Деловодна информация
00571
ОП-23-3 26/02/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
26/02/2020 (дд/мм/гггг)
00571-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас 812115210
ж.к. Победа, ул. Ген. Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=422
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас 812115210
ж.к. Победа, ул. Ген. Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=422

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строителен надзор и функции на Инженер по ФИДИК за два обекта, включени в рамките на проект „Интегриран воден проект за област Бургас“. ID №422
71520000      
Услуги

Изпълнение на строителен надзор и функции на Инженер по ФИДИК за два обекта, включени в рамките на проект „Интегриран воден проект за област Бургас“, по следните обособени позиции:
Обособена позиция 1 – обект „Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Меден Рудник, гр. Бургас“;
Обособена позиция 2 - обект „Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Крайморие, гр. Бургас“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обект „Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Меден Рудник, гр. Бургас“. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

кв. Меден Рудник, гр. Бургас.

Предметът на поръчката по обособената позиция включва изпълнение на строителен надзор и функции на инженер по ФИДИК за договор/и с договорните условия на ФИДИК за обект: Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Меден Рудник, гр. Бургас, след сключване на договор за възлагане на обществена поръчка по обявена процедура РОП №00571-2019-0026, с предмет „Инженеринг – проектиране и строителство на два обекта, включени в рамките на проект „Интегриран воден проект за област Бургас“, Обособена позиция 1 - Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Меден Рудник, гр. Бургас.
В обхвата на поръчката се включват описаните в Техническото задание дейности, като цялостното изпълнение на дейностите от предмета на Договора по обособената позиция е подчинено на Специфичните условия и Общите условия – Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (ФИДИК – жълта книга).
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценови показател    70
II.2.6) Прогнозна стойност
380082.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
920

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Интегриран воден проект за област Бургас“ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16M1OP002-1.016 – „Изграждане на ВиК инфраструктура“.

Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез факс, на посочен от участнита номер в ЕЕДОП;
• чрез куриерска служба;
• чрез електронна поща;
• чрез комбинация от тези средства – за дата на получаване се счита първата настъпила.

II.2) Описание 1

Обект „Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Крайморие, гр. Бургас“. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

кв. Крайморие, гр. Бургас.

Предметът на поръчката по обособената позиция включва изпълнение на строителен надзор и функции на инженер по ФИДИК за договор/и с договорните условия на ФИДИК за обект: Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Крайморие, гр. Бургас, след сключване на договор за възлагане на обществена поръчка по обявена процедура РОП №00571-2019-0026, с предмет „Инженеринг – проектиране и строителство на два обекта, включени в рамките на проект „Интегриран воден проект за област Бургас“, Обособена позиция 2 - Реконструкция на ВиК мрежата на кв. Крайморие, гр. Бургас.
В обхвата на поръчката се включват описаните в Техническото задание дейности, като цялостното изпълнение на дейностите от предмета на Договора по обособената позиция е подчинено на Специфичните условия и Общите условия – Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (ФИДИК – жълта книга).
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценови показател    70
II.2.6) Прогнозна стойност
259887.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
920

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Интегриран воден проект за област Бургас“ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16M1OP002-1.016 – „Изграждане на ВиК инфраструктура“.

Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез факс, на посочен от участнита номер в ЕЕДОП;
• чрез куриерска служба;
• чрез електронна поща;
• чрез комбинация от тези средства – за дата на получаване се счита първата настъпила.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване за всяка ОП: Участниците следва да са вписани в съответен професионален регистър (да имат право да извършват дейности по строителен надзор) за изпълнение дейностите предмет на услугата, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. (чл. 60, ал. 1 от ЗОП)
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в Част IV, раздел А „Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от ЕЕДОП се представя съответната информация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададения критерий за подбор:
• заверено копие на валиден лиценз/удостоверение за изпълнение дейности по строителен надзор, а за чуждестранно лице – копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че участникът ползва подизпълнители, които ще извършват съответните дейности, изискването важи и за подизпълнителите. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на съответните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът е чуждестранен икономически оператор, той може да докаже правото да изпълнява съответната дейност с еквивалентни документи съгласно законодателството в държавата, в която е установен. В случай, че участникът избран за изпълнител е чуждестранно лице или обединение на чуждестранни юридически и/или физически лица, следва да представи на Възложителя заверено копие от документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в Наредба №РД-02-20-25/03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП). В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ. Изискването следва да е изпълнено от избрания за изпълнител участник преди сключването на договора по съответната обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва за последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
2. Участникът следва да е застраховал професионалната си отговорност за дейности по строителен надзор.


1. Минимално изискване за всяка ОП:
При участие за ОП 1 – 190 000,00 (сто и деветдесет хиляди) лева без ДДС.
При участие за ОП 2 – 129 000,00 (сто двасете и девет хиляди) лева без ДДС.
При участие за двете ОП, участникът следва да покрива по-големия минимален общ оборот.
2. Минимално изискване за ОП 1: за строежи първа категория, четвърта група.
Минимално изискване за ОП 2: за строежи втора категория, четвърта група.
В случай че участникът ползва подизпълнители, които ще извършват съответните дейности, изискването важи и за подизпълнителите. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на съответните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Чуждестранните икономически оператори предоставят еквивалентни документи съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
Съгласно чл.171а от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност не се прилага за лице от държава-членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случаите, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изисква допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове.
Изискването следва да е изпълнено от избрания за изпълнител участник преди сключването на договора по съответната обособена позиция.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в част ІV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, поле «Общ годишен оборот» и поле „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ от ЕЕДОП, се представя съответната информация (посочва се сумата по застраховката), като в подточка „Тази информация достъпна ли е безплатно за органите от база данни в държава - членка на ЕС?“ при маркиране на отговор „Да“ се активират полета, в които се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информацията - уеб адрес или публичен регистър (чл. 67, ал. 1, предл. 2 от ЗОП).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададените критерии за подбор:
? заверено копие на годишните финансови отчети (ГФО) или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или Справка за общия оборот, попадаща в обхвата на поръчката (информацията обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си).
? заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че данните могат да бъда т осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.

Минимално изискване за всяка ОП:
Дългосрочни ключови експерти (ДКЕ):
1. Ръководител надзорен екип (Резидент инженер);
2. Заместник резидент – Инженер;
3. Инженер ВИК мрежи;
4. Инженер геодезист;
5. Експерт по качество и съответствие на материалите;
6. Координатор по безопасност и здраве.
Лицата да разполагат с професионална компетентност (по смисъла на § 2, т. 41 ЗОП), усвоена в процеса на упражняване на длъжност или позиция идентична на изискуемата (или еквивалентна при участие на чуждестранни лица), в изпълнение на дейности по строителен надзор и/или строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционен проект.
Краткосрочни ключови експерти (ККЕ):
1. Инженер ВИК мрежи;
2. Архитект;
3. Инженер геодезист;
4. Инженер геолог;
5. Инженер част конструктивна;
6. Електроинженер;
7. Експерт пожарна безопасност;
8. Експерт проектно - сметна документация;
9. Инженер автоматизация /SCADA.
Лицата да разполагат с професионална компетентност (по смисъла на § 2, т. 41 ЗОП), усвоена в процеса на упражняване на длъжност или позиция идентична на изискуемата (или еквивалентна при участие на чуждестранни лица), в изпълнение на дейности по строителен надзор и/или строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционен проект.
Критериите, свързани с професионалната компетентност на изброените ККЕ са идентични с изискванията за съответните Дългосрочни ключови експерти, предвид обстоятелството, че упражняването на дейностите по оценка за съответствие на инвестиционните проекти и/или строителен надзор могат да се извършват от едни и същи правоспособни физически лица, включени в списъка към удостоверението за вписване в регистъра на консултантите по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ.
Възложителят не поставя изискване участниците да предлагат различни лица за ДКЕ и ККЕ, които са идентични.
*"Професионална компетентност" по смисъла на § 2, т. 41 ЗОП е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения).
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, се представя съответната информация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададения критерий за подбор: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
На етап подаване на офертата чуждестранните лица следва да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална кввалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации (ЗППК). Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно ЗППК (в случай, че е приложимо).
Към датата на сключване на договор по съответната обособена позиция лицата от екипа, предложен от избрания за изпълнител участник, следва да фигурират в Списъка на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, който е неразделна част от удостоверението за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ.
Изискванията следва да са изпълнени от избрания за изпълнител участник при сключването на договора по съответната обособена позиция.
*Забележка:
1) По отношение на ДКЕ – при участие за двете обособени позиции участниците следва да предложат различни ДКЕ за всяка обособена позиция.
*Останалата част от минималните изисквания за този критерий за подбор са посочени в Раздел VI.3) "Допълнителна информация" от настоящото Обявление за поръчка.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП, ППЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП. Прилагат се отделно за всяка от обособените позиции.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия.
6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
7. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за Изпълнител по съответната обособена позиция (ОП), представя посочените по-долу гаранции за обезпечаване изпълнението на договора и на авансово предоставените средства:
1. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора;
2. Гаранция за авансово предоставените средства - в пълния размер на аванса, който е в размер на 10% (десет процента) от стойността на договора;
3. Гаранция за окончателно плащане – в пълния размер на окончателното плащане, а именно 10% (десет процента) от стойността на договора.
Всяка една от Гаранциите по договора се представят в една от формите, посочени в Раздел "Гаранции" от Документацията.
За всяка ОП се представя отделен документ, удостоверяващ представянето на съответната гаранция.
III.1.7)
Възложителят обявява настоящата обществена поръчка като потенциален бенефициент по проект, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014- 2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, като се предвижда възстановяване в рамките на проекта и на разходите за дейностите по настоящата поръчка. Плащанията ще се извършват съгласно Проекта на договор, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
III.1.8)
неприложимо

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Чл. 166 и чл. 229 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. на МРРБ за условията и реда за издаване на удостоверения за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.

Съгласно изискванията на чл. 114 от ЗОП договорът за обществената поръчка ще бъде сключен под условие с клауза за отложено изпълнение. Предметът на поръчката ще се изпълнява при спазване на Специфичните условия и Общите условия – Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя, Международна Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC), 1-во изд., 1999 г., издание в български превод: Българска асоциация на архитектите и инженерите консултанти (БААИК) - единствен пълноправен член и представител на FIDIC за България, 1-во изд. 2001 г., като към настоящата документация за обществена поръчка е приложен проекта на договор за услугата.
Останалата част от условията за изпълнение на поръчката се съдържат в Документацията за обществена поръчка ("Общи условия за провеждане на процедурата"), респ. документите, неразделна част от последната.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.3, Конферентна зала №305.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

*Продължение от Раздел III.1.3) : ... 2) По отношение на инженерно-техническия персонал – ескпертите (физически лица), които не са служители на участника, нямат задължение да попълват ЕЕДОП, тъй като не се квалифицират като трети лица по смисъла на чл. 65 от ЗОП (Решение №9653/13.07.2018г. на ВАС). За тях не е необходимо да се представят допълнителни доказателства относно облигационната им връзка с участника.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас
ж.к. Победа, ул. Ген. Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва