Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-1093-26 19/01/2021 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк №128
Варна BG331 9002 България
Д. Христова +359 52360491
d.tuncheva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=3980

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/в адм. сгради на офиси за обслужване:Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище,Шумен
50334130      
Услуги

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334140      
50334130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен

Предметът на поръчката „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна” включва: 1. Месечно техническо поддържане; 2. Извършване на ремонт; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Договорът се сключва за срок от 24 месеца или до изчерпване на макс. допустимата стойност в размер на 46000.00лв. без ДДС, с начало на изпълнение 16.01.2020 г. Плащането се извършва ежемесечно до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол в съответния офис. Максимално допустимата стойност на договора е 46000.00лв. без ДДС, съответно 55200.00лв. с ДДС.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  943691 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
41       Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части/без допълнително оборудване/в адм.сгради на офиси за обслужване:Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище и Шумен

V.2) Възлагане на поръчката

25/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
бул. Цар Борис ІІІ-ти № 93-95, етаж 2, офис 1` (едно прим)
София BG411 1612 България
office@asap.bg +359 029035939
www.asap.bg +359 024233587
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

46000.00      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/01/2021 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

50334130      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334140      
VII.1.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен

Предметът на поръчката „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна” включва: 1. Месечно техническо поддържане; 2. Извършване на ремонт; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Договорът се сключва за срок от 24 месеца или до изчерпване на макс. допустимата стойност в размер на 46000.00лв. без ДДС, с начало на изпълнение 16.01.2020 г. Плащането се извършва ежемесечно до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол в съответния офис. Максимално допустимата стойност на договора е 46000.00лв. без ДДС, съответно 55200.00лв. с ДДС.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

46000.00      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
бул. Цар Борис ІІІ-ти № 93-95, етаж 2, офис 1` (едно прим)
София BG411 1612 България
office@asap.bg +359 029035939
www.asap.bg +359 024233587
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

На основание чл.32, ал.2, т.1 от Договор № 41/25.10.2019 г. и във връзка с Договор № 143/27.11.2020 г. сключен между НАП и „ТЕКО“АД, ЕИК 041044484 след проведена обществена поръчка, публикувана в РОП с № 00530-2020-0108 с предмет: „Модернизиране на съществуващите УАТЦ, модели HiPath 3800 и HiPath 3750 на Siemens, монтирани в сгради на офиси за обслужване на НАП: Добрич, Разград, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”, е подписано Споразумение № 1/06.01.2021 г. за частично прекратяване на Договор № 41/25.10.2019 г. в частта за действието му в офиси за обслужване Добрич, Разград, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

На основание чл.32, ал.2, т.1 от Договор № 41/25.10.2019 г. и във връзка с Договор № 143/27.11.2020 г. сключен между НАП и „ТЕКО“АД, ЕИК 041044484 след проведена обществена поръчка чрез обява за събиране на оферти, публикувана в РОП с № 00530-2020-0108 с предмет: Модернизиране на съществуващите УАТЦ, модели HiPath 3800 и HiPath 3750 на Siemens, монтирани в сгради на офиси за обслужване на НАП: Добрич, Разград, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”, е подписано Споразумение № 1/06.01.2021 г. за частично прекратяване на Договор № 41/25.10.2019 г. в частта за действието му в офиси за обслужване Добрич, Разград, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
46000.00      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
46000.00      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва