Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
Ц-03-4657 03/06/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
03/06/2021 (дд/мм/гггг)
00210-2019-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Комисия за защита на потребителите 121516918
ул. Врабча №1, ет.4
София BG 1000 България
Лила Деянова +359 2933581
l.deyanova@kzp.bg +359 29884218

Интернет адрес/и

www.kzp.bg

https://www.kzp.bg/obshtestveni-porachki/dostavka-na-kopirna-hartiya-za-nuzhdite-na-kzp

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на копирна хартия за нуждите на КЗП
30197644      
Доставки

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG


“Доставка на копирна хартия за нуждите на КЗП”, въз основа на Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2021г. и допълнително споразумение №1/26.02.21г. на Министерство на финансите
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 08/12/2021 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2019/S 249-617696 (напр. 2015/S 123-123456)   и  951185 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
48       Доставка на копирна хартия за нуждите на КЗП

V.2) Възлагане на поръчката

03/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултико 92 ООД 040606358
гр. София, ул. Шандор Петьофи 25
София BG 1000 България
office@multico.bg +359 29718181
www.multico.bg +359 29718181
не

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

8134.75      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/06/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30197644      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG


Доставка на копирна хартия за нуждите на КЗП
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 08/12/2021 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

8134.75      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултико 92 ООД 040606358
ул. Шандор Петьофи 25
София BG 1000 България
office@multico.bg +359 29718181
www.multico.bg +359 29718181
не

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗОП и допълнително споразумение № 1/26.02.2021г. към Рамково споразумение № СПОР – 9/08.06.2020г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия за органите на изпълнителната власт и техните администрации", страните се споразумяха за следното:
§ 1. Срокът на договора, определен в чл. 2 се удължава до 08.12.2021г.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

С допълнително споразумение №1/26.02.2021г. към Рамково споразумение № СПОР – 9/08.06.2020г. срокът за изпълнение на доставките е удължен до 08.12.2021г. С писмо с изх. №91-00-89 МФ на РБ уведомява Възложителите потребители на ЦОП относно сключеното допълнително споразумение и възможността да се провеждат нови процедури на вътрешен конкурентен избор или да се изменят действащите договори за доставка при спазване на условията по чл. 116 от ЗОП. Предвид факта, че се касае за ежедневни дейности, чието прекъсване би довело до значителни затруднения за Възложтеля е възникнала необходимост от изменение, което не води до промяна на предмета на договора.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
8134.75      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
12034.75      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва