Деловодна информация
00330
0402-92 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00330-2020-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД гр.Враца 816090199
ул.Александър Стамболийски № 2
Враца BG313 3000 България
Ирена Тодорова +359 92661223
pr@vik-vratza.eu +359 92660977

Интернет адрес/и

https://vik-vratza.eu/

https://vik-vratza.eu/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://vik-vratza.eu/publichno-sastezanie-00330-2020-0025-uprajnyavane-na-avtorski-nadzor-saglsno-chl-162-al-2-ot-zut-vav-vrazka-s-izpalnenieto-na-proekt-rekonstrukciya-i-rehabilitaciya-na-vodosnabdi
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Упражняване на авторски надзор, съглсно чл.162, ал.2 от ЗУТ във връзка с изпълнението на проект „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителната мрежа на с.Малорад-община Борован и с.Липница – общи 00330-2020-0025
71247000      
Услуги

В изпълнение на разпоредбите на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), които пораждат необходимостта от упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта, е необходимо да бъде възложено на правоспособни лица изпълнението на тази дейност – част от строителния процес. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително.
Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор с възложителя. Предписанията на авторския надзор, за точното спазване на изработения инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Авторският надзор носи отговорност за изпълнението на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията п очл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасниусловия на труд.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71247000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Предвидените дейности по упражняване на авторски надзор ще се изпълняват съответно в с. Малорад, община Борован и с. Липница, община Мизия, област Враца, Република България.

В изпълнение на разпоредбите на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), които пораждат необходимостта от упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта, е необходимо да бъде възложено на правоспособни лица изпълнението на тази дейност – част от строителния процес. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително.
Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор с възложителя. Предписанията на авторския надзор, за точното спазване на изработения инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Авторският надзор носи отговорност за изпълнението на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията п очл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасниусловия на труд.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
52000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/04/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
финансиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските рай

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят/Не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят/Не се изискват

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV, „Критерии за подбор“, „В. Технически и професионални способности.“ на ЕЕДОП за дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката,с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката изпълнение през последните 3 години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката изпълнение през последните 3 години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2.Участникът следва да разполагат с екип за упражняване на авторски надзор, притежаващ необходимата професионална компетентност.При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV, "Критерии за подбор", "В. Технически и професионални способности." на ЕЕДОП за професионалната компетентност на ръководния състав и следва да съдържа:За всеки експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
Професионален опит и образование - за удовлетворяване на поставените изисквания (дипломи, месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в договор/услуга/проект/дейност, изисквани от възложителя);
Информация за друг изискуем документ от възложителя като например име и други данни, ако последните данни са приложими на документа, с който се доказва посочената информация за професионалния опит, образование и/или друго.За удостоверяване на съответствието при подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване в ЕЕДОП – в електронен вид, Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности“, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо зазаконосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.


1.Под услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката се приема: дейности по упражняване на авторски надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги, предоставяни в други държави), във връзка с изпълнението на най-малко един обект, свързан с ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълнената дейност-услуга.
2.Участникът следва да разполагат с екип за упражняване на авторски надзор, притежаващ необходимата професионална компетентност по следните проектни части:
1.Част „Водоснабдяване и КСС“
2. Част „ПУСО“
3. Част „План за безопасност и здраве“
4. Част „Пожарна безопасност“
5. Част „ВОД и Пътна“
6. Част „Геология“
7. Част „Геодезическо заснемане“
Едно лице не може да заема повече от една позиция.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се допуска и се отрстранява от процедурата участник , за когото е налице някое от следните обтоятелства:
1. обстоятелствата по чл.54,ал.1
2.участници, които са "Свързани лица" по смисъла на §2, т. 45 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки.
3.обстоятелствата по чл.55,ал.1 от ЗОП
4.обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество
5.обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б). банкова гаранция в полза на Възложителя.
в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Начинът на плащане е уреден в проекто договора.
III.1.8)
не се поставя изискване за правната форма на участника.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр.Враца, ул.Александър Стамболийски № 2,ет.4 - Заседателна зала

На заседанието могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители ,както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл,197,ал.1,т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва