Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
УС-305/7/ 21/07/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
21/07/2020 (дд/мм/гггг)
00210-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет 831601932
бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б
София BG411 1233 България
Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП +359 28080999
sar@saref.government.bg +359 29559476

Интернет адрес/и

https://aref.government.bg

https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13633

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на ДАБ при МС“(Военна рампа)
39100000      
Доставки

II.2) Описание

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на ДАБ при МС (Военна рампа)
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Регистрационно-приемателен център (РПЦ) – гр. София, кв. Военна рампа с административен адрес в гр. София, ул. „Проф. Иван Георгов“ № 29

Предметът на поръчката е доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на ДАБ при МС (Военна рампа).
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
5

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2020/S 099-237215 (напр. 2015/S 123-123456)   и  977834 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
УС-305       Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на ДАБ при МС (Военна рампа)

V.2) Възлагане на поръчката

05/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 70010701
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

14916.70      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Промяна банкова сметка на изпълнителя

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/07/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

39100000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Регистрационно-приемателен център (РПЦ) – гр. София, кв. Военна рампа с административен адрес в гр. София, ул. „Проф. Иван Георгов“ № 29

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на ДАБ при МС (Военна рампа)
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
5

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

14916.70      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 70010701
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Промяна на банковата сметка на изпълнителя
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Промяна на банковата сметка на изпълнителя
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
14916.70      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
14916.70      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва