Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-8#2 21/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
М. Карадимова +359 32935428
m.karadimova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.nap.bg/news?id=3643
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на денонощни охранителни услуги с физическа охрана на обекти на ТД на НАП Пловдив, съгласно приложените технически спецификации”.
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Извършване на невъоръжена денонощна физическа охрана на административни сгради и имуществото в тях на ТД на НАП Пловдив, съгласно изискванията, посочени в т. II "Условия за изпълнението на поръчката (изисквания за изпълнение)" на Техническата спесификация на тръжната документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
240000      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

"Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Стара Загора на ул. Кенали № 1". 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора на ул. Кенали № 1

Извършване на невъоръжена денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив в гр. Стара Загора на ул. Кенали № 1, съгласно изискванията за обособена позиция № 1, посочени в т. II "Условия за изпълнението на поръчката (изисквания за изпълнение)" на Техническата спесификация на тръжната документация.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
107431.04      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
32
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 32 месеца, считано от 20.01.2019 г. или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта по обособена позиция № 1 - "най-ниска цена".

II.2) Описание 1

"Извършване на денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Кърджали на ул. Деспот Слав № 1". 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Кърджали на ул. Деспот Слав № 1

Извършване на невъоръжена денонощна физическа охрана на административната сграда и имуществото на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали на ул. Деспот Слав № 1, съгласно изискванията за обособена позиция № 2, посочени в т. II "Условия за изпълнението на поръчката (изисквания за изпълнение)" на Техническата спесификация на тръжната документация.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
132568.96      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
32
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 32 месеца, считано от 20.01.2019 г. или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.
Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта по обособена позиция № 2 - "най-ниска цена".
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Критерии за подбор и тяхното доказване: I. Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност - чл. 60, ал.2 от ЗОП - попълва се част IV, разд.А, подразд. "За поръчки за услуги: необходимо е специално разрешение" от ЕЕДОП. II. Технически и професионални способности - чл. 63 от ЗОП: 1. Опит за изпълнение на поръчката - чл. 63, ал.1, т.1 от ЗОП - попълва се част IV, разд.В, подразд. "За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид" от ЕЕДОП; 2. Персонал с определена професионална компетентност - чл. 63, ал.1, т.5 от ЗОП - попълва се част IV, разд.В, подразд. "Образователна и професионална квалификация" от ЕЕДОП; 3.Техническо оборудване и ресурси - чл. 63, ал.1,т.8 от ЗОП - попълва се част IV, разд.В, подразд. "Инструменти, съоръжения или техническо оборудване" от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частната охранителна дейност

Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Техническата спесификациа на поръчката. Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за съответната обособена позиция гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за съответната обособена позиция, част от тръжната документация. Цената по договора се заплаща по банков път на месечни вноски, в срок до 30 дни след представяне на фактура и месечни приемо-предавателни протоколи за приемане на услугата за съответния месец.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Датата на отваряне на офертите е 27.07.2018 г., 14,00 ч., гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.10, зала 1010. На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата. Срок на валидност на офертите - 6 месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти. Предметът на поръчката е за услуги по Приложение № 2 към чл.11, ал.3 от ЗОП.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

26/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертите се подават в административната сграда на ТД на НАП, адрес: гр. Пловдив п.к. 4030, ул. Скопие № 106, ет. 1, стая 110, деловодството, всеки работен ден от 09.00 часа до 17.30 часа в срока по т.IV.2.2. от настоящето обявление.
При възникване на необходимост от допълнителна охранителна услуга, е възможно възлагането на обществена поръчка чрез договаряне без предварително обявление при условията на чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП (отнася се за всички обособени позиции).

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884040
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в десетдневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва