Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
91-00-33#3 28/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/11/2019 (дд/мм/гггг)
00210-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Станчева +359 298593047
v.stancheva@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=4016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на НАП, в седем обособени позиции"
90911200      
Услуги

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД към НАП и офисите в обхвата им, както следва:
Обособена позиция №1 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Бургас“;
Обособена позиция №2 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Варна и офисите в обхвата й“;
Обособена позиция №3 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Габрово към ТД на НАП Велико Търново“ ;
Обособена позиция №4 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Ловеч към ТД на НАП Велико Търново“;
Обособена позиция №5 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Пловдив“;
Обособена позиция № 6 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Кърджали към ТД на НАП Пловдив“;
Обособена позиция №7 „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП София",съгл. сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
650000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Бургас“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Услугите по почистване ще се осъществяват в сградите на ТД на НАП Бургас.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Бургас, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Срокът за изпълнение на Услугите започва да тече от датата на влизане в сила на договора, но не преди 01.10.2019 г., в случай, че договорът се подпише преди тази дата, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 90 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно, ежеседмично и периодично по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Варна и офисите в обхвата й“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG332
BG323
BG325
BG334
BG333

Услугите по почистване ще се осъществяват в сградите на ТД на НАП Варна и офисите в градовете Добрич, Русе, Силистра, Търговище, Разград, Шумен.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Варна и офисите в обхвата й, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, но не преди 01.01.2020 г., в случай, че договорът се подпише преди тази дата или преди тази дата, след получаване на писмено уведомяване от Възложителя, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 210 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно, ежеседмично и периодично по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Габрово към ТД на НАП Велико Търново“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Услугите по почистване ще се осъществяват на територията на град Габрово за нуждите на офис Габрово към ТД на НАП Велико Търново.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Габрово към ТД на НАП Велико Търново, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, но не преди 03.01.2020 г., в случай че договорът се подпише преди тази дата, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 35 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно и периодично по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Ловеч към ТД на НАП Велико Търново“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Услугите по почистване ще се осъществяват на територията на град Ловеч за нуждите на офис Ловеч към ТД на НАП Велико Търново.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Ловеч към ТД на НАП Велико Търново, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, но не преди 01.01.2020 г., в случай, че договорът се подпише преди тази дата или преди тази дата, след получаване на писмено уведомяване от Възложителя, до 31.01.2021г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 50 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно и периодично по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Пловдив“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Услугите по почистване ще се осъществяват на територията на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Пловдив, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 140 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно, ежеседмично и периодично по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Кърджали към ТД на НАП Пловдив“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Услугите по почистване ще се изпълняват в гр. Кърджали, офис Кърджали към ТД на НАП Пловдив.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Кърджали към ТД на НАП Пловдив, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, но не преди 01.11.2019 г., в случай, че договорът се подпише преди тази дата, или преди тази дата, след получаване на писмено уведомяване от възложителя, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 25 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно и периодично по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП София“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Основно място на изпълнение на услугите е територията на град София.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП София, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, но не преди 01.01.2020 г., в случай, че договорът се подпише преди тази дата, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 450 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно, три пъти седмично, ежеседмично и периодично, по заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 156-323831 (напр. 2015/S 123-123456)   и  800701 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
141    3   „Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Габрово към ТД на НАП Велико Търново“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РАЙТ КЛИЙНИНГ ООД 200500255
с. Волуяк, местност Гарата, ул. Зокум №8
София BG411 1746 България
office@rightcleaning-bg.com +359 070020030
+359 070020030
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
142    7   Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП София
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Райт Клийнинг ООД 200500255
с. Волуяк, местност Гарата, ул. Зокум № 9
София BG411 1346 България
office@rightcleaning-bg.com +359 070020030
+359 070020030
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

450000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
143    6   Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на офис Кърджали към ТД на НАП Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Райт Клийнинг ООД 200500255
с. Волуяк, местност Гарата, ул. Зокум № 8
София BG411 1346 България
office@rightcleaning-bg.com +359 070020030
+359 070020030
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
145    5   Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
4
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОМЕКС-РМ ЕООД 130978891
гр. София, бул. Шипченски проход № 18
София BG411 1113 България
office@komekc.com +359 9632399
+359 4173645
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
140000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

140000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Посочените в раздел V.2.4) стойности са максимално допустими стойности по сключените договори.
Възложителят заплаща на изпълнителя цената за предоставените услуги на база предложените единични цени за отделните дейности, свързани с изпълнението на услугите, съобразно ценовото предложение на изпълнителя. Поръчката се провежда електронно в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на адрес: https://sevop.minfin.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва