Деловодна информация
00571
ОП-6- 2 27/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/02/2018 (дд/мм/гггг)
00571-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=264


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=264
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=264

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Сключване на Рамково споразумение за изпълнение на ремонтно – възстановителни СМР на територията на област Бургас за срок от 2 години. 264
45000000      
Строителство

Сключване на Рамково споразумение за изпълнение на ремонтно – възстановителни СМР на територията на област Бургас за срок от 2 години.
ЛОТ 1 – Строително монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на водопроводни мрежи на територията на област Бургас.
ЛОТ 2 - Строително монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на канализационни мрежи на територията на област Бургас.
ЛОТ 3 – Строително монтажни работи, ремонт и/ или рехабилитация и реконструкция на сгради и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас.
ЛОТ 4 – Подмяна и/ или ремонтно - рехабилитационни дейности - част електротехническа и автоматизация, на сгради на дружеството на територията на област Бургас.
ЛОТ 5 - Подмяна и/ или ремонтно -рехабилитационни дейности - част машини и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас.
ЛОТ 6 – Строително монтажни работи, направа хоризонтални сондажи за прокарване на комуникации на територията на област Бургас.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
6

II.2) Описание 1

Строително монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на водопроводни мрежи на територията на област Бургас. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас

Подмяна на съществуващи водопроводи от етернитови и стоманени тръби с нови изпълнени от чугунени тръби и тръби от полиетилен висока плътност /ПЕВП/, РЕ 100, PN 10/16/, със съответните диаметри на тръбите. Други СРР/СМР, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя. Тръбите следва да се монтират върху пясъчна подложка с дебелина 10см, с цел осигуряване на плътно лягане на тръбите върху дъното на изкопа. По време на монтажните работи в изкопите не трябва да има вода. Захранването на пожарните хидранти става чрез отклонение от основния водопровод с тръби ПЕВП, РЕ тип 100 за PN 10 атм., с диаметър ф90х5.4. За по-лесното откриване на трасето на вече положения водопровод и отклоненията от него се поставя детекторна обозначителна лента с три медни проводника – два изолирани и един неизолиран непосредствено над тръбите. Краищата на детекторните ленти да бъдат изведени в предпазните чугунени гърнета на спирателните и тротоарните кранове. След реконструкция на водопровода, същия се изпитва на якост и водоплътност съгласно изискванията на Наредба №2/22.03.2005г., глава 5, чл.162 на МРРБ за по-малката от двете стойности:
Ризп. = Рmax. x 1,5МРa,
Ризп. = Рmax + 0,5 МРa, където
Рmax = Рст. MPa
Изпитването на водопроводите да се извършва на два етапа – предварително изпитване и основно изпитване. Предварителното изпитване да се извършва при поддържане на максимално допустимото работно налягане, без да се превишава налягането на изпитване Ризп.. Водопровода да се промие и дезинфекцира. Промиването на водопровода е необходимо да се извърши непосредствено преди въвеждането му в експлоатация. Същото се прави с цел механичното му прочистване. Дезинфекцирането да се извърши с дезинфекционен (хлорен) разтвор. След 24 часа да се направи второ промиване с нормално хлорирана вода и се вземат проби от водата. Същата да се изследва в лицензирана лаборатория и да се докаже годността и за ползване за питейно - битови нужди.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Строително монтажни работи, ремонт и/ или реконструкция на канализационни мрежи на територията на област Бургас. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас

Подмяна на съществуващи канализации от етернитови и бетонови тръби с нови изпълнени от муфирани гофрирани канализационни тръби от PP, твърдост на пръстена SN /съгласно конкретните условия/, със съответните диаметри на тръбите. Други СРР/СМР, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя. Полагането на тръбите да става в изкопи, така че да се осигури точното им и безопасно монтиране. Леглото трябва да се изгради и уплътни с пясъчна подложка с дебелина 10 см. По време на монтажните работи в изкопите не трябва да има вода. Обратното засипване да става на две фази: ръчно обратно засипване с отсевки с едрина на зърната 0?20mm и с ръчно трамбоване на пластове през 20cm, до височина 30cm над теме тръба. Трамбоването да се извършва до достигане на уплътняване на обратния насип 95% Модифициран Проктор. Дозасипването в участъците под пътната настилка и тротоарни плочи да става механизирано, с отсевки с едрина на зърната 0?50mm до кота начало настилка, и трамбоване на пластове през 20cm до достигане на плътност 95% Модифициран Проктор. Предвидени ревизионни шахти следва да са от готови бетонови или стоманобетонови елементи или монолитни. При РШ предвидени върху съществуващата канализация първо се изгражда РШ, след което тръбите се чупят, оформя се кюнето и се тампонира ненужния изход. Изкопите да бъдат със съответните откоси, а когато са с вертикални откоси с инвентарно укрепване. Превключването на сградните отклонения да става чрез същия тип тръби, със съответстващи на съществуващите диаметри - за същ.?100 - DN150, за същ.?150 - DN 200, за същ. ?200 - DN 250. Изпитването на канализацията да се извършва съгласно изискванията за изпитване на безнапорни тръбопроводи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Строително монтажни работи, ремонт и/ или рехабилитация и реконструкция на сгради и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас

Ремонт на сгради и съоръжения включващ: покривни хидроизолации; мазачески работи; настилъчни и облицовъчни работи; подмяна на дограма; бояджийски работи; вътрешни вик инсталации; направа гипсокартон по стени и тавани; кофражни работи; бетонови работи; армировъчни работи; зидарски работи; стъкларски работи; изолационни работи; направа огради. Други строително-монтажни работи, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подмяна и/ или ремонтно-рехабилитационни дейности - част електротехническа и автоматизация, на сгради на дружеството на територията на област Бургас. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас

Трасиране на кабели СрН и НН; откриване на повреди; направа на муфи. Изпитване с лицензирана лаборатория на кабели, въздушни линии, машини и уредби - СрН, НН и заземления. Изработка, доставка и монтаж на табла НН и уредби СрН. Ел. инсталации в сгради. Рехабилитация на въздушни линии СрН и НН. Подмяна на ЖБ, ЖР, изолация, конзоли, боядисване на ЖР и др. Ремонт на силови трансформатори. Полагане на кабели в градска среда. Почистване от залесяване на просеки на въздушни линии. Други, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Подмяна и/ или ремонтно-рехабилитационни дейности - част машини и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас

Подмяна на помпени агрегати (машини или съоръжения – точно описание) в помпени станции за питейни или отпадъчни води, в пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води. Подмяна на водопроводна арматура и тръбопроводи в помпени станции за питейни или отпадъчни води, в пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води. Ремонт на помпени агрегати (машини или съоръжения). Ремонт на водопроводна арматура. Други, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.
(При сключването на всеки конкретен договор за дейности по ЛОТ 5 – се представя съответен лиценз/ разрешително и др. съобразно всяка конкретна поръчка, в зависимост от типа дейност и конкретните технически параметри.) При възникване на необходимост от конкретна поръчка с конкретни технически параметри и бъде изяснено какъв вид документ е необходимо да се представи, в поканата до потенциалните изпълнители ще бъде подробно описан и изискан.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Строително монтажни работи, направа хоризонтални сондажи за прокарване на комуникации на територията на област Бургас. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Област Бургас

Хоризонтално сондиране под улици, ж.п. линии, инженерно-технически съоръжения, канали, реки и други; заобикаляне на съществуващи комуникации при изграждане на:
- тръбопроводи за питейна или промишлена вода;
- канализация;
- кабели с достатъчна якост на опън;
- обсадни тръби.
Други, свързани с предмета на поръчката по обособената позиция (ЛОТ-а), съобразно необходимостта на Възложителя. Участниците трябва да разполагат с необходимата механизация за извършване на сондажи със следните групи диаметри:
ф 75 мм ? ф 110 мм
ф 125 мм ? ф 250 мм
ф 280 мм ? ф 450 мм
ф 500 мм ? ф 1020 мм
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи за съответните групи и категории съобразно съответната обособена позиция/ЛОТ (съгласно Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи) и/ или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. Попълва се част IV, раздел А, точка 1) в ЕЕДОП. Изискването се отнася за всеки ЛОТ/ обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка "Професионална отговорност" съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Попълва се част IV, раздел Б, точка 5) в ЕЕДОП.

Участникът следва да има застраховка "Професионална отговорност" съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Попълва се част IV, раздел Б, точка 5) в ЕЕДОП. Изискването се отнася за всеки ЛОТ/ обособена позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Попълва се част IV, раздел В, точка 6) в ЕЕДОП.
Минимално изискване:
- ключов експерт 1 – ръководител по договора - университетско инженерно-техническо и/ или икономическо образование или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години опит по специалността.
- ключов експерт 2 – технически ръководител на обекта - минимум завършено образование- съгласно изискванията на чл.163а ЗУТ или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години опит като технически ръководител.
- ключов експерт 3 – отговорник за контрола на качеството - университетско инженерно-техническо образование или еквивалентно такова; най-малко 3 (три) години опит в областта на строителството.
- ключов експерт 4 – координатор по безопасност и здраве в строителството - университетско инженерно-техническо или средно техническо образование или еквивалентно такова (преминат обучение, курс за „Координатор по безопасност и здраве в строителството”); притежаващ удостоверения за „Координатор по безопасност и здраве в строителството”, най-малко 2 (две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУР.
- работници с квалификация по дейности – 5 броя.
Забележка: При участие за повече от един ЛОТ, допустимо е за ключов експерт 3 за всички ЛОТ-ове да се посочи едно и също лице, както и за ключов експерт 4 за всички ЛОТ-ове да се посочи едно и също лице. Ключов експерт 1, ключов експерт 2 и ключов експерт 3 не могат да бъдат едно и също лице. Допустимо е едно лице да съвместява функциите на ключов експерт 3 и ключов експерт 4.
2. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания; системи или стандарти за опазване на околната среда; система за управление на здравето и безопасността при работа. Попълва се част IV, раздел Г в ЕЕДОП.
Минимално изискване:
? Сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалент за система за управление на качеството в строителството;
? Сертификат БДС EN ISO 14001 или еквивалент за система за управление по околна среда;
? Сертификат BS OHSAS 18001 или еквивалент за система за управление на здравето и безопасността при работа.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


Изискванията се отнасят за всеки ЛОТ/ обособена позиция:
Минимално изискване:
- ключов експерт 1 – ръководител по договора - университетско инженерно-техническо и/ или икономическо образование или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години опит по специалността.
- ключов експерт 2 – технически ръководител на обекта - минимум завършено образование- съгласно изискванията на чл.163а ЗУТ или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години опит като технически ръководител.
- ключов експерт 3 – отговорник за контрола на качеството - университетско инженерно-техническо образование или еквивалентно такова; най-малко 3 (три) години опит в областта на строителството.
- ключов експерт 4 – координатор по безопасност и здраве в строителството - университетско инженерно-техническо или средно техническо образование или еквивалентно такова (преминат обучение, курс за „Координатор по безопасност и здраве в строителството”); притежаващ удостоверения за „Координатор по безопасност и здраве в строителството”, най-малко 2 (две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУР.
- работници с квалификация по дейности – 5 броя.
Минимално изискване:
?Сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалент за система за управление на качеството в строителството;
?Сертификат БДС EN ISO 14001 или еквивалент за система за управление по околна среда;
?Сертификат BS OHSAS 18001 или еквивалент за система за управление на здравето и безопасността при работа.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелства по чл.107 от ЗОП.
3. Неспазване на чл.101, ал.8-11 от ЗОП.
4. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия.
5. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
След провеждане на вътрешен конкурентен избор по всяка конкретна поръчка, участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на конкретния договор. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN: BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF.
2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника.
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима при сключването на застраховката. Да е посочен срок на валидност минимум 30 дни след срока на изпълнение.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането по всеки конкретен договор се извършва чрез банков превод по посочена от съответния Изпълнител сметка в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и Протокол за установяване на извършени натурални видове СРР/СМР, подписан от представители на страните по Договора. По преценка на възложителя са допустими авансови плащания в размер до 30% (тридесет процента) от стойността на конкретен договор платими в 5 (пет) дневен срок след сключването му, като окончателното плащане ще се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и Протокол за установяване на извършени натурални видове СРР/СМР. В случай че при изпълнение на конкретен договор се установят непредвидени разходи (не повече от 5% от стойността на конкретния договор), същите ще се заплащат след доказване на необходимостта от тяхното изпълнение и одобрени от Възложителя.
III.1.8)
Когато участникът, определен за потенциален изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, на основание чл. 70 от ППЗОП Рамковото споразумение се сключва след представяне на заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  7
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала №1.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


юли 2019 година.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 32, ал. 1 от ЗОП Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до Документацията за обществената поръчка в електронната преписка на поръчката, на адрес: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=264.
Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис;
• чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. В случаите когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД
кв. Победа, ул. Генерал Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва