Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
РД07-0069 04/11/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
04/11/2021 (дд/мм/гггг)
00210-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица 2
София BG411 1000 България
Айлин Мехмедова +359 28119608
a.mehmedova@asp.government.bg +359 29861198

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Агенция за социално подпомагане“
30200000      
Доставки

II.2) Описание

„Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Агенция за социално подпомагане“
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

ЦУ на АСП, гр. София, ул. Триадица № 2 и на адресите на 28 Регионални дирекции за социално подпомагане, находящи се в областните административни центрове в страната

Предметът на поръчката обхваща извършване на доставка и гаранционно обслужване на 620 бр. компютърни конфигурации за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури, до ЦУ на АСП в гр. София, ул. Триадица 2 и до адресите на РДСП, находящи се в областните градове в страната. Поръчката е проведена въз основа на Рамково споразумение №СПОР-2/10.03.2020г. на ЦОП - МФ сключено след проведена открита процедура с предмет: „Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“, по обособена позиция № 1 „Доставка на компютърни коннфигурации“
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
60

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2021/S 176-457077 (напр. 2015/S 123-123456)   и  1020085 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
ФС01-0511       „Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Агенция за социално подпомагане"

V.2) Възлагане на поръчката

01/09/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИРЕКС БГ ООД 121057952
гр. София 1712, жк. „Младост 3“, бл. 306, вх. 2
София BG411 1712 България
office@lirex.bg +359 29691691
www.lirex.bg +359 29691691
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

743380.00      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обявлението за изменение следва да се публикува по партида на Централния орган за покупки /ЦОП/ към Министерство на финансите, към досието на поръчка с предмет: „Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“, с уникален номер в РОП: 00210-2019-0004, на основание чл.14, ал.3 от ППЗОП.
Агенция за социално подпомагане е сключила допълнително споразумение № ФС01-0536/27.10.2021 г. към договор № ФС01-0511/01.09.2021 г. с изпълнител "Лирекс БГ" ООД.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Обявлението не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/11/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30200000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

ЦУ на АСП, гр. София, ул. Триадица № 2 и на адресите на 28 Регионални дирекции за социално подпомагане, находящи се в областните административни центрове в страната

Предметът на поръчката обхваща извършване на доставка и гаранционно обслужване на 620 бр. компютърни конфигурации за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури, до ЦУ на АСП в гр. София, ул. Триадица 2 и до адресите на РДСП, находящи се в областните градове в страната. Поръчката е проведена въз основа на Рамково споразумение №СПОР-2/10.03.2020г. на ЦОП - МФ сключено след проведена открита процедура с предмет: „Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“, по обособена позиция № 1 „Доставка на компютърни коннфигурации“.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

743380.00      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИРЕКС БГ ООД 121057952
гр. София 1712, жк. „Младост 3“, бл. 306, вх. 2
София BG411 1712 България
office@lirex.bg +359 29691691
www.lirex.bg +359 29691691
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и т.7 от ЗОП, договор № ФС01-0511/01.09.2021г. е изменен с допълнително споразумение № ФС01-0536/27.10.2021 г, като срокът за извършване на доставките е удължен до 30.06.2022г.
Съгласно § 1 от сключеното допълнително споразумение, страните се съгласяват чл. 2, ал.1 от договор №ФС01-0511/01.09.2021 г. да се измени и да придобие следната редакция: „ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва доставките на техниката по чл. 1, в срок до 30.06.2022г.“
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

С писма вх. №№26-00-0918/01.09.2021г. и 26-00-0974/20.10.2021г. изпълнителят е уведомил възложителя за настъпили непредвидени обстоятелства, които възпрепятстват изпълнение на доставките в уговорения срок и са свързани с последиците от пандемията от COVID-19 в глобален мащаб. Релевираните от изпълнителя обстоятелства са от обективен и непредвидим характер, и касаят забавяне в производствения и експедиционен цикъл на техниката поради недостиг на определен вид компоненти. Посочените обстоятелства не са могли да бъдат предвидени при полагане на дължимата грижа от страна на възложителя, поради което удължаването на срока на договора е мотивирано и допустимо на основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП. Удължаването на срока на договор №ФС01-0511/01.09.2021 г. не засяга предмета и обема на договора, и не води до ползи за изпълнителя, които не са били известни на другите участници във вътрешния конкурентен избор, поради което изменението е допустимо и на основание чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
743380.00      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
743380.00      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва