III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
|
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Не се изискват
Не се изискват
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейности „с предмет, сходен с предмета на поръчката”, следва да се разбира „комплексна услуга за доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на: система за контрол на достъпа, система за видеонаблюдениe, интегрирана система за видеонаблюдение и контрол на достъпа и комуникационна свързаност между компютърни системи за пренос на данни”. 2. Участникът трябва разполага със следния минимален брой технически лица и/или организации, включени или не в неговата структура, със съответните квалификации: - Минимум 1 /едно/ лице, което да отговаря за контрола на качеството. - Минимум 2 /две/ технически лица, квалифицирани за работа със системата за контрол на достъпа и специализираните софтуерни и хардуерни продукти за видеонаблюдение. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество EN ISO 9001:2015 или еквивалентно, с обхват на приложение в областта на предмета на обществената поръчка. 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана по международен по стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентно, с обхват на сертификата в областта на предмета на обществената поръчка.
За доказване съответствието с изискванията, участникът следва да посочи /декларира/ в Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ в част IV „Критерии за подбор, Буква В, обстоятелствата по т.1 и т.2 и в Буква Г, обстоятелствата по т.3 и т.4. Доказват се чрез представяне на: 1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от дата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателства за извършените услуги могат да са под формата на удостоверение, издадено от получателя, посочен в списъка или от компетентен орган, потвърждаващо предоставянето на услугата и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за предоставената услуга или други документи, по преценка на участника, които възложителят приеме за подходящи. 2. Списък на техническите лица и/или организации, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. В списъка се посочват имената и професионалната квалификация на всяко едно от лицата. Към списъка се прилагат удостоверения/сертификати за преминато обучение при производителя или негов официален представител на системите за контрол на достъпа и специализираните софтуерни и хардуерни продукти за видеонаблюдение. 3. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентно, издаден от акредитирана институция на името на участника, с обхват на приложение в областта на предмета на обществената поръчка. 4. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията по стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентно, издаден от акредитирана институция на името на участника, с обхват на приложение в областта на предмета на обществената поръчка.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
В публичното състезание всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Офертите се изготвят на български език. До изтичането на срока за получаване на офертите всеки участник може да промени, да допълни или да оттегли офертата си. Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 54, ал. 1, т.1 - т.7 от ЗОП и чл. 55. ал. 1, т.1 - т.5 от ЗОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) 1. Гаранция за авансово плащане, обезпечаваща 100% размера на авансовото плащане, съгласно проекта на договора. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС, която се представя преди сключване на договора в една от следните форми: - Банкова гаранция; - Парична сума преведена по банковата сметка на възложителя. Паричната сума и банковата гаранция може да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице-гарант. - Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане и възстановяване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
|
III.1.7) Източник на финансиране - собствени средства. Начинът и условията на плащане са посочени в проекта на договор.
|
III.1.8)
|