Деловодна информация
01379
 
не
01379-2016-0165 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Гоце Делчев № 105
София BG411 1404 България
Татяна Немчева, тел.: 02/ 9696843; Теодор Димитров, тел.: 02/ 9696831 +359 02-9691843
op@eso.bg +359 02-9626189

Интернет адрес/и

www.tso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=bEhjM2I0OUxENUNYU1JBK2JVZDJWdz09
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
На адреса на Централно управление, посочен в Профила на купувача/Друга информация/Контакти с ЕСО ЕАД.
София BG411 1404 България
Мария Цветанова; Силвия Стоянова +359 02-9696886
op@eso.bg +359 02-9626189

Интернет адрес/и

www.tso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на ВЛ 110 kV „Юнга-Извор“ в участъка от стълб № 8 до стълб № 16” ЦУ/2016/190
45231400      
Строителство

Предметът на настоящият ремонт на ВЛ 110 кV „Юнга-Извор” е подмяна на съществуващи седем броя носителни СРС заваръчна конструкция с нови болтова конструкция, запазване на съществуващиите фазови проводници и подмяна на съществуващото МЗВ тип OPGW с ново.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Tрасето на въздушната линия 110kV "Юнга-Извор" в участъка от ст.№8 до ст.№16, отчитано по номерация на ВЛ 110kV "Юнга".

Предметът на настоящият ремонт на ВЛ 110 кV „Юнга-Извор” е подмяна на съществуващи седем броя носителни СРС заваръчна конструкция с нови болтова конструкция, запазване на съществуващиите фазови проводници и подмяна на съществуващото МЗВ тип OPGW с ново.
Обемът е описан подробно в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката се финансира изцяло със собствени на Възложителя средства.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория. Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ.
Доказва се с представянето заверено копие от застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, в съответствие с чл.171 от ЗУТ.
2. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години.
Минималният оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се доказва със справка – декларация.


1.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж 2-ра категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в размер на 800 000 лв. в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката;
* Под строителство, включващо дейности с предмет сходен с предмета на поръчката се разбира: ново строителство или ремонт на съществуващи въздушни линии 110 kV или по – високо напрежение, включващи подмяна на стълбове.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството;
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката, граждански договор и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството.
Доказва се с представянето на сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството по ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, поне едно строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2.1. Участникът следва да разполага най-малко с един електроинженер и един строителен инженер или техник.
2.2. Участникът следва да разполага най-малко с две лица, притежаващи правоспособност за работа с машини за изтегляне на проводници под механично напрежение.
3. Участникът следва да разполага най-малко с: един комплект машини за изтегляне на проводници под механично напрежение (комплектът включва теглителна и спирателна машини), един автокран с товароподемност най-малко 25 тона и един булдозер.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение.
2. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума (Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php), или
- неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на възложителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
III.1.7)
Условията и начина на плащане са подробно посочени в чл. 3 от проекта на договор, част от документацията за участие.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/09/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Гоце Делчев № 105

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва