Деловодна информация
375
1056 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
375-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТОПЛОФИКАЦИЯ ПЛЕВЕН ЕАД 114005624
ИЗТОЧНА ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА №128
ПЛЕВЕН BG314 5800 България
МАРИНА ШОПОЛОВА; ОГНЯН ПАЯКОВ +359 64895207/+359 64895275
shopolova@toplo-pleven.com +359 64895289

Интернет адрес/и

http://www.toplo-pleven.com

https://www.toplo-pleven.com/index.php/zop/registar-op/item/437-2020-13


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.toplo-pleven.com/index.php/zop/registar-op/item/437-2020-13
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на обект: "Изграждане на заместваща когенерираща мощност" 2020-13
71320000      KA12
Услуги

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на обект: "Изграждане на заместваща когенерираща мощност". Избраният изпълнител следва да извърши изработване на инвестиционен проект за изграждане на заместваща когенерираща мощност включваща три броя газови двигатели Wartsila 20V34SG комплект с генератори и три броя утилизатори на пара и технологична сграда на съществуваща площадка на територията на "Топлофикация Плевен" ЕАД. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническа спецификация от документацията за участие на възложителя, неразделна част от документацията за участие. Изпълнението на поръчката включва: изготвяне на трифазен инвестиционен проект - идеен, технически и работен проект, на база предоставената Техническа спецификация и изходни данни и документи, представени от възложителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, Източна индустриална зона №128

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Изработване на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството на обект: "Изграждане на заместваща когенерираща мощност". Избраният изпълнител следва да извърши изработване на инвестиционен проект за изграждане на заместваща когенерираща мощност включваща три броя газови двигатели Wartsila 20V34SG комплект с генератори и три броя утилизатори на пара и технологична сграда на съществуваща площадка на територията на "Топлофикация Плевен" ЕАД. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническа спецификация от документацията за участие на възложителя, неразделна част от документацията за участие. Изпълнението на поръчката включва: изготвяне на трифазен инвестиционен проект - идеен, технически и работен проект, на база предоставената Техническа спецификация и изходни данни и документи, представени от възложителя.
Инвестиционният проект следва да е разработен в съответствие с нормативните изисквания на Наредба № 4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, а така също и специфичните изисквания, заложени в документацията. Представеният на Възложителя инвестиционен проект по всички части, следва да включва подробни количествени и стойностни сметки, подробни чертежи, детайли и спецификации, които напълно да осигуряват качественото изпълнение за изграждането на заместващата мощност.
Идейният инвестиционен проект трябва да е изработен съгласно чл.142, ал.2 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ като същият трябва да бъде основание за издаване на разрешение за строеж.
Освен изработването на инвестиционен проект, изпълнението на поръчката включва и необходимите дейности, отнасящи се до упражняване на авторски надзор по време на строителството на заместващата когенерираща мощност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
190000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
105

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ – за чуждестранни участници, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен, съгласно чл. 171а на ЗУТ. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява проектиране, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.


При подаване на оферта участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б. Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изпълнени дейности идентични или сходни* с предмета на настоящата поръчка /без значение от обема, изпълнени за последните три години общо, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на оферта участниците попълват съответния раздел в еЕЕДОП - част ІV, буква В, т. „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ в който се посочват следните данни: описание на услугите,начална и крайна дата и получатели.
*Под идентични или сходни дейности следва да се разбира проектиране и авторски надзор на енергетично оборудване в топлоелектрически централи.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2.Участниците следва да разполагат за целия срок на изпълнение на поръчката с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с изискването по т.2. в Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. „Образователна и професионална квалификация“ на еЕЕДОП.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор - подписан и подпечатан списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който са посочени съответните данни за професионалната компетентност на предложените експерти, както следва:
- името на проектанта и частта от съдържанието на проекта, която ще изпълнява; информация за притежаваното удостоверение за ППП, както и номера, под който съответният проектант е вписан в публичния регистър, поддържан от КИИП,съответно в публичния регистър, поддържан от КАБ (или аналогичен за чуждестранните лица съгласно законодателството на държавата, в която са установени).
По смисъла на § 2, т. 41 от ДР на ЗОП „Професионална компетентност“ е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.


1.Участниците следва да са изпълнили минимум една услуга идентична или сходна с тази на поръчката през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата.
2. Всеки участник следва да разполага с персонал - експерти с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: минимум по 1 (едно) лице, притежаващо пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (или еквивалент, съгласно законодателството на държавата, в която е установено лицето) по следните части от съдържанието на проекта: "Машинно-технологична", “Архитектурна”, "Електрическа“, „КИП и автоматика”, “Строително-конструктивна”, "Водоснабдяване и канализация", "Геодезическа (вертикална планировка и трасировъчен план)", "Генерален план", "Енергийна ефективност", "Отопление, вентилация и климатизация", "Сметна документация - Количествена и Количествено-стойностна сметка по приложимите части", "Пожарна безопасност", "План за управление на строителните отпадъци", "Екология", "Подемни съоръжения" и "Присъединяване към електропреносната мрежа". Допустимо е едно и също лице да изпълнява повече от една част от съдържанието на проекта.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата процедура може да участва участник, който отговаря на условията по чл.10, ал.1 от Закона за обществени поръчки /ЗОП/ и изискванията и условията на Възложителя описани в Решението за откриване на поръчката, Обявлението и документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
1.За когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП;
2.За когото са налице основанията по чл.107 от ЗОП;
3.Който не е спазил изискванията на чл.101, ал.8-11 от ЗОП.
4.За когото е налице забраната по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество ....продълж.в т. VI.3) към Раздел VI
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора – в размер на 3% /три на сто/ от стойността на договора в лева без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми, по избор на участника избран за изпълнител: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от документацията за участие.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със средства на Възложителя.
Всички плащания ще се извършват само по банков път в български лева, съгласно проекта на договор от документацията за участие в процедурата.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   16:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Плевен, Източна индустриална зона №128, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно в оригинал или копие, заверено "Вярно с оригинала" от участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

.....продълж. от т.III.1.4.) към Раздел III
5.За когото са налице обстоятелства по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
1.Информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по реда на чл.58, ал.3 от ППЗОП (при основание за това) ще се публикува на Профила на купувача - съответната поръчка /електонна преписка/, не по- късно от два работни дни преди датата на теглене на жребия.
2.Критерий за възлагане – Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия - „най ниска цена“ .
За целите на настоящата процедура за „цена“ се приема предложената от участник - обща цена за извършване на услуги по проектиране и авторски надзор в лв. без ДДС.
На първо място се класира офертата на участника, предложил „най-ниска цена“ .
3. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
4.При сключване на договора участникът, определен за изпълнител (вкл.подизпълнител/трето лице), представя Декларация по чл.59, ал.1, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) – образец, оригинал, както и други документи (при необходимост) съгласно ЗМИП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва