Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
6427 29/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Л. Димитрова, М. Станчева +359 62617207/ +359 62617193
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3657


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://nap.bg/news?id=3657
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3657

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Oхрана със СОТ на адм. сгради на ТД на НАП Велико Търново, офисите от обхвата й и ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника в сградата на офис Видин на обособени позиции”
79711000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Охрана със СОТ на административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офисите от обхвата й с оглед осигуряване на защита от престъпни посегателства на имуществото, намиращо се в охранявани обекти, монтиране, поддържане и използване на сигнално-охранителни известителни системи, чрез които се осъществява наблюдение на обектите и се реагира на получените сигнали с мобилни охранителни патрули при спазване на условията на възложителя и изискванията на Закона за частната охранителна дейност.Техническо обслужване и ремонт при необходимост на аудиовизуална и оптична техника /СОТ/, находяща се в административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12 .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
44000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Велико Търново" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Административните сгради на ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2 и ул. "Никола Габровски" № 24

Предмета на поръчката включва осъществяване на охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на помещения в административните сгради, находящи се в гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2 и ул. „Никола Габровски” № 24, като помещенията са описани в описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, които са неразделна част от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/.

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административната сграда в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12 и ремонт и поддържане на аудиовизуална и оптична техника в сградата на офис Видин" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Видин, ул. "Шести септември" № 12

Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административната сграда в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12 и техническо обслужване и ремонт при необходимост на аудиовизуална и оптична техника /СОТ/. Сигнално-охранителната техника в административната сграда на ул. „Шести септември” № 12 е собственост на възложителя и е посочена в описанието и техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие. Изпълнителят се задължава да подсигури за своя сметка необходимото оборудване - в това число радиопредавател, паник – бутони и др. за предаване на сигнала от системата на сградата до дежурния си център.При изпълнение на поръчката, следва да бъдат обхванати следните дейности: оглед и проверка на работоспособността на датчиците; проверка и тестване на централите и възможността им за изпращане на сигнали до радиопредавателите; проверка на кабелни връзки и захранване; проверка на функционирането на паник бутоните и извършване на ремонтни дейности при необходимост.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/. Възложителят заплаща на изпълнителя отделно от тримесечната абонаментна такса и вложените при сервизното обслужване и ремонт резервни части и консумативи без надценка, по доставни цени.

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Административните сгради на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Враца, ул. „Васил Кънчов” № 86 и ул. „Васил Кънчов”/Източна промишлена зона/.

Предмета на поръчката включва осъществяване на охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на помещения в административните сгради на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Враца, ул. „Васил Кънчов” № 86 и ул. „Васил Кънчов”/Източна промишлена зона/, като помещенията са посочени в описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/.

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Административните сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Габрово, ул. „Априловска” № 7, ул. „Радецка” № 11 и ул. „Брянска” № 30.

Предмета на поръчката включва осъществяване на охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на помещения в административните сгради, находящи се в гр. Габрово, ул. „Априловска” № 7, ул. „Радецка” № 11 и ул. „Брянска” № 30, като помещенията са описани в описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, които са неразделна част от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/.

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Административните сгради на офис Ловеч при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Ловеч, ул. ”Търговска” № 43 и ул. ”Търговска” № 24.

Предмета на поръчката включва осъществяване на охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на помещения в административните сгради, находящи се в гр. Ловеч, ул. ”Търговска” № 43 и ул. ”Търговска” № 24, като помещенията са описани в описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, които са неразделна част от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/.

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Административните сгради на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Монтана, ул. „Любен Каравелов” № 11, пл. „Жеравица” № 3, ул. „Никола Вапцаров” № 2 и ул. „Христо Ботев” № 67.

Предмета на поръчката включва осъществяване на охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на помещения в административните сгради, находящи се в гр. Монтана, ул. „Любен Каравелов” № 11, пл. „Жеравица” № 3, ул. „Никола Вапцаров” № 2 и ул. „Христо Ботев” № 67, като помещенията са описани в описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, които са неразделна част от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/.

II.2) Описание 1

"Охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Административните сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Плевен,ул. „Дойран” №43,ул.„Васил Левски” №152,ул. „Дойран” №160,ул. „Стара планина” №6 и ул. „Стоян Заимов" №3

Предмета на поръчката включва осъществяване на охрана със сигнално – охранителна техника /СОТ/ на помещения в административните сгради, находящи се в гр. Плевен,ул. „Дойран” №43,ул.„Васил Левски” №152,ул. „Дойран” №160,ул. „Стара планина” №6 и ул. „Стоян Заимов" №3, като помещенията са описани в описанието на обекта на поръчката и техническите спецификации, които са неразделна част от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена /най-ниска тримесечна абонаментна такса без ДДС/.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За доказване на годност, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел А „Годност" от ЕЕДОП. За доказване на наличието технически и професионални способности, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. Детайлно описание на критериите за подбор се съдържа в документ "Указания за подготовка на офертата" неразделна част от документацията за участие. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във връзка с чл. 60 и чл. 64, ал. 1, т.2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгл. чл. 67, ал. 6 във вр. с чл. 60 и 64, ал. 1, т.2 и т.6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частна охранителна дейност

При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 5 % от стойността му без ДДС, като за обособени позиции № 2 - гаранцията е в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Офертите за участие ще бъдат отворени в 11:00 часа, на 06.08.2018г. в стая 210 в адм. сграда на ТД на НАП Велико Търново, находяща се на адрес гр. В.Търново, пл. Център 2. При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Срок на валидност на офертите - 6 месеца, считано от крайният срок за подаване на оферти. Поръчката е за услуги, попадащи в Приложение № 2 към чл. 11, ал. 3 от ЗОП.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, кантролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.Териториална дирекция на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок при реда и условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва