Деловодна информация
02030
11037 29/10/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
29/10/2021 (дд/мм/гггг)
02030-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Младен Наумов +359 28139193
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

www.gdin.bg

http://profile.gdin.bg/62cc2aeb0f0a580b827388154e00d010

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на офис консумативи /тонер касети/ - нови и рециклирани“
30125100      
Доставки

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Доставка на офис консумативи /тонер касети/ - нови и рециклирани за нуждите на ГДИН и териториалните й служби. Видовете офис консумативи са описани по количества и характеристики в техническите спецификации към документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява доставените количества продукти спрямо посочените прогнозни количества, в зависимост от потребностите на лечебните заведения.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2019/S 232-568868 (напр. 2015/S 123-123456)   и  946473 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
10525       „Доставка на офис консумативи /тонер касети/ - нови и рециклирани“

V.2) Възлагане на поръчката

11/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ-98“ ООД 121798467
бул. „Христо Смирненски“ № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461-920
+359 28433-216
не

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

498107.27      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП за всички неуредени въпроси във връзка със сключването, изпълнението и прекратяването на договорите за обществени поръчки се прилагат разпоредбите на Търговския закон и на Закона за задълженията и договорите.
Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП настоящето обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/10/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30125100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Доставка на офис консумативи /тонер касети/ - нови и рециклирани за нуждите на ГДИН и териториалните й служби. Видовете офис консумативи са описани по количества и характеристики в техническите спецификации към документацията за обществената поръчка.
Възложителят си запазва правото при изпълнение на договора да увеличава или намалява доставените количества продукти спрямо посочените прогнозни количества, в зависимост от потребностите на лечебните заведения.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
30

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

498107.27      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ-98“ ООД 121798467
бул. „Христо Смирненски“ № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461-920
+359 28433-216
не

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Чл. 1. Текстът по чл. 4, ал. 4.1 се променя, както следва:
(4.1) „Срокът на действие на договора се удължава до сключване на договор със същия възложител и предмет с изпълнител определен по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП), но не повече от 6 (шест) месеца.“
Чл. 2. В чл. 16, ал. 16.1 се добавя нова точка със следния текст:
„(v). със сключването на нов договор със същия възложител и предмет с изпълнител определен по реда на ЗОП.“
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Във връзка с изчерпване на лимита, поради непредвидени обстоятелствa свързани с разпространението на COVID-19, е необходимо осигуряване на допълнителни средства за изпълнение на обществената поръчка с предмет: „Доставка на медикаменти и консумативи”, по обособени позиции, както и удължаване срока на действие на договор № 1851 от 22.02.2018 г. със „ФАРМНЕТ“ ЕАД с предмет: „Доставка на лекарствени продукти, субстанции и фасовки“ до сключване на нов договор със същия предмет с изпълнител определен по реда на ЗОП, за не повече от шест месеца.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
498107.27      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
498107.27      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва