Деловодна информация
00530ТД на НАП София
249-3#1 24/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/11/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
Софи BG411 1000 България
Биляна Пешева; Борисава Алексиева +359 298593766/ +359 298593825
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29864728

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3451


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.nap.bg/news?id=3451
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на ТД на НАП София, в шест обособени позиции"
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

1. Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр. София; 2. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана за нуждите на офис „Благоевград“ и охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на изнесените работни места в гр. Петрич, гр. Сандански, гр. Гоце Делчев и гр. Разлог на територията на област Благоевград; 3. Охранителни услуги - охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Перник“; 4. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Кюстендил“; 5. Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на административна сграда, находяща се в гр. Ботевград; 6. Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи на архивно помещение, находящо се в гр. Своге“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
830000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

Охранителни услуги - охрана на обекти с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на офисите на ТД на НАП София, находящи се на територията на гр. София 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, находящи се в гр. София

1. Физическа охрана: Предоставяне на услуга за осигуряване на дневна или денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, съгласно изискванията посочени в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
2. Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
680000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/09/2018 (дд/мм/гггг) / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 680000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана за нуждите на офис „Благоевград“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград, гр. Петрич, гр. Сандански, гр. Гоце Делчев и гр. Разлог

1. Физическа охрана: Предоставяне на услуга за осигуряване на дневна или денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, съгласно изискванията посочени в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
2. Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
106000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/09/2018 (дд/мм/гггг) / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 106000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обекти чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Перник" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Гр. Перник

Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/09/2018 (дд/мм/гггг) / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 7000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи за нуждите на офис „Кюстендил" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстнедил

Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/09/2018 (дд/мм/гггг) / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 5000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана и чрез сигнално-охранителни системи на административна сграда, находяща се в гр. Ботевград" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ботевград

1. Физическа охрана: Предоставяне на услуга за осигуряване на дневна или денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, съгласно изискванията посочени в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
2. Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/09/2018 (дд/мм/гггг) / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 25000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.

II.2) Описание 1

"Охранителни услуги - охрана на обект чрез сигнално-охранителни системи на архивно помещение, находящо се в гр. Своге" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Своге

Охрана чрез сигнално-охранителни системи, на обекти подробно описани в т. V „Технически показатели по обособени позиции” от приложение № 3 от документацията за участие.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/09/2018 (дд/мм/гггг) / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Общата стойност на сключения договор не може да надвишава 7000,00 лв. без ДДС;
Срок на изпълнението на поръчката–24 месеца, считано от 01.09.2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

I. Годност/правоспособност за упражняване на професионална дейност, съгл. чл. 60, ал.2 ЗОП - Следва да се попълни част ІV, разд.А,т.2 на ЕЕДОП. ІІ.Икономическо и финансово състояние, съгл. чл. 61, ал.1, т.2 ЗОП - Следва да се попълни в част ІV, раздел Б „Икономическов и финансово състояние“, т.5 на ЕЕДОП; ІІІ.Технически и професионални способности: 1) Опит за изпълнение на поръчката, съгл. чл. 63, ал.1, т. 1 ЗОП-Следва да се попълни съответно в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б на ЕЕДОП; 2) Да прилага системи за управление на качеството, съгл. чл. 63, ал. 1, т. 10 ЗОП-Следва да се попълни в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП и 3) Техническо оборудване, съгл. чл. 63, ал. 1, т.8 ЗОП-Следва да де попълни в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 9 на ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частната охравителна дейност.

Критерий за възлагане на поръчката за всички обособени позиции: иконом. най-изгодната оферта определена въз основа на критерия–най-ниска за цялата поръчка по обособената позиция без ДДС. Цената се заплаща по банков път на месечни вноски, ежемесечно, в срок до 30 дни след представяне на фактура и месечни приемо-предавателни протоколи за приемане на услугите за съотв. месец. Срокът за изпълнение на услугите е 24 месеца, считано от 01.09.2018 г. При подписване на договора по съответната обособена позиция, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Дата на отваряне на офертите: 11.01.2018 г., 10:00 ч., гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет.7, заседателна зала. На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.Срок на валидност на офертите-4 месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти.Предметът на поръчката е за услуги по приложение №2 към чл.11, ал.3 от ЗОП.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

10/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва