Деловодна информация
00530
Е-12-00-603/18#14 05/08/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
05/08/2020 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
М.Панайотова +359 298593307
m.panayotova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3785

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка, администриране, интегриране, развитие, технологично обновяване и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП
72267100      
Услуги

II.2) Описание

Поддръжка, администриране, интегриране, развитие, технологично обновяване и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Aдм. сгради на ЦУ на НАП - гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” № 52 и/или ул. „Врабча“ 23. При необходимост - съгл. посоченото в чл.5, ал.2 от договора

Предметът на поръчката включва дейности по поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП. Обхватът на поръчката включва следните дейности: Дейност 1: Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП; Дейност 2: Настройка, поддръжка и оптимизация на СУП; Дейност 3: Трансфер на знания и обучение на служители в НАП.
Дейностите по настройка, поддръжка и оптимизация следва да се изпълняват през целия период на изпълнение на договора, съобразно предложения от участника, определен за изпълнител, срок, който не може да е по-кратък от 36 месеца и по-дълъг от 48 месеца, считано от датата на сключване на договора.
Дейностите по технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП, включително внедряване и пускане в реална експлоатация на новите функционалности, следва да бъдат изпълнени за период не по-дълъг от 24 месеца, считано от датата на сключване на договора.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
48

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2019/S 130-319682 (напр. 2015/S 123-123456)   и  920215 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
89       Поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП

V.2) Възлагане на поръчката

02/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Информационно обслужване“ АД 831641791
ул. “П. Волов“ №2
София BG411 1000 България
office@is-bg.net +359 29420340
https://www.is-bg.net +359 29436607
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

2428000      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/08/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

72267100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Aдм. сгради на ЦУ на НАП - гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” № 52 и/или ул. „Врабча“ 23. При необходимост - съгл. посоченото в чл.5, ал.2 от договора

Предметът на поръчката включва дейности по поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП. Обхватът на поръчката включва следните дейности: Дейност 1: Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП; Дейност 2: Настройка, поддръжка и оптимизация на СУП; Дейност 3: Трансфер на знания и обучение на служители в НАП.
Дейностите по настройка, поддръжка и оптимизация следва да се изпълняват през целия период на изпълнение на договора, съобразно предложения от участника, определен за изпълнител, срок, който не може да е по-кратък от 36 месеца и по-дълъг от 48 месеца, считано от датата на сключване на договора.
Дейностите по технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП, включително внедряване и пускане в реална експлоатация на новите функционалности, следва да бъдат изпълнени за период не по-дълъг от 24 месеца, считано от датата на сключване на договора.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
48

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

2428000      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Информационно обслужване“ АД 831641791
ул. “П. Волов“ №2
София BG411 1000 България
office@is-bg.net +359 29420340
www.is-bg.net +359 29436607
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

С писмо вх. № 26-И-407#8/29.04.2020г. и писмо вх. № 26-И-407#12/17.06.2020 г. изпълнителят по договор №89/02.07.2019г. „Информационно обслужване“ АД уведомява, че желае да бъде удължен срока за изпълнение на дейност 1 от договора.
Във връзка с Методическо указание на АОП № МУ-8/24.04.2020 г. и на основание чл.13, ал. 3 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците и на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки се удължава срока за изпълнение на услугите по Дейност1: „Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП“ от договора с 2 (два) месеца и 15 (петнадесет) дни - до 18.09.2021г., като при това не се променя общия срок за изпълнение на договора.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

С писмо вх. № 26-И-407#8/29.04.2020г. и писмо вх. № 26-И-407#12/17.06.2020 г. изпълнителят по договор №89/02.07.2019г. „Информационно обслужване“ АД уведомява, че желае да бъде удължен срока за изпълнение на дейност 1 от договора.
Във връзка с Методическо указание на АОП № МУ-8/24.04.2020 г. и на основание чл.13, ал. 3 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците и на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки се удължава срока за изпълнение на услугите по Дейност1: „Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП“ от договора с 2 (два) месеца и 15 (петнадесет) дни - до 18.09.2021г., като при това не се променя общия срок за изпълнение на договора.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
2428000      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
2428000      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва