Деловодна информация
00276"Български пощи" ЕАД
ОП-6-6 28/07/2020 (дд/мм/гггг)
не
00276-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Български пощи ЕАД 121396123
ул. Академик Стефан Младенов №1
София BG411 1700 България
А. Маркова +359 29493233
a.markova@bgpost.bg +359 29625329

Интернет адрес/и

www.bgpost.bg

http://www.bgpost.bg/bg/zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Пощенски услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Обслужване на работниците и служителите на „Български пощи” ЕАД от Служба по трудова медицина“
85147000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва: 1. Наблюдение и оценка на здравното състояние на работниците и служителите в „Български пощи“ ЕАД във връзка с условията на труд, съгласно чл. 11, ал. 2, т. 1, буква „б“ от Наредба № 3 на МЗ и МТСП/25.01.2008 г., чл. 8, чл. 9 от Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплей, включващо организиране и провеждане на периодични медицински прегледи и изследвания; 2. Абонаментно обслужване от Служба по трудова медицина за структурните единици на „Български пощи“ ЕАД, на територията на цялата страна; 3. Допълнителни дейности, по заявка от Възложителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
243196.60      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85147000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Структурните единици на „Български пощи“ ЕАД, на територията на цялата страна, както следва: РУ, СП, ОПС и ЦУ на "Български пощи"ЕАД

Предметът на обществената поръчка включва: 1. Наблюдение и оценка на здравното състояние на работниците и служителите в „Български пощи“ ЕАД във връзка с условията на труд, съгласно чл. 11, ал. 2, т. 1, буква „б“ от Наредба № 3 на МЗ и МТСП/25.01.2008 г., чл. 8, чл. 9 от Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплей, включващо организиране и провеждане на периодични медицински прегледи и изследвания; 2. Абонаментно обслужване от Служба по трудова медицина за структурните единици на „Български пощи“ ЕАД, на територията на цялата страна; 3. Допълнителни дейности, по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
114       „Обслужване на работниците и служителите на „Български пощи” ЕАД от Служба по трудова медицина“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Иса-Милениум 3 ЕООД 115600023
ул. Хаджи Поптилев 10
Пловдив BG421 4000 България
office@isa-millenium.com +359 032942454
http://isa-millenium.com +359 032942484
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
243398.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

243196.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
80 %

Извършване на профилактични прегледи - 60% участие; Извършване на лабораторни изследвания - 20% участие.
V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/07/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


Процедурата е проведена на основание чл.18, ал.1, т.13 от ЗОП, във връзка с чл. 182, ал.1, т.2 от ЗОП, доколкото при провеждане на процедура публично състезание за възлагане на обществена поръчка с посочения предмет, същата е прекратена с Решение № ОП-7-17/02.10.2019г. на Главния изпълнителен директор на „Български пощи“ЕАД в частта за обособена позиция № 1, „Осигуряване на обслужване за работниците и служителите на „Български пощи“ЕАД от служба по трудова медицина“, тъй като всички оферти за участие за първа обособена позиция са неподходящи, на основание чл.110, ал.1, т.2 от ЗОП

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва