Деловодна информация
00856
2480 08/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00856-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище 835014989
бул. 29-ти Януари №3
Търговище BG334 7700 България
Румяна Милушева +359 60161256
rumiana.milusheva@abv.bg +359 060167465

Интернет адрес/и

www.viktg.com

http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20191008XlLs992503


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20191008XlLs992503
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване и доставка 1+1 броя комбинирани багер товарачи – нови, неупотребявани“.
43210000      
Доставки

Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Доставката на превозните средства ще се осъществи до франко склад на Възложителя - "ВиК" ООД, гр.Търговище, бул."29-ти Януари" №3.

Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към този критерий за подбор.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към този критерий за подбор.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Възложителят поставя критерий за подбор по чл.63, ал.1, т.1, б. "б" от ЗОП, а именно: Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност за доставка, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора чл. 112, ал. 1, т.2 ЗОП горното изискване се доказва чрез представяне на списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга.
2. Възложителят поставя критерий за подбор по чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП, а именно: Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството. Изискването се доказва чрез представяне на валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, доказващи въведената система за контрол на качеството, както и други доказателства за въведени мерки в зависимост от декларираното в ЕЕДОП.
3. Възложителят поставя критерий за подбор по чл.63, ал.1, т.11 от ЗОП, а именно: Участникът трябва да има въведена внедрена система за управление по отношение на опазване на околната среда. Изискване се доказва чрез представяне на валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, доказващи стандарти за опазване на околната среда, както и други доказателства за въведени мерки в зависимост от декларираното в ЕЕДОП.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Сертификатът трябва да е валиден и издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национална акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установен в други държави членки. Избраният за Изпълнител участник следва да поддържа валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора.
Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изисканите.
4. Възложителят поставя критерий за подбор по чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП, а именно: Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката. Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора чл. 112, ал. 1, т.2 ЗОП горното изискване се доказва чрез представяне на Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката съдържаща информация за съответния сервиз с посочване на данни за адрес, предназначение, правно основание за ползване, за осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на техниката, както и друга информвация за изпълнение на поръчката, в зависимост от декларираното в ЕЕДОП.


1.Под „дейност, сходна с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира: доставка на пътностроителна техника.
Деклариране: Участникът попълва Част ІV, раздел В, т.1б) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочва: дейностите, стойностите, датите, получателите.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация предмета на поръчката или еквивалентен.
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез посочване в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) на съответния сертификат (с посочване на номер на документа, дата на издаване, обхват на сертификация и срок на валидност) или друг документ, доказващ въвеждането на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в Част IV, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандари за екологично управление, Поле 1.
3. Участникът трябва да има въведена внедрена система за управление по отношение на опазване на околната среда, съгласно EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен).
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез посочване в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) на съответния сертификат (с посочване на номер на документа, дата на издаване, обхват на сертификация и срок на валидност) или друг документ, доказващ въвеждането на еквивалентни мерки за опазване на околната среда в Част IV, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандари за екологично управление, Поле 2
*При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на съответните изисквания за горепосочените критерии за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
**Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
***При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с поставените критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен, административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
4.Минимални изисквания: Участникът да разполага с минимум 1 /един/ брой негов /собствен, нает или на друго правно основание за ползване/ сервиз и/или негов оторизиран сервиз за осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на техниката, находящ се на територията Република България.
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез посочване в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) на съответния сервиз (с посочване на данни за адрес, предназначение, правно основание за ползване) в Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности - т. 9)
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), ППЗОП и изискванията на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Обществената поръчка се финансира от бюджета на „Водоснабдяване и канализация“ ООД - гр. Търговище. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия.Дължимата продажна цена за всеки един брой от оборудването ще се изплаща, както следва:
- първоначална вноска, представляваща сбора на сума от 20 000 лв. от предложената единична продажна цена без ДДС и цялото дължимо ДДС върху същата, в срок до 30 (тридесет) дни, считано от приемане на съответно доставения багер.
- остатъка от цената на всяка една машина се заплаща на дванадесет равни месечни вноски, първата дължима до 60 дни след доставка на съответния багер, а всяка следваща- на същото число всеки следващ календарен месец.
Възложителят има право да заплати предсрочно продажната цена на всяко едно поръчано оборудване.
III.1.8)
Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице. Предвид последното, на основание чл. 70 от ППЗОП договорът за обществена поръчка се сключва след представяне на заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 ЗОП В процедурата се прилагат специфичните национални основания за отстраняване, а именно: чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; осъждания за престъпления по: чл. 194 — 208,чл. 21За -217,чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК; Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР ЗОП; извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 КТ; чл. 69 от ЗПКОНПИ; чл.13, ал.1 от ЗТМТМ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/04/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр.Търговище, бул.„29-ти Януари“ №3, Административна сграда на „Водоснабдяване и Канализация“ ООД – Зала №1.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изенение или за допълнителна информация, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва