участие ще бъдат отворени в 11:00 часа, на 05.10.2018 г. в стая 210 в адм. сграда на ТД на НАП Велико Търново, находяща се на адрес гр. В.Търново, пл. Център 2. Срок на валидност на офертите - 6 месеца, считано от крайният срок за подаване на оферти. Поръчката е за услуги попадащи в Приложение № 2 към чл. 11, ал. 3 от ЗОП и общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет предвидени за възлагане в системата на НАП за 2018 година е на стойност над 500 000 лв. без ДДС.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

03/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП и по чл. 69 от ЗПКОНПИ. ТД на НАП В.Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок при реда и условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва