Деловодна информация
00530
Е-12-00-504/17#15 10/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/06/2020 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0095 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Тр.Павков +359 298593585
t.pavkov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3408

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техническа поддръжка на Управленската информационна система/DataWarehouse (УИС)
50324100      
Услуги

II.2) Описание

Техническа поддръжка на Управленската информационна система/DataWarehouse (УИС)
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на централно управление на Национална агенция за приходите на адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 и ул. „Врабча“ № 23, ет. 2 и ет. 4

Извършване на първонач. анализ на текущата системна среда на УИС, на компонентите и средствата на наблюдение и упр-е на УИС.Изготвяне от изпъл-я на доклад, който да съдържа мнение и предложения за оптимизиране на същите.Периодичен цялостен мониторинг на УИС, провеждан в началото на всяка календарна год., изготвяне на препоръки по отн-е на системната среда, междинната зона и базата данни на УИС, при установени проблеми при експлоатацията и поддръжката и оказване на съдействие на екипа на НАП (1) при добавяне и промяна на ETL-процеси за регулярно зареждане на данни за обекти на УИС; (2) промяна и добавяне на нови модели, справки, табла и др.; (3) извършване на анализ и предложения (включително и процедури, скриптове) за изчистване на информацията от грешки и пропуски; (4) синхронизиране на УИС със СУП при извършване на дейности по год. счет. приключване на СУП и превключване за работа през новата год.; (5) възстановяване на нормалния режим на работа на УИС при наличие на извънр.ситуации
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
36

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2018/S 043-094360 (напр. 2015/S 123-123456)   и  832595 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
20       Техническа поддръжка на управленската информационна система DataWarehouse (УИС)

V.2) Възлагане на поръчката

20/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Мусала софт“ АД 202569949
Бул. „Драган Цанков“ № 36
София BG411 1057 България
musala@musala.com +359 29695821
http://www.musala.com/ +359 29695822
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

247000      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

50324100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на централно управление на Национална агенция за приходите на адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 и ул. „Врабча“ № 23, ет. 2 и ет. 4

Извършване на първоначален анализ на текущата системна среда на УИС, на компонентите и средствата на наблюдение и управление на УИС. Изготвяне от изпълнителя на доклад, който да съдържа мнение и предложения за оптимизиране на същите. Периодичен цялостен мониторинг на УИС, провеждан в началото на всяка календарна година, изготвяне на препоръки по отношение на системната среда, междинната зона и базата данни на УИС при установени проблеми при експлоатацията и поддръжката и оказване на съдействие на екипа на НАП (1) при добавяне и промяна на ETL-процеси за регулярно зареждане на данни за обекти на УИС; (2) промяна и добавяне на нови модели, справки, табла и др.; (3) извършване на анализ и предложения (включително и процедури, скриптове) за изчистване на информацията от грешки и пропуски; (4) синхронизиране на УИС със СУП при извършване на дейности по годишно счетоводно приключване на СУП и превключване за работа през новата година; (5) възстановяване на нормалния режим на работа на УИС.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
36

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

247000      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МУСАЛА СОФТ“ АД 202569949
бул. „Драган Цанков“ №36
София BG411 1057 България
musala@musala.com +359 29695821
http://www.musala.com/ +359 29695822
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Във връзка с писмо вх. № М-26-М-278/14.5.2020 г. и Решение № 325 от 14.05.2020г. на Министерския съвет за обявяване на извънредна епидемиологична обстановка и Решение № РД-01-262/14.05.2020 г. на министъра на здравеопазването за въвеждане на противоепидемиологични мерки, резултат от които е въведената в България извънредна епидемиологична обстановка за периода 14.05.2020 година. - 14.06.2020г., изпълнението на договор №20/20.02.2018 г. се осъществява чрез осигуряване на отдалечен достъп на изпълнителя до мястото на изпълнение на дейностите по същия договор, до отмяна на извънредната епидемиологична обстановка.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

С писмо вх. № М-26-М-278/14.5.2020 г. и във връзка с Решение № 325 от 14.05.2020г. на Министерския съвет за обявяване на извънредна епидемиологична обстановка и Решение № РД-01-262/14.05.2020 г. на министъра на здравеопазването за въвеждане на противоепидемиологични мерки, резултат от които е въведената в България извънредна епидемиологична обстановка за периода 14.05.2020 година. - 14.06.2020г., изпълнителят по договор №20/20.02.2018 г. „Мусала Софт“ АД, заявява желание да осъществява дейностите по изпълнението на договора дистанционно.
Въведената в България извънредна епидемиологична обстановка, се явява непредвидено обстоятелство и за двете страни и същото при полагане на дължимата грижа, възложителят не е могъл да предвиди. Промяната на мястото на изпълнение не води до промяна на предмета на договора.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
247000      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
247000      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва