Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
93-00-219 22/04/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
22/04/2021 (дд/мм/гггг)
00210-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска 1
София BG411 1040 България
Надежда Костадинова +359 29237533
N_Kostadinova@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

https://www.justice.government.bg/

https://www.justice.government.bg/home/index/e23352de-c6a3-42a0-98b6-e3f820d91de5

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг”
30125100      
Доставки

II.2) Описание

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В сградата на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Славянска“ № 1.

Обществената поръчка включва доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг за нуждите на Министерство на правосъдието по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-4/8.04.2019 г. на Централния орган за покупки.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 18/04/2021 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2019/S 154-379781 (напр. 2015/S 123-123456)   и  926801 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
93-00-219       Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг

V.2) Възлагане на поръчката

25/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски №53
София BG411 1000 България
roel-98@roel-98.com +359 9461197
https://roel-98.com +359 8433216
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

303812      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки на Централния орган за покупки - СЕВОП. В Обявлението за възложена поръчка е посочен линк към електронната преписка на поръчката в профила на купувача, а именно: http://profile.mjs.bg/dab8c3fb4897720d3691ce316f1d9801 . Поради разработването и внедряването на изцяло нов сайт на Министерство на правосъдието, цялата електронна преписка на поръчката е мигрирана и налична на посочения в поле I.1) линк, а именно: https://www.justice.government.bg/home/index/e23352de-c6a3-42a0-98b6-e3f820d91de5 .

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Обявлението не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/04/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30125100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

В сградата на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. „Славянска“ № 1.

Обществената поръчка включва доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг за нуждите на Министерство на правосъдието по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-4/8.04.2019 г. на Централния орган за покупки.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 18/02/2022 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

303812      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски №53
София BG411 1000 България
roel-98@roel-98.com +359 9461197
https://roel-98.com +359 8433216
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл. 116, ал. 1, т. 7 във връзка с чл. 113, ал. 3, т. 1 от Закона за обществените поръчки се сключи допълнително споразумение № 1/15.04.2021 г. към договор № 93-00-219/25.07.2019 г., с което срокът за изпълнение на договора се удължава до 18.02.2022 г.
VII.2.2) Причини за изменение
ДА

Срокът на действащия вмомента в Министерство на правосъдието (МП) договор № 93-00-219/25.07.2019 г. изтича на 18.04.2021 г., като на същата дата изтича срокът на действие на рамково споразумение № СПОР-4/18.04.2019 г. Към 15.04.2021 г. по договора е налице неизчерпан финансов ресурс същият може да бъде удължен на основание чл. 113, ал. 3, т. 1 от Закона заобществените поръчки (ЗОП) с до една година за изпълнение на необходимите доставки от тонер касети. Цените на тонерите по новото сключено рамково споразумение № СПОР-19/11.09.2020 г. са по-високи от тези по договор № 93-00-219/25.07.2019 г. Предвид изложеното и наличието на обстоятелствата по чл. 113, ал. 3, т. 1 от ЗОП, Министерство на правосъдието сключи допълнително споразумение № 1/15.04.2021 г. към договор № 93-00-219/25.07.2019 г., сключен между Министерство на правосъдието и „РОЕЛ-98“ ООД, с което се удължава срока за изпълнение на договора до 18.02.2022 г.
НЕ

VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
303812      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
303812      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва