Деловодна информация
00377
1-6986 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00377-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Йовковци ООД 104055066
гр. Велико Търново, ул. П. К. Яворов № 30
Велико Търново BG321 5000 България
Диана Джонгова +359 62622091/ +359 62618131
op@vik-vt.com +359 62639853/ +359 62618131

Интернет адрес/и

http://www.vik-vt.com

http://www.vik-vt.com/?mod=procedures_for_zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-vt.com/?mod=procedures_for_zop&show=77
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на инертни материали за нуждите на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, по обособени позиции.
14210000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка предвижда извършване на периодични доставки, осъществявани чрез покупка на инертни материали, необходими за обезпечаване експлоатационната дейност на "В и К Йовковци" ООД. Съобразно местонахождението и отдалечеността на експлоатационните райони и обекти в дружеството са обособени две отделни позиции, както следва: ОП № 1: Доставка на инертни материали (фракция) за нуждите на следните експл.райони и обекти: Район В. Търново, Район Г. Оряховица, Район Павликени, Район П. Тръмбеш, Район Стражица, Район Лясковец, Район Златарица, Район Елена, Район яз. "Йовковци", ПСПВ - В. Търново, ПСОВ - В. Търново, Г. Оряховица и Павликени; и ОП № 2: Доставка на инертни материали за нуждите на експлоатационен район Свищов и ПСОВ - Свищов, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението и документацията за участие в процедурата.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Район В.Търново, Район Г.Оряховица, Район Павликени, Район П.Тръмбеш, Район Стражица, Район Лясковец, Район Златарица, Район Елена, ЕР яз"Йовковци", ПСПВ-В.Т-во и ПСОВ-В.Т-во, Г.Оряховица и Павликени. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
14210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

1) Франко складове и депа на територията на посочените райони и обекти на "В и К Йовковци" ООД, с транспорт на Изпълнителя; и/или 2) При необходимост франко депо/складова база на Изпълнителя.

Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 предвижда доставка, осъществена чрез покупка на инертни материали (фракция), както следва: Фракция със скален произход (трошен камък) - 0/4 мм - 2000 тона; 0/22.4 мм - 40100 тона; 0/40 мм - 160 тона; 0/45 мм - 3300 тона; 0/63 мм - 100 тона; 4/11.2 мм - 90 тона; 11.2/22.4 мм - 200 тона; 22.4/63 мм - 630 тона; 31.5/63 мм - 20 тона; 63/125 мм - 20 тона; общо - 46620 тона, необходими за обезпечаване експлоатационната дейност на посочените експлоатационни райони и обекти на "В и К Йовковци" ООД, с технически параметри и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. Посочените количества са ориентировъчни потребности за двугодишен период. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки, съобразно нуждите на посочените експлоатационни райони и обекти на "В и К Йовковци" ООД, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди в съответствие с предложената оферта на участника, определен за Изпълнител на обществената поръчка. Начин за установяване на количеството: Количествата по всяка доставка ще се определят на база необходимостта от осигуряване на инертни материали за текущата дейност на Дружеството, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди с цел възстановяване на настилки след отстраняване на аварии, реконструкции и ремонтно-възстановителни работи по водопроводните и канализационните мрежи, обслужвани от "В и К Йовковци" ООД, регулярно през срока на действие на договора. Всеки Участник трябва да оферира посочените в техническата спецификация видове и размери инертни материали (фракция) по обособена позиция № 1 от предмета на обществената поръчка и да предложи единични цени в лева без ДДС. Прогнозна обща стойност на обособена позиция № 1 е в размер на 741000.00 (Словом: седемстотин четиридесет и една хиляди лева и нула стотинки) лв. без ДДС за срока на договора, определена в съответствие с нормативните разпоредби на чл. 21 от ЗОП. Сумата включва и прогнозната стойност на транспортната услуга при превоза на инертните материали, която е в размер на 125000.00 (Словом: сто двадесет и пет хиляди лева и нула стотинки) лева без ДДС за срока на договора. Срок за изпълнение на поръчката - 2 (две) календарни години, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
741000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Район Свищов и ПСОВ - Свищов. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
14210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

1) Франко склад/депо на територията на район Свищов и ПСОВ - Свищов, с транспорт на Изпълнителя; и/или 2)при необходимост франко депо/складова база на Изпълнителя.

Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 2 предвижда доставка, осъществена чрез покупка на инертни материали, както следва: Фракция със скален произход (трошен камък) - 0/22.4 мм - 2200 тона; 0/45 мм - 1300 тона; 0/63 мм - 20 тона; 22.4/63 мм - 20 тона; Пясък 0/4 мм - 2000 тона; Баластра 4/22.4 мм - 20 тона; общо - 5560 тона, необходими за обезпечаване експлоатационната дейност на район Свищов и Пречиствателна станция за отпадъчни води - Свищов на "В и К Йовковци" ООД, с технически параметри и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. Посочените количества са ориентировъчни потребности за двугодишен период. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки, съобразно нуждите на район Свищов и ПСОВ - Свищов на "В и К Йовковци" ООД, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди в съответствие с предложената оферта на участника, определен за Изпълнител на обществената поръчка. Начин за установяване на количеството: Количествата по всяка доставка ще се определят на база необходимостта от осигуряване на инертни материали за текущата дейност на Дружеството, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди с цел възстановяване на настилки след отстраняване на аварии, реконструкции и ремонтно-възстановителни работи по водопроводните и канализационните мрежи, обслужвани от "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, регулярно през срока на действие на договора. Всеки Участник трябва да оферира посочените в техническата спецификация видове и размери инертни материали по обособена позиция № 2 от предмета на обществената поръчка и да предложи единични цени в лева без ДДС. Прогнозна обща стойност на обособена позиция № 2 е в размер на 89000.00 (Словом: осемдесет и девет хиляди лева и нула стотинки) лв. без ДДС за срока на договора, определена в съответствие с нормативните разпоредби на чл. 21 от ЗОП. Сумата включва и прогнозната стойност на транспортната услуга при превоза на инертните материали, която е в размер на 15000.00 (Словом: петнадесет хиляди лева и нула стотинки) лева без ДДС за срока на договора. Срок за изпълнение на поръчката - 2 (две) календарни години, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
89000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно икономическото и финансовото състояние.

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно икономическото и финансовото състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисквания по отношение на техническите и професионалните способности на Участниците в съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП: За обособени позиции № 1 и 2 - да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Документи за доказване: За обособени позиции № 1 и 2 - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, с посочване местонахождението на депото/складовата база и данни за автомобила/ите.

Всеки участник в процедурата трябва: За обособена позиция № 1 - да разполага минимум с едно депо или една складова база и два автомобила, с товароносимост не по-малка от 10 тона; за обособена позиция № 2 - да разполага минимум с едно депо или една складова база и един автомобил, с товароносимост не по-малка от 10 тона.
При подаване на офертата за участие в процедурата участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на ЕЕДОП, като информацията за съответствието с критериите за подбор се предоставя чрез попълване в ЕЕДОП единствено на Част ІV: "Критерии за подбор", Раздел ?: "Общо указание за всички критерии за подбор", тоест Възложителят допуска възможността по чл. 42, ал. 1 от ППЗОП. Документите за доказване на техническите и професионалните способности на участника, които Възложителят ще приеме като доказателства за съответствието с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки и услуги съгласно законодателството на държавата, в която е установено; 2. Описание на обстоятелствата относно личното състояние на участниците: Възложителят отстранява от участие в обявената процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 – 7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 3. Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Участникът, определен за изпълнител при подписването на договора, представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора за обществена поръчка; 2. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3% от стойността на договора по съответната обособена позиция, посочена в обявлението, при условията на чл. 111, ал. 2 и 5 от ЗОП. Стойността на договора е посочената в обявлението прогн. ст-т; 3. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, внесена по следната банкова сметка на Възложителя - IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя; 4. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка; 5. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.1.7)
1. Условия и начин на финансиране: Финансиране със собствени средства; 2. Условия и начин на плащане: Плащането на цената се извършва от "В и К Йовковци" ООД със собствени средства. Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура за доставените ивертни материали и/или тон/км транспорт на инертни материали, оформена съобразно изискванията на закона, придружена с приемателно-предавателен протокол и/или експедиционна бележка, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата; фактурата се издава за всеки календарен месец. Плащането се извършва по единични цени, предложени в Ценовото предложение за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка участник.
III.1.8)
Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Възложителят изисква от обединението да представи копие от документ (учредителен акт, споразумение, договор и/или друг приложим документ), от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. определяне на партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка; 2. уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; 3. правата и задълженията на участниците в обединението; 4. разпределението на отговорността между членовете на обединението съгласно предмета на обществената поръчка; 5. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Предложените от Участника инертни материали трябва да отговарят на техническите характеристики и изискванията на Възложителя, описани в Раздел ІІ, Техническо задание от техническата спецификация; 2. Участникът да разполага с депо/складова база и транспорт за срочна доставка на заявените количества; 3. При превоз с транспорт на Изпълнителя да осигуряват технически изправни автомобили, с товароносимост не по-малка от 10 тона и шофьори, притежаващи необходимата квалификация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат за присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Месец Юни, 2022 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Определяне оценката на офертите: Кс-Предложена цена от участника, с максимален брой точки-Кс=100 т.; Кс=Кс1+Кс2, където: Кс1-Цена за инертни материали, с максимален брой точки Кс1=80 т.; Кс2-Цена за тон/км транспорт на инертни материали, с максимален брой точки Кс2=20 т. Комисията изчислява оценката на предложенията на участниците отделно по двата подпоказателя-Кс1 и Кс2. Всеки Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1–7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, в съответствие с чл. 56, ал. 1, т. 1–4 от ЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване, които се преценяват по реда и при условията на чл. 56 от ЗОП. За участниците следва да не са налице основанията за изключване, предвидени в действащото българско законодателство. Специфичните национални основания за изключване са следните: 1. осъждане за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252, чл. 254а-255а и чл. 256-260 от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); 2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); 3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); 4. наличие на свързаност по смисъла на § 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в процедурата (чл. 107, т. 4 от ЗОП); 5. забрана за участие на лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон; 6. обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). Информация относно липсата или наличието на специфичните национални основания за изключване по т. 1-6 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г на ЕЕДОП. Възложителят отстранява от участие в тази процедура за възлагане на обществена поръчка: 1. участник, който не докаже отсъствие на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1–7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 2. участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон; 3. участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ ; 4. участник, който е представил оферта, която не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и ППЗОП, както и на изискванията по т. 9.10 от условията за участие и при несъответствие с техническата спецификация към документацията. В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 107 от ЗОП освен на основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1–7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията за участие; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; 3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в прил. № 10 към чл. 72, ал. 4 от ЗОП; 4. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3–5 от ЗОП; 5. участници, които са свързани лица; 6. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност; 7. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 196, ал. 1 във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
Съгласно чл. 196, ал. 5 от ЗОП на обжалване по реда на Глава двадесет и седма от ЗОП подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва