Деловодна информация
00530
Е-12-00-292#20 26/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
26/03/2020 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Нинов +359 298593006
v.ninov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=4015

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на сървъри за целите на поддръжка и осигуряване на резервни копия и архив на данните на критични информационни системи и регистри“
48820000      
Доставки

II.2) Описание

„Доставка на сървъри за целите на поддръжка и осигуряване на резервни копия и архив на данните на критични информационни системи и регистри
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Предметът на поръчката включва доставка, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
-Доставка на 6 броя сървъри за бази данни;
-Доставка на 2 броя SAN комутатори.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Техн. спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инст. на техн. оборудване – 50 кал. дни, считано от датата на която изп. е уведомен от възл. за осигурено финансиране за изп. на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
-Осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването за период, който е не по-кратък от 36 мес. от датата на инсталация и интеграция на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършена доставка, инсталация и интеграция на оборудването.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
38

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2020/S 006-008239 (напр. 2015/S 123-123456)   и  952817 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
164       „Доставка на сървъри за целите на поддръжка и осигуряване на резервни копия и архив на данните на критични информационни системи и регистри

V.2) Възлагане на поръчката

09/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сиенсис АД 121708078
ул. Лерин №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 29583600
https://www.cnsys.bg +359 29583036
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

300300      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

По обществената поръчка не е осигурено финансиране. В тази връзка и на осн. чл.114 от ЗОП в проекта на договор са предвидени клаузи, регламентиращи отложеното изпълнение, съгласно които при наличие на сключен договор за изпълнение на ОП, всяка от страните може да поиска прекратяването му без предизвестие, след изтичане на 3 месечен срок от сключването му, ако не е осигурено финансиране.
С писмо Изх. №Е-12-00-292#14/05.02.2020 г. изпълнителят е уведомен, че е осигурено финансиране за изпълнение на договора, като считано от датата на получаване на писмото, изпълнението на дейностите, включени в предмета на договора, е изискуемо и дължимо в уговорения срок, съгласно чл. 5, ал.2 от същия. Писмото е получено от изпълнителя на същата дата.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/03/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

48820000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Предметът на поръчката включва доставка, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
-Доставка на 6 броя сървъри за бази данни;
-Доставка на 2 броя SAN комутатори.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Техн. спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инст. на техн. оборудване – 50 кал. дни, считано от датата на която изп. е уведомен от възл. за осигурено финансиране за изп. на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
-Осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването за период, който е не по-кратък от 36 мес. от датата на инсталация и интеграция на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършена доставка, инсталация и интеграция на оборудването.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
38

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

300300      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИЕНСИС АД 121708780
ул. Лерин №44-46
София BG411 1680 България
office@cnsys.bg +359 29583600
https://www.cnsys.bg +359 29583036
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Във връзка с изпратено от изпълнителя писмо Вх. №Е-12-00-292#15/07.02.2020 г., е сключено допълнително споразумение №32 от 06.03.2020 г., съгласно което посоченият в Техническо предложение към договор № 164/09.12.2019 г. софтуер за централизирано управление и наблюдение на всички SAN комутатори в ЦУ на НАП EMC Connectrix Manager Converged Network Edition (CMCNE) Professional Plus Editionл
(Brocade Network Advisor Professional Plus Edition) от позиция SAN комутатори Dell EMC Connectrix DS-6620D swiches се замества от SANnav Base Management Portal.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

С писмо изпълнителят уведомява възложителя, че посоченият в Техническо предложение към договор № 164/09.12.2019 г. софтуер за централизирано управление и наблюдение на всички SAN комутатори в ЦУ на НАП EMC Connectrix Manager Converged Network Edition (CMCNE) Professional Plus Edition (Brocade Network Advisor Professional Plus Edition) от позиция SAN комутатори Dell EMC Connectrix DS-6620D swiches е спрян от продажба на 13.01.2020 г., като същият се замества от SANnav Base Management Portal. Същото се потвърждава от представено от производителя уведомление за спиране на производство. Спирането от производство на определен модел софтуер представлява обстоятелство, настъпването на което при полагане на дължимата грижа възложителят не е могъл да предвиди. Предложената замяна е в съотв. с изискв. на техн. специф., заложена в документацията за участие и не променя съществените условия на офертата на избрания за изп-л и и извършването й не променя предмета на договора, както и цената му.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
300300      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
300300      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва