Деловодна информация
00276Български пощи ЕАД
ОП-40-19 09/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00276-2017-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Български пощи ЕАД 121396123
ул. Академик Ст. Младенов 1, бл. 31
София BG411 1700 България
Д.Карабова +359 29493251
d.karabova@bgpost.bg +359 29625329

Интернет адрес/и

www.bgpost.bg

http://www.bgpost.bg/bg/zop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Пощенски услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД“ за 24 месеца с пет обособени позиции
30192000      
Доставки

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД“, с пет обособени позиции: І Обособена позиция „Хартиени пликове“; ІІ Обособена позиция „Специализирани канцеларски материали“; ІІІ Обособена позиция „Общ вид канцеларски материали“; ІV Обособена позиция „Компютърни консумативи и периферия“; V Обособена позиция „Консумативи за пощенски клейма и печати“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
152391.65      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

„Общ вид канцеларски материали“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197100      
30197320      
30197400      
30197321      
30197330      
30197220      
30192160      
30192300      
30192153      
30192121      
30192123      
30192125      
30192127      
30192130      
30192132      
30192133      
30192170      
30193000      
30195400      
30195911      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

РУ„Западен регион“, РУ„Южен централен регион”, РУ „Североизточен регион”, РУ „Югоизточен регион”, РУ „Северен централен регион”, СП БФН, СП ИМС, „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт”,ЦУ

Количествата на всички артикули, са описани в Приложение №1 „Списък на артикулите по обособени позиции за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД” към техническите изисквания, са общи за „Български пощи” ЕАД. Доставките ще се извършват чрез няколко партиди, заявени с писмо, по факс или по електронен път. Видовете и количествата на артикулите от всяка от обособените позиции, предназначени за доставка до регионално управление, специализирано поделение, дирекция „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт“ и ЦУ на „Български пощи" ЕАД.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Количествата на исиканите мостри по отделните артикули, са подробно описани в Приложение №1 „Списък на артикулите по обособени позиции за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД” към техническите изисквания, са общи за „Български пощи” ЕАД.

II.2) Описание 1

„Компютърни консумативи и периферия“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30237410      
30237460      
30237380      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

РУ„Западен регион“, РУ„Южен централен регион”, РУ „Североизточен регион”, РУ „Югоизточен регион”, РУ „Северен централен регион”, СП БФН, СП ИМС, „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт”,ЦУ

Количествата на всички артикули, са подробно описани в Приложение №1 „Списък на артикулите по обособени позиции за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД” към техническите изисквания, са общи за „Български пощи” ЕАД. Доставките ще се извършват чрез няколко партиди, заявени с писмо, по факс или по електронен път. Видовете и количествата на артикулите от всяка от обособените позиции, предназначени за доставка до регионално управление, специализирано поделение, дирекция „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт“ и Централно управление на „Български пощи” ЕАД, ще бъдат посочвани за всяка конкретна партида. Участникът следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Количествата на исиканите мостри по отделните артикули, са подробно описани в Приложение №1 „Списък на артикулите по обособени позиции за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД” към техническите изисквания, са общи за „Български пощи” ЕАД.

II.2) Описание 1

„Консумативи за пощенски клейма и печати“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22600000      
30192154      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

РУ„Западен регион“, РУ„Южен централен регион”, РУ „Североизточен регион”, РУ „Югоизточен регион”, РУ „Северен централен регион”, СП БФН, СП ИМС, „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт”,ЦУ.

Тампонно мастило на водна основа, 30 мл., цвят син - 5 328 броя; Тампонно мастило на водна основа, 30 мл., цвят черен - 6 502 броя; Тампонно мастило на водна основа, 30 мл., цвят червен - 378 броя; Тампонно мастило на петролена основа, цвят черен, 30 мл. - 4 440 броя; Тампони за печат № 2, размери 100 (110) / 70 мм., черни - 4 326 броя; Тампони за печат № 2, размери 100 (110) / 70 мм., сини - 3 361 броя.
Участниците да представят валиден сертификат ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 на производителя на мастила, за внедрена система за управление на качеството, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството или еквивалент;Да представят отпечатъци, направени с всяко от обявените мастила за закупуване;Декларация от производителя на мастилото, че гарантира качеството на положен отпечатъка за минимум 15 години;Върху опаковката на мастилата да има маркировка за състава, количеството и срока на годност.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Количествата на исиканите мостри по отделните артикули, са подробно описани в Приложение №1 „Списък на артикулите по обособени позиции за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи“ ЕАД” към техническите изисквания, са общи за „Български пощи” ЕАД.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  813602 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
154    3   „Общ вид канцеларски материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
Район Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 882929474
www.office1.bg +359 882929474
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
112900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

105198.97      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
155    4   „Компютърни консумативи и периферия“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
Район Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 882929474
www.office1.bg +359 882929474
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23241.02      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
156    5   „Консумативи за пощенски клейма и печати“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
Район Младост, бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 882929474
www.office1.bg +359 882929474
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23951.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участник за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл.55 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици и условията по чл.107 от ЗОП. Ако участникът не представи мостри, придружени с протокол за предадени мостри, пликът с офертата не се приема и това обстоятелство се отразява в регистъра за подаване на документи.С мострите ще бъдат извършени проби. Участник, който е представил мостри, които не отговарят на всички изисквания от Техническите изисквания, се отстранява от по-нататъшно участие в процедурата.Всички документи в офертата, следва да са на български език. В случай на представяне на копия на документи, те трябва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала“, подписани и подпечатани от участника, или упълномощено от него лице.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва