Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
РД-02-29-182(1) 06/04/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
06/04/2021 (дд/мм/гггг)
00210-2019-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Министерство на регионалното развитие и благоустройството 831661388
ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19
София BG411 1202 България
Веселка Петкова +359 29405569
op@mrrb.government.bg +359 29405413

Интернет адрес/и

http://www.mrrb.government.bg/

https://www.mrrb.bg/bg/profil-na-kupuvacha/10-20-052/

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството” 10-20-052
30197644      
Доставки

II.2) Описание

„Доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството”
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

съгласно посоченото в чл. 7 от договора

Доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Поръчката е възложена след проведен вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 08/06/2021 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2019/S 249-617696 (напр. 2015/S 123-123456)   и  951185 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
РД-02-29-182       „Доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството”

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. „Александър Стамболийски“ № 84, бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39
гр. София BG411 1303 България
a.popova@officemarket.bg +359 24893130
https://www.officemarket.bg/ +359 24893130
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

31520.00      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорът е сключен в резултат на процедура, проведена чрез вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП във връзка със сключено Рамково споразумение на Централния орган за покупки № СПОР-9/08.06.2020 г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.197 от ЗОП във връзка с чл. 196 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/04/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30197644      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

съгласно посоченото в чл. 7 от договора

Предмет на поръчката е доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството по условията на допълнително споразумение № РД-02-29-182-(1)/05.04.2021 г. към Договор № РД-02-29-182/23.10.2020 г.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 08/12/2021 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

31520.00      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. „Александър Стамболийски“ № 84, бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39
гр. София BG411 1303 България
a.popova@officemarket.bg +359 24893130
https://www.officemarket.bg/ +359 24893130
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Договор № РД-02-29-182/23.10.2020 г. се изменя на основание чл. 116, ал. 1, т . 1 от ЗОП по следния начин: "Чл. 2. Срок на договора – договорът влиза в сила от деня на подписването му от страните до датата на изтичане срока на действие на РС № СПОР-9/08.06.2020 г. – 08.12.2021 г. включително или до изчерпване на финансовия ресурс по договора, което от двете обстоятелства настъпи първо."
Настоящото изменение е във връзка с Допълнително споразумение № 1/26.02.2021 г. към РС № СПОР-9/08.06.2020 г., което е предвидено в чл. 5, ал. 2 от РС № СПОР-9/08.06.2020 г., поради което е допустимо на основание чл. 116, ал. 1, т . 1 от ЗОП.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Договор №РД-02-29-182/23.10.2020 г. за доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството е сключен след провеждане на вътрешен конкурентен избор по рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). С писмо ЦОП ни уведомява, че е сключено допълнително споразумение № 1 на 26.02.2021 г. към рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. С допълнителното споразумение се изменя срокът на действие на рамковото споразумение, като новоопределеният срок е до 08.12.2021 г.
Изложените по-горе обстоятелства не са могли да бъдат предвидени при полагане на дължимата грижа от страна на МРРБ и не променят цялостния характер на сключения договор, поради което е приложима хипотезата нa чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
31520.00      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
31520.00      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва