Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново
6734 15/04/2021 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0088 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Национална агенция за приходите — ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център 2
Велико Търново BG321 5000 България
Л. Петрова +359 62617207
l.petrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

https://old.nra.bg/news?id=4131

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново“
50750000      
Услуги

II.2) Описание

„Абонаментно поддържане и ремонт на асансьoр, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново“
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Видин, ул. „Шести Септември” № 12

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
36

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  950447 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
33       Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново

V.2) Възлагане на поръчката

30/06/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАНСЬОРНИ СЕРВИЗИ АД 130240867
район Оборище, бул. Васил Левски № 108
София BG411 1000 България
as.servizi@abv.bg +359 886778898
+359 886778898
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

11000      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/04/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

50750000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
VII.1.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на Офис Видин при ТД на НАП Велико Търново, находяща се в гр. Видин, ул. „Шести Септември” № 12

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
36

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

11000      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Витоша строй АД 130214324
район Лозенец, бул. Черни връх № 47
София BG411 1000 България
as.servizi@abv.bg +359 886778898
+359 886778898
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл. 116, ал. 1, т. 5 ЗОП, във връзка с чл. 46 от договора, Договор № 33/30.06.2020г. се изменя с Анекс № 1 от 07.04.2021г., както следва:
1. Вместо „Асансьорни сервизи - София“ АД, ЕИК 130240867, седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Васил Левски“ № 108, като изпълнител по договора встъпва „Витоша строй“ АД, ЕИК 130214324, седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „Черни връх“ № 47, бл. Бизнес център Витоша.
2. Цената по чл. 7, ал. 1, ал. 2 и ал. 4 от договора се заплаща по банковата сметка на встъпилия изпълнител „Витоша строй“ АД.
3. Представената от „Асансьорни сервизи-София“ АД гаранция за изпълнение на договора в размер на 550.00лв., след приключване действието на договора ще бъде възстановена по банкова сметка на „Витоша строй“ АД при реда и условията на чл. 14 -21 от договора
4. Анексът влиза в сила, считано от 01.02.2021г.
5. Останалите клаузи в Договор № 33/30.06.2020г. остават непроменени.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Поради прехвърляне на част от дейността на дружеството изпълнител, считано от 01.02.2021г. като страна – изпълнител по договора вместо „Асансьорни сервизи–София“ АД встъпва „Витоша строй“ АД. Видно от удостоверение, издадено от ДАМТН, „Витоша строй“ АД е вписано като лице, извършващо поддържане, ремонтиране и преустройване на асансьори. Приложен е договор за прехвърляне на дейност, съгласно който, считано от 01.02.2021г. „Витоша строй“ АД се задължава да извършва сервизно обслужване и ремонт на асансьори, обслужвани до момента от „Асансьорни сервизи–София“ АД. Към договора е приложен списък на асансьори, предмет на прехвърлянето, в който е включен и този на офис Видин. Съгласно чл. 116, ал. 1, т. 5 ЗОП договорите за възлагане на общ. поръчки могат да бъдат променяни когато се налага замяна на изпълнителя с нов, когато за първоначалния изпълнител е налице универсално или частично правоприемство. Новия изпълнител отговаря на критериите за подбор и не са налице основания за отстраняване.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
11000      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
11000      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва