Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите-ТД на НАП Велико Търново
10579 16/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
16/12/2016 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0143 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите -ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център 2, ет. 1, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
В. Русева, М. Станчева +359 62617141/+359 62617193
v.ruseva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3156


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://nap.bg/news?id=3156
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите-ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център 2, ет. 1, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3156

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административните сгради на офис Плевен при ТД на НАП В.Търново, находящи се в гр.Плевен, ул.”Дойран” № 43 и ул.”Васил Левски” № 152“
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Предметът на поръчката обхваща следните дейности:
1. Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административните сгради на Офис Плевен, находящи се в гр. Плевен, ул.”Дойран” № 43 и ул.”Васил Левски” № 152 в работни, почивни и празнични дни
2. Осъществяване на контролно-пропускателен режим само в работните дни на администрацията за времето от 9,00 до 17,30 часа на входа на административната сграда на Офис Плевен, находяща се в гр.Плевен, ул.”Дойран” № 43.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
60000      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, ул. "Дойран" № 43 и ул. "Васил Левски" № 152

Предмета на поръчката включва:
1. Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административните сгради на Офис Плевен, находящи се в гр. Плевен, ул.”Дойран” № 43 и ул.”Васил Левски” № 152 в работни, почивни и празнични дни
2. Осъществяване на контролно-пропускателен режим само в работните дни на администрацията за времето от 9,00 до 17,30 часа на входа на административната сграда на Офис Плевен, находяща се в гр.Плевен, ул.”Дойран” № 43.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
60000      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
24
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критериите за подбор се съдържат в документ "Указания за подготовка на офертата", а изискванията към изпълнението се съдържат в документ "Техническа спецификация. Описание предмета на поръчката. Изисквания за изпълнението", представляващи неразделна част от документацията за участие. Възложителят изисква гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За доказване на годност, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел А „Годност", т. 2 от ЕЕДОП. За доказване на наличието технически и професионални способности, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б, т.6 и т. 9 от ЕЕДОП. Детайлно описание на критериите за подбор се съдържа в документ "Указания за подготовка на офертата" част от документацията за участие. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т.2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2 и т.6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частната охранителна дейност, чл. 5, ал. 1, т. 2

Критерият за определяне на икономически най - изгодната оферта е най-ниска цена, а именно най-ниска месечна абонаментна вноска за изпълнение на услугата, включваща стойността за денонощна физическа невъоръжена охрана и други съпътстващи разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги, като за срока на договора Възложителят заплаща 24 равни месечни вноски. Срокът за подаване на оферти за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е съкратен на основание чл. 74, ал. 4 от ЗОП, предвид факта, че е налице необходимост от спешно възлагане на поръчката, тъй като по действащия договор със същия предмет, сключен след проведена обществена поръчка с УИН в РОП 00530-2016-0015 е постъпило предизвестие от страна на изпълнителя за предсрочното му прекратяване, считано от 10.01.2017г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Офертите за участие ще бъдат отворени в 11:00 часа, на 06.01.2017 г. в стая 210 в адм. сграда на ТД на НАП Велико Търново, находяща се на адрес гр. В.Търново, пл. Център 2. Срок на валидност на офертите - 6 месеца, считано от крайният срок за подаване на оферти. Поръчката е за услуги попадащи в Приложение № 2 към чл. 11, ал. 3 от ЗОП и общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет предвидени за възлагане в системата на НАП за 2016 година е на стойност над 500 000 лв. без ДДС.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

2016/S 032-051751 (напр. 2015/S 123-123456)   и  713120 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

05/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Общата стойност за изпълнение на поръчката за срока на действие на договора не следва да надвишава 60000.00 лева без ДДС. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.Териториална дирекция на НАП В.Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок при реда и условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/12/2016 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва