Деловодна информация
00251
РД-09-748 02/12/2020 (дд/мм/гггг)
не
00251-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/25/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Шуменски университет Епископ Константин Преславски 000934863
ул. Университетска 115
Шумен BG333 9700 България
Галина Ангелова +359 830356
op@shu.bg +359 830371

Интернет адрес/и

www.shu.bg

https://profil-na-kupuvacha.shu.bg/remont-na-sgrada-varna2020/

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на сграда, собственост на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ - Департамент за информация, квалификация и продължаващо образование - гр. Варна“
45000000      
Строителство

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ДИКПО - Варна.

Предмет на настоящата обществена поръчка е ремонт на сграда, собственост на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ - Департамент за информация, квалификация и продължаващо образование - гр. Варна, в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации и количествените сметки; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
30

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  499357 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
1       „Ремонт на сграда, собственост на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ - Департамент за информация, квалификация и продължаващо образование - гр. Варна“

V.2) Възлагане на поръчката

26/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТЕХНОСТРОЙ-Г ЕООД 127622102
ул. Хан Омуртаг № 5
Смядово BG333 9820 България
tehnostroi_g@abv.bg +359 897861518
+359 0000000
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

249948.92      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

---> VII.2.1 Всеки един участник в процедурата е оферирал процент непредвидени разходи които могат да се възложат при възникване на нужда за това.
При изпълнение на дейностите предмет на Договор № ШУ-Ш-2020-28/26.08.2020, за изпълнение на СМР е възникнала нуждата от изпълнение на такива непредвидени дейности подробно уточнени между страните.
Нуждата от изпълнение на тези допълнителните работи е установено след сключването на договора за възлагане на поръчката, като същите не са могли да бъдат предвидени при полагане на дължимата грижа, не са в резултат от действие или бездействие на страните, но неизпълнението им прави невъзможно изпълнението на договора при договорните условия и са обективно необходими за постигане на целите на поръчката. В съответствие на разпоредбата на чл. 7, ал. 4 от Договора и във връзка с чл. 116, ал. 1 , т. 1 от ЗОП, между страните по договора се подписа споразумение от 13.11.2020 г. по силата на което се възложи изпълнението на тези допълнителни дейности

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/12/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

45000000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG331

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности, на територията на гр. Варна.

Предмет на настоящата обществена поръчка е ремонт на сграда, собственост на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ - Департамент за информация, квалификация и продължаващо образование - гр. Варна, в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации и количествените сметки; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
30

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

249948.92      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТЕХНОСТРОЙ-Г ЕООД 127622102
ул. Хан Омуртаг № 5
Смядово BG333 9820 България
tehnostroi_g@abv.bg +359 897861518
www.bg +359 0000000
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

При откриване на обществената поръчка, в стойността на същите са включени непредвидени разходи свързани с прякото изпълнение на строително-монтажните работи, в размер на 5 % от стойност на СМР без вкл. ДДС.
С точни ясни и недвусмислени клаузи в документацията за участие и в договора е уточнено, че Възложителят може да възлага, а Изпълнителят следва да изпълни допълнителни видове строителни работи, настъпили в резултат на непредвидени обстоятелства, които представляват „непредвидени разходи”. Дадено е определение на понятието „Непредвидени разходи“ , а именно това са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които към момента на разработване на количествените сметки обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за постигане на целите, на поръчката. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки, и/или до нови строително-монтажни работи. ---> продължава в IV.3
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

При изпълнение на дейностите предмет на Договор № ШУ-Ш-2020-28/26.08.2020, за изпълнение на СМР е възникнала нуждата от изпълнение на такива непредвидени дейности подробно уточнени между страните.
Нуждата от изпълнение на тези допълнителните работи е установено след сключването на договора за възлагане на поръчката, като същите не са могли да бъдат предвидени при полагане на дължимата грижа, не са в резултат от действие или бездействие на страните, но неизпълнението им прави невъзможно изпълнението на договора при договорните условия и са обективно необходими за постигане на целите на поръчката.
В съответствие на разпоредбата на чл. 7, ал. 4 от Договора за възлагане на поръчката и във връзка с чл. 116, ал. 1 , т. 1 от ЗОП, между страните по договора се подписа споразумение от 13.11.2020 г. по силата на което се възложи изпълнението на тези допълнителни непредвидени дейности.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
249812.34      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
249812.34      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва