Деловодна информация
00530
Е-12-00-166#17 15/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
15/09/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
З. Ангелов +359 298593566
z.angelov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3249


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на ЦУ, УЦ „Банкя“ и „Боровец“ и териториалните дирекции на НАП в две обособени позиции
30192000      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставката на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на Централно управление, учебните центрове „Банкя“ и „Боровец“ и териториалните дирекции на Националната агенция за приходите по видове и прогнозни количества за всяка от структурите на НАП, съгласно приложение към Техническите спецификации на поръчката за срок от 24 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по всяка от обособените позиции в рамките на този срок.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
642583.33      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на Централно управление, учебните центрове „Банкя“ и „Боровец“ и териториалните дирекции на Националната агенция за приходите 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
39263000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставките ще се извършват по заявка на възложителя франко склада на възложителя на адресите на структурите на НАП, съгласно Приложение № 2 към Техническите спецификации на поръчката.

Поръчката включва доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности по видове и прогнозни количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Техническите спецификации на поръчката. Поръчката се възлага за срок от 24 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в рамките на този срок. Периодичните заявки се осъществяват в срок до 3 работни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка по факс или електронна поща на посочени от изпълнителя номер и/или адрес.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Описаните в приложението към техническите спецификации количества са прогнозни за всяка от структурите. В срока на изпълнение на договора всяка от структурите може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора.

II.2) Описание 1

Доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на ЦУ, УЦ „Банкя“ и УЦ „Боровец“ и териториалните дирекции на НАП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
22814000      
22816000      
22819000      
22850000      
30145100      
30197130      
30197220      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставките ще се извършват по заявка на възложителя франко склада на възложителя на адресите на структурите на НАП, съгласно Приложение № 2 към Техническите спецификации на поръчката.

Поръчката включва доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности по видове и прогнозни количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Техническите спецификации на поръчката. Поръчката се възлага за срок от 24 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в рамките на този срок.Периодичните заявки се осъществяват в срок до 3 работни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка по факс или електронна поща на посочени от изпълнителя номер и/или адрес.
Артикулите, включени в предмет на поръчкта по настоящата обособена позиция са включени в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, утвърден с РМС № 591/2016 г.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата поръчка в частта по Обособена позиция № 2 представлява „запазена обществена поръчка“ съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 081-155878 (напр. 2015/S 123-123456)   и  784028 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
107    1   Доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя и Боровец и ТД на НАП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
sales@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
507583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

507583.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
111    2   Доставка на принадлежности за офиса и офис принадлежности за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя и Боровец и ТД на НАП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1000 България
sales@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
135000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

135000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Посочените в раздел II.1.7), съответно в раздели V.2.4) по двете обособени позиции стоийности са максимално допустими стойности по двата сключени договора. В рамките на тези стойности възложителят може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора по съответната позиция. В срока на изпълнение на договорите по всяка обособена позиция, възложителят може да не усвои максимално допустимите стойности по договорите.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва