Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
 
да
да
19/11/2020 (дд/мм/гггг)
00210-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Министерство на финансите 000695406
ул. Г. С. Раковски №102
София BG411 1040 България
Калин Цветков\Ива Андровска +359 298582704 /+359 298592770
cfcu@minfin.bg +359 298592898

Интернет адрес/и

https://www.minfin.bg/

https://www.minfin.bg/bg/procurement

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на мека мебел за офиси“
39100000      
Доставки

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се осъществяват на следния адрес: Министерство на финансите, гр. София 1040, ул. „Г. С. Раковски“ № 102.

В обхвата на обществената поръчка се включват доставка и монтаж на следните от следните мебели: диван — 2 места, екокожа, с подлакътници — 2 бр., диван — 3 места, екокожа, с подлакътници — 2 бр., офис ъглова гарнитура — 1 бр.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 15/03/2021 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2019/S 210-512954 (напр. 2015/S 123-123456)   и  941356 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
ДОГ-102       „Доставка и монтаж на мека мебел за офиси“

V.2) Възлагане на поръчката

08/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
гр. София BG411 1784 България
yana.petrova@office1.bg +359 29766872
https://www.office1.bg/ +359 29840226
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

1410      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/11/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

39100000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се осъществяват на следния адрес: Министерство на финансите, гр. София 1040, ул. „Г. С. Раковски“ № 102.

В обхвата на обществената поръчка се включват доставка и монтаж на следните от следните мебели: диван — 2 места, екокожа, с подлакътници — 2 бр., диван — 3 места, екокожа, с подлакътници — 2 бр., офис ъглова гарнитура — 1 бр.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 15/03/2021 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

1410      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
гр. София BG411 1784 България
yana.petrova@office1.bg +359 29766872
https://www.office1.bg/ +359 29840226
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

С Допълнително споразумение № 1 от 23.10.2020 г. и на основание чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП се правят следните изменения в чл.7, ал. 3 и чл.15 от ДОГ-102/08.10.2019 г.:
1. Променя се банковата сметка, по която се заплащат договорените услуги;
2. Променят се отговорните лица за изпълнение на дейностите по договора.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Обстоятелствата предизвикали промяна в клаузите на ДОГ-102/08.10.2019 г. са следните:
1. Поради промяна на банковата сметка на Изпълнителя, по която се извършват разплащанията по договора.
2. Необходимост от двете страни за смяна на лица за изпълнение на дейностите по договора.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
1410      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
1410      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва