Деловодна информация
00571
ОП-1- 3 16/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
16/03/2020 (дд/мм/гггг)
00571-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 3590886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=427/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=427/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на течен хлор за нуждите на Дружеството за срок от 3 години. ID № 427
24311900      BA07
Доставки

Доставка чрез покупка на течен хлор за нуждите на Дружеството за срок от 3 години.
Прогнозно количество за една година - 240 (двеста и четиридесет) тона. Прогнозното годишно количество не е гарантирано, зависи от състава на обработваните води и служи за ориентировъчна информация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24311900      BA07
II.2.3) Място на изпълнение
BG

материално-техническата база на Изпълнителя

Доставка чрез покупка на течен хлор за нуждите на Дружеството за срок от 3 години. Течният хлор се доставя за експлоатационните нужди на Дружеството във връзка с дезинфекцията на питейна вода. Продуктът следва да се доставя в съдове под налягане, специализирани за течен хлор – стоманени варели за многократно ползване по 1000 кг. или 800 кг. и 400 кг., както и изправни стоманени бутилки от по 40 кг. (предоставени от изпълнителя и отговарящи на нормативните изисквания). Продуктът следва да бъде сертифициран за качество съгласно БДС EN 937:2016 ”Химикали, използвани при пречистване на води за човешко потребление. Хлор” или еквивалент. Всяка доставка да се придружава от сертификат за качество и произход, инструкция за безопасност при работа и информационен лист за безопасност. Опаковка: Бутилки и варели предоставени от изпълнителя, които се идентифицират и отчитат по регистрационния номер на съответния съд. Всички съдове да са годни за употреба, да са минали оценка за съответствие и да са минали техническа проверка във фирма, притежаваща лиценз за технически надзор. Характеристиката на съдовете за течен хлор да отговаря на изискванията на Наредбата за устройството, безопасната експлоатация и технически надзор на съоръжения под налягане.
Критериите по-долу
 
ДА Съдържание на хлор, в % масови    2
Срок за осигуряване на доставка след подаване на заявка    1
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена цена в лева/тон    3
Цена за транспорт    4
II.2.6) Прогнозна стойност
900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да разполага с валидно разрешително за пускане на пазара на биоцид, с търговско наименование „течен хлор“, с област на приложение - дезинфекция на питейна вода, издадено от Министерството на здравеопазването. Във връзка с изпълнение на Регламент (EС) №2017/1275 на Комисията от 14 юли 2017 година за одобряване на активен хлор, получен от хлор, като съществуващо активно вещество за употреба в биоциди от продуктов тип 5, участникът трябва да предостави национално разрешително за биоцид от продуктов тип 5 издадено от Министерството на здравеопазването. В случай, че участника предлага продукт произведен в друга страна членка на ЕС той трябва да предостави документ доказващ, че този продукт е преминал през процедура за паралелно взаимно признаване (NA-MRP) съгласно чл. 32 на Регламент (ЕС) №528/2012 относно предоставянето на пазара и употреба на биоциди. В случай, че участника предлага продукт произведен извън ЕС, той следва да представи национално разрешително за биоцид от продуктов тип 5 издадено от Министерството на здравеопазването.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в Част IV, раздел А „Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ и/или поле „Вписване в търговски регистър“ от ЕЕДОП участниците представят съответната информация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададения критерий за подбор: Заверено копие на разрешително за пускане на пазара на биоциден препарат. В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

НЕПРИЛОЖИМО

НЕПРИЛОЖИМО
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 3 години от датата на подаване на офертата. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности по доставка на биоцидни препарати за дизенфекция на питейна вода.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3. Стоките да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с посочените спецификации или стандарти.
4. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.


1. Минимално изискване: дейности по доставки с обем не по-малко от 480 тона.
2. Минимално изискване: наличие на материално-техническа база (МТБ) за съхранение на течен хлор в количества равни или по-големи от 2 месечната употреба на Възложителя (но не по- малко от 30 тона) притежаваща Разрешително за предприятие с висок рисков потенциал или Решение за одобрен доклад за безопасност по чл. 109 от ЗООС.
3. Минимално изискване: продуктът да бъде сертифициран за качество съгласно БДС EN 937:2016 или еквивалент.
4. Минимално изискване: сертификат БДС EN ISO 9001:2015 и сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентни.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП:
? в част ІV, раздел В, поле „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация.
? в част ІV, раздел В, поле „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация.
? в част ІV, раздел В, поле „За поръчки за доставки: Сертификати от институции по контрол на качеството“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация.
? в част ІV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ и поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададените критерии за подбор:
1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка.
2. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3. Заверено копие на документа/ите (сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти) съгласно БДС EN 937:2016 или еквивалент.
4. Заверено копие на документите - сертификат БДС EN ISO 9001:2015 и сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентни.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такива документи.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
7. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, посочена в чл. 2, ал. 1 от договора. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF;
2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва въз основа на предоставена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от страните приемателно – предавателен протокол. Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на посочените документи.
III.1.8)
неприложимо

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изисквания към качеството на продукта:
? съдържание на хлор: минимум 99,5 % обемни.
? съдържание на вода (влага): максимално 50 милиграма на килограм, мг/кг.
? съдържание на азотен трихлорид: максимално 20 милиграма на килограм, мг/кг.
Опаковка: Бутилки и варели предоставени от изпълнителя, които се идентифицират и отчитат по регистрационния номер на съответния съд. Всички съдове да са годни за употреба, да са минали оценка за съответствие и да са минали техническа проверка във фирма, притежаваща лиценз за технически надзор. Възложителят се задължава да връща инвентарния амбалаж напълно годен за повторна употреба. В случай на повреден вентил/и, при зареждане на варелите, Изпълнителят следва да ремонтира вентила или да разполага с изправни оборотни варели, които да подменя при необходимост. Характеристиката на съдовете за течен хлор да отговаря на изискванията на Наредбата за устройството, безопасната експлоатация и технически надзор на съоръжения под налягане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.3, Конферентна зала №305.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2022 година.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид, като сроковете се изчисляват съобразно чл. 28 от ППЗОП (следва да се има в предвид, че деловодната система, факсът и електронна поща на Възложителя не са „автоматизирана система за електронна обработка”). Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• чрез електронна поща - по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронниите удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ). Съобщението, изпратено по електронен път, се счита за получено, независимо дали е генерирано потвърждение за доставянето му, от момента на постъпването му в информационна система, индивидуализирана чрез адреса на електронната поща, посочен от участника. С оглед правната сигурност и избягването на спорове за факта и времето на получаването, участниците следва да настроят посочените от тях електронни пощенски кутии да генерират автоматично известие за доставяне на съобщенията. Независимо дали такива настройки бъдат направени или не, за получаването на съобщението се прилага чл. 10, ал. 1 от ЗЕДЕУУ – от постъпването му в електронната поща на участника.
• чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. В случаите когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас
кв. Победа, ул. Генерал Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 3590886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва