III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът трябва да разполага с валидно разрешително за пускане на пазара на биоцид, с търговско наименование „течен хлор“, с област на приложение - дезинфекция на питейна вода, издадено от Министерството на здравеопазването. Във връзка с изпълнение на Регламент (EС) №2017/1275 на Комисията от 14 юли 2017 година за одобряване на активен хлор, получен от хлор, като съществуващо активно вещество за употреба в биоциди от продуктов тип 5, участникът трябва да предостави национално разрешително за биоцид от продуктов тип 5 издадено от Министерството на здравеопазването. В случай, че участника предлага продукт произведен в друга страна членка на ЕС той трябва да предостави документ доказващ, че този продукт е преминал през процедура за паралелно взаимно признаване (NA-MRP) съгласно чл. 32 на Регламент (ЕС) №528/2012 относно предоставянето на пазара и употреба на биоциди. В случай, че участника предлага продукт произведен извън ЕС, той следва да представи национално разрешително за биоцид от продуктов тип 5 издадено от Министерството на здравеопазването. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в Част IV, раздел А „Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ и/или поле „Вписване в търговски регистър“ от ЕЕДОП участниците представят съответната информация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададения критерий за подбор: Заверено копие на разрешително за пускане на пазара на биоциден препарат. В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
НЕПРИЛОЖИМО
НЕПРИЛОЖИМО
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 3 години от датата на подаване на офертата. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности по доставка на биоцидни препарати за дизенфекция на питейна вода. 2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. 3. Стоките да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с посочените спецификации или стандарти. 4. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.
1. Минимално изискване: дейности по доставки с обем не по-малко от 480 тона. 2. Минимално изискване: наличие на материално-техническа база (МТБ) за съхранение на течен хлор в количества равни или по-големи от 2 месечната употреба на Възложителя (но не по- малко от 30 тона) притежаваща Разрешително за предприятие с висок рисков потенциал или Решение за одобрен доклад за безопасност по чл. 109 от ЗООС. 3. Минимално изискване: продуктът да бъде сертифициран за качество съгласно БДС EN 937:2016 или еквивалент. 4. Минимално изискване: сертификат БДС EN ISO 9001:2015 и сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентни. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП: ? в част ІV, раздел В, поле „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация. ? в част ІV, раздел В, поле „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация. ? в част ІV, раздел В, поле „За поръчки за доставки: Сертификати от институции по контрол на качеството“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация. ? в част ІV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ и поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, участниците представят съответната информация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададените критерии за подбор: 1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка. 2. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 3. Заверено копие на документа/ите (сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти) съгласно БДС EN 937:2016 или еквивалент. 4. Заверено копие на документите - сертификат БДС EN ISO 9001:2015 и сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентни. В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такива документи.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка. Основания за отстраняване от участие в процедурата: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. 2. Наличие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП. 3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП. 4. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП. 5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. 6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). 7. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, посочена в чл. 2, ал. 1 от договора. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: 1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF; 2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника; 3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
|
III.1.7) Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва въз основа на предоставена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от страните приемателно – предавателен протокол. Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на посочените документи.
|
III.1.8) неприложимо
|