Деловодна информация
00640
 
да
да
28/10/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 28464210
pstanulov@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на специализирано оборудване и софтуер за нуждите на лаборатория „Виртуална реалност“ по проект „Изграждане и развитие на Център за върхови постижения „Наследство БГ“, с осем позиции
39300000      
Доставки

II.2) Описание

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за VR презентационна стая 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение/доставката/монтажът на оборудването е в сграда на център за върхови постижения към Софийски университет „Св. Климент Охридски“, находяща се в гр. София, ул. „Ген. Гурко“ № 7а

В частта за обособена позиция № 5 следва да бъде извършена доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за VR презентационна стая.
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
- доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване;
- обучение за работа на определени от възложителя лица с доставеното оборудване;
- цялостна гаранционна поддръжка, обслужване и сервиз на доставеното оборудване през време на гаранционния му срок, предложен от участника, считано от датата на подписване на протокола за монтиране, инсталиране и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване.
Подробно описание и технически характеристики на артикулите може да бъде намерено на адреса на профила на купувача на възложителя: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира от бюджета на проект № BG05M2OP001-1.001-0001 „Изграждане и развитие на център за върхови постижения „Наследство БГ“
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2020/S 194-468863 (напр. 2015/S 123-123456)   и  995697 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
80-09-174/04.09.2020    5   Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за VR презентационна стая

V.2) Възлагане на поръчката

04/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КОНТРАКС“ АД 175415627
ж.к. „Изток“, ул. „Тинтява“ № 13
София BG411 1113 България
tenders@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609777
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

314094      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Представено е писмо от производителя на оферираното оборудване -„Иглоо Вижън“ ООД (Igloo Vision Ltd), с което информират „КОНТРАКС“ АД, че предложеният в офертата лазерен проектор Е-Vision 5000 е спрян от производство и го няма наличен на склад, като в табличен вид са представени основните характеристики на Е-Vision 5000 и двата му алтернативни проектора с технически параметри еднакви или надвишаващи оферирания модел - Evision 5100 и DU4341Z-ST. В писмото се сочи, че двата модела са подходящи за използване с 6 m Купол Иглоо Вижън и отговарят на поставените изисквания от техническата спецификация на възложителя. Юридическата обоснованост на настоящото искане следва от текстовете на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Съгласно чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП договор за обществена поръчка може да бъде изменян, когато поради обстоятелства, които при полагане на дължимата грижа възл-ят не е могъл да предвиди, е възникнала необх. от изменение, което не води до промяна на предмета на договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока, посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/10/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

39300000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение/доставката/монтажът на оборудването е в сграда на център за върхови постижения към Софийски университет „Св. Климент Охридски“, находяща се в гр. София, ул. „Ген. Гурко“ № 7а

В частта за обособена позиция № 5 следва да бъде извършена доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за VR презентационна стая.
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
- доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване;
- обучение за работа на определени от възложителя лица с доставеното оборудване;
- цялостна гаранционна поддръжка, обслужване и сервиз на доставеното оборудване през време на гаранционния му срок, предложен от участника, считано от датата на подписване на протокола за монтиране, инсталиране и въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване.
Подробно описание и технически характеристики на артикулите може да бъде намерено на адреса на профила на купувача на възложителя: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

314094      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КОНТРАКС“ АД 175415627
ж.к. „Изток“, ул. „Тинтява“ № 13
София BG411 1113 България
tenders@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609777
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Замяна на оферирания модел проектор Evision 5000 с неговия заместващ модел DU4371Z-ST, който е с по-добри технически характеристики.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

На 21.09.2020 г. в деловодството на СУ „Св. Климент Охридски“ е постъпило писмо с вх. № 72-00-1747/21.09.2020 г. от „КОНТРАКС“ АД, с което ни уведомяват, че в резултат на обективни обстоятелства, които не могат да бъдат предвидени преди сключване на договор № 80-09-174/04.09.2020 г. с предмет „Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за VR презентационна стая“ и с оглед на динамичното развитие на технологиите, се налага замяна на оферирания модел проектор Evision 5000 с неговия заместващ модел DU4371Z-ST, който е с по-добри технически характеристики. В писмото се съдържа искане за извършване на посочената замяна, като се акцентира, че Възложителят ще получи оборудване, съгласно актуалната продуктова листа на производителя, при запазване на цената и всички други условия на цитирания договор. В приложение е представено писмо от производителя на оферираното оборудване - „Иглоо Вижън“ ООД (Igloo Vision Ltd).
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
314094      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
314094      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва